וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדיר - צבעים מחוץ לקופסה

בשיתוף חברת "נדיר"

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 13:53

אם ביקרתם בשנים האחרונות בבתי מלון ובמוסדות ציבוריים, סביר להניח שנתקלתם בפרויקטים של חברת "נדיר" המספקת חומרי גמר וצבע לענף הבנייה. מי שיספר לנו על העסק הוא עופר בן יעקב, בעלי החברה

חברת "נדיר, עופר בן יעקב/אולפן הנבחרים

הכירו את חברת "נדיר", שהחלה בקטן לפני כ-30 שנה כעסק המפתח חומרי גמר בענף הבנייה, והיום הפכה למעצמה של ממש בתחום. בעלי החברה הוא עופר בן יעקב, שמצטרף לראיון איתנו.

שאלנו את עופר, מהי הייחודיות של החברה:

"אנחנו מתמחים בפיתוח מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. לרשות החברה יש מחלקת מחקר והפיתוח בעולם הצבע - פיתוח מוצרים ייחודיים בשוק הישראלי והעולמי, ביניהם פיתחנו מוצר חדש לאחרונה: צבע שמחסל באמצעות מגע כל בקטריה או נגיף שנוגע בקיר".

ספר לי על התפתחות החברה?

"החברה התפתחה בצורה מטאורית, כיום אנחנו משווקים לכל רחבי העולם כולל ארצות הברית ואפריקה. אף על פי שהחברה התפתחה, ההון האנושי לא מתחלף ואותם עובדים נשארים נאמנים למקום מכיוון שאצלנו מדובר במשפחה".

מיהו קהל היעד של המוצרים?

"קהל היעד מורכב ברובו ממוסדות ציבוריים ובתי מלון. כל הפרויקטים המובילים בארץ משתמשים במוצרי החברה. יחד עם זאת אנחנו דוגלים ביחס אישי ללקוחותינו, מתוך רצון לספק את השירות הטוב ביותר".

לסיכום ניתן לומר כי - לחברה שהשתתפה בכאלה פרויקטים קשה להישאר אדישים, אם אתם מעוניינים במוצר איכותי בצורה יוצת מהכלל, צרו קשר עם חברת "נדיר".


0522911188

אתר

בשיתוף חברת "נדיר"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully