וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרסה הטובה ביותר של עצמך - הכירו את הסטייליסטית המופלאה נטלי חבסוב

בשיתוף נטלי חבסוב

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 10:55

עם אמפתיה וקשב לרצון הלקוח, מצליחה הסטייליסטית נטלי חבסוב מאור יהודה להתאים את המלתחה הנוחה, האופנתית והמתאימה ביותר לכל לקוח ולקוח - ואף רואה בזה שליחות

נטלי חבסוב. miri shimonovich,
נטלי חבסוב/miri shimonovich

אחרי שבשנה האחרונה בילינו המון זמן בבתים שלנו וכבר שכחנו איך ארון הבגדים שלנו נראה, הוסרו ההגבלות ואנחנו יכולים לחזור ללבוש את מיטב הלוקים שלנו ולצאת לעבודה, ללימודים או לבילוי איכותי. יצאנו לחפש עבורכם את בעל המקצוע הנכון ביותר, שיסייע לכם להסתגל לשינויים - גם בתקופה וגם בגוף, ולמצוא את הבגדים הנכונים לכם. הכירו את נטלי חבסוב - סטייליסטית מאור יהודה, שתהפוך כל בגד בארון שלכם למסודר, מחמיא ומדויק עבורכם.

עכשיו או לעולם לא

אחרי שבמשך שנים רבות הסטיילינג היה עבור נטלי תחביב אהוב בלבד, היא החליטה לקחת את המושכות לידיים, ולהפוך את התחביב למקצוע. נטלי התפטרה מעבודתה בתקופת הקורונה, כאשר מצאה בזמן הזה הזדמנות לעשות שינוי משמעותי, והלכה ללמוד סטיילינג באופן מקיף ומוקפד, כדי לקבל את הכלים הטובים ביותר ולהתפתח כסטייליסטית. כיום, לצד הסטיילינג, נטלי מספקת גם ייעוץ לסידורי ארון ורכישות קולקציה.

"אחרי תהליך ארוך עם עצמי, הבנתי מה אני באמת אוהבת ומה הדרך שלי", מסבירה נטלי, "השאיפה שלי היא להמשיך ולצמוח בעולם הזה, ללמוד עיצוב אופנה ולתת במה לעיצובים משלי. העבודה כסטייליסטית היא שליחות מבחינתי, אני רואה את הלקוחות שלי משילים מעצמם שכבות, נפתחים ומרשים לעצמם להיחשף - יש בזה חוויה מאד טיפולית. לקוחות בוכים, משתפים ומשתנים מולי, יש הרבה רגש בתהליך הזה, והשיא שלו מגיע כשאני מצליחה להביא לידי ביטוי ולהדגיש את הדברים הטובים שהלקוח לא רואה".

ליצור שינוי בראש עם הבגדים

יחד עם כלים שלמדה ב-NLP, נטלי דוגלת במתן שירותי סטיילינג אישיים ואמפתיים, להתאים את הבגדים המחמיאים ביותר ללקוח ולא להתאים את הלקוח לאופנה. הקו המנחה אותה הוא להקשיב לצרכים והרצונות של הלקוח ולהבין מה הכי נכון לו.

תחילה, נטלי עוברת על ארון הבגדים הנוכחי, יחד עם הלקוח, ומסדרת אותו בהתאם לצורך הפרקטי, לחיבור עם הבגדים ובעיקר - שהלקוח ירגיש בנוח. המטרה של נטלי בעבודתה, היא לסייע ללקוח לעבור שינוי ולכן אחד הגורמים החשובים לתהליך איתה, הוא להגיע פתוחים ונכונים להגמיש את הגבולות המוכרים, כמובן - בהתאם לתקציב שמתאפשר ללקוח.

"היה לי לקוח לדוגמא, שהוריד המון במשקל ורצה לשנות את ארון הבגדים שלו בהתאם", מספרת נטלי, "הוא רצה שיהיו לו בגדים ליציאות ודייטים, אבל האופן שבו הוא תפס את עצמו לא השתנה - הוא לא הצליח לקבל את העובדה שהמידה שלו השתנתה לגמרי, ולאט לאט הוא התחיל להבין שבאמת עבר עליו שינוי. בהתחלה הוא היה אומר 'אני הכי חנון שיש', כשסיימנו את התהליך, הוא אמר 'נהייתי חנון בסטייל'. אלו הרגעים המספקים בעבודה שלי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נטלי חבסוב. miri shimonovich,
נטלי חבסוב/miri shimonovich

פותחת את הארון לכולם באהבה

הסגנון של נטלי נוטה לשילובי צבעים, אך באופן מאוזן והרמוני. מבחינתה, טרנדים יכולים להשתלב בלבוש, אך במינון, מבלי להשתלט על כל הסטיילינג ולטשטש את הייחודיות של האדם. בעתיד הקרוב, נטלי מקווה להוסיף לסל השירותים שלה שירותי קניינות, וכך להקנות בגדים חדשים ומתאימים, ללקוחות שאין להם זמן, לפי דגשים, כללים ותקציב מוגדר מראש של הלקוח.

נטלי מקבלת לקוחות מכל הגילאים ומכל המינים - נשים וגברים כאחד, ויודעת איך להתאים את היחס שלה באופן הטוב ביותר ללקוח. "סטיילינג לנערות לדוגמא, דורש כלים אחרים", משתפת נטלי, "חשוב לי לתת להן להבין שהן יכולות לבטא את עצמן בדיוק כפי שהן רוצות, ובמקביל להראות להן דרכים אחרות שיראו הרבה יותר טוב".

נטלי חבסוב. miri shimonovich,
נטלי חבסוב/miri shimonovich

לראות את הגוף באור חיובי

מעבר לשירות סטיילינג מקצועי ומדויק, נטלי מעניקה ללקוחות שלה חווית שירות מסורה, קשובה ומכילה. הערך המוביל אותה הוא לאפשר ללקוחות להתחבר למה שטוב ואהוב בהם, ולהעצים אותו, ולא להתמקד באזורים פחות אהובים שמורידים את הביטחון העצמי. הניסיון של נטלי וההבנה המעמיקה של מבנה הגוף, עוזר לה להבין אילו מקומות להדגיש ומה לטשטש, וכשהמאפיינים הטובים בולטים לעין, בעיקר של הלקוחה - זו התוצאה הרצויה מבחינת נטלי.

"סטיילינג הוא תהליך תרפויטי", מסכמת נטלי, "אני אעשה את המקסימום שלקוח יצא מרוצה בתהליך הרגשי. יש צורך לשחרר הרבה דברים בתהליך - הלקוח נכנס לי ללב, אני מלווה אותו במקומות הכי אישיים שלו. אני מבינה מה נקודות החולשה, ומביאה את הפוקוס לדברים הכי טובים בו, והעיקר - שהחיוך על הפנים לא ירד לו".

נטלי חבסוב

טלפון: 0502939291

אינסטגרם

בשיתוף נטלי חבסוב
  • עוד באותו נושא:
  • סטיילינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully