וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזר הנדסה - הכלבו למחשב

בשיתוף אזר הנדסה

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 13:28

"אזר הנדסה ואלקטרוניקה בע"מ" מובילים את שוק המוצרים והשירותים הנלווים למחשבים מעל לשלושה עשורים. מעכבר ועד חדר שרתים. תשתית, תחזוקה, ליווי וציוד הקפי למערכת המחשוב שלכם. כל פתרונות המחשוב לעסקים בכל סדר גודל, תחת קורת גג אחת

אזר הנדסה ואלקטרוניקה בע"מ. יח"צ,
אזר הנדסה ואלקטרוניקה בע"מ/יח"צ

לא חשוב מה העסק שלך, הוא ללא ספק נדרש לשירותי מחשוב ברמה זו או אחרת. בעולם הדיגיטלי של ימנו, כל עסק, מחשמלאי ועד חברת הייטק, נעזר במחשב ובתקשורת כדי להתקיים. ציוד מחשבים, מערכות ותמיכה טכנית למוצרים הדיגיטליים והאלקטרונים בעסק הם הכרח קיומי עבורו לא פחות ולפעמים אף יותר, מאשר המשרד, החנות או הריהוט בעסק.

חברת אזר הנדסה בע"מ דואגת שתוכלו לעשות בדיוק את זה. לעבוד במה שאתם טובים בו בלי לדאוג למדפסת, למכונת הצילום שהתקלקלה או לגאדג'טים הייחודים שאתם צריכים למחשב שלכם. "אזר הנדסה בע"מ" היא חברה פרטית בעלותו של ראובן חדוות, שמספקת שירותי מחשוב, חומרה, תוכנה, תשתיות ותחזוקה. כבר מעל לשלושים שנה. הם נציגים בלעדיים בארץ של כמה מהמותגים המובילים בעולם המחשבים, עם מלאי ענק וזמין לכל בעיה שתתקלו בה, להם יש את הפתרון.

החברה שהיא האמא של לוח האם

כל מה שתצטרכו מתיק למחשב הנייד שלכם ועד שרתי ענק לתעשייה, תוכלו למצוא בבית אחד ובמרוכז. דניאל חנין, מנהל השיווק של 'אזר הנדסה בע"מ': "אנחנו סופרמרקט לכל הציוד ההיקפי למחשבים. מציעים פתרון מקצה לקצה. החברה היא מחלוצות תעשיית המחשבים בארץ ומראשוני היבואנים. אבל אנחנו לא רק משווקים ציוד או תוכנה, אנחנו מקימים תשתיות מחשבים מאפס. נקודות רשת וחשמל למחשב. מספקים את הציוד ואת אנשי התשתיות, מקימים ארונות חשמל ותקשורת. טלפוניה. כל מה שצריך כדי שעסקים יוכלו להיכנס למשרד, ופשוט להתחיל לעבוד. ואחרי שהכל מוכן לעבודה, אנחנו עדיין שם, לא בנינו תשתיות למשרד, אבזרנו אותו ואז להתראות. אנחנו ממשיכים בתחזוקה, עם שירותי טכנאי לציוד, למחשוב, למדפסות".

אזר הנדסה ואלקטרוניקה בע"מ. יח"צ,
אזר הנדסה ואלקטרוניקה בע"מ/יח"צ

אפיון וזיהוי צרכים

בין לקוחות החברה נמנות החברות המובילות במשק, החל ממשרדי ממשלה, רפאל, התעשייה האווירית, פרטנר, משרד הביטחון, אוניברסיטת תל אביב ועוד לצד עסקים קטנים ואף זעירים המסתמכים על מחשבים וציוד הקפי למחשוב כמו משרדי רו"ח, עו"ד, חוקרים, סוכני ביטוח ועוד. אלה וגם אלה, תלויים במערכת יציבה ומותאמת לניהול תקין של עבודתם.

לשם כך, הצוות של "אזר הנדסה בע"מ" מנוסה וותיק, יושב יחד עם הלקוח, בעל העסק שמחפש פתרונות מחשוב או מי מטעמו כגון אינטגרטורים, מנהלי רכש, מנהלי IT ועוד. ויחד ממפים את הצרכים של החברה, וכן את צפי הגידול וההתפתחות העתידית, ובהתאם לתקציב מתכננים ומציעים את הפתרון האולטימטיבי לבניית תשתית חזקה ואיכותית שתתאים בדיוק לצרכים האינדיבידואלים של כל משרד, חברה ועסק. "אחרי שסיימנו את התשתיות, בנינו את חדר השרתים עם אוורור מתאים, נאפיין מול הלקוח גם איזה מוצרים הוא צריך, מה סדרי העדיפויות".

תיק מחשב של טרגוס, אזר יבואנים.. יח"צ,
תיק מחשב של טרגוס, אזר יבואנים./יח"צ

לעבוד עם אפס תקלות

כל בעל עסק חושש מבלת"ם לא צפוי ברגע מכריע. כידוע, למרפי יש כשרון מיוחד לעסקים עם נטייה ברורה לגרום לרשת המחשבים לקרוס בדיוק רגע לפני פרזנטציה חשובה או דד-ליין. חנין מסביר: "אנחנו נותנים שירות מהשלב המוקדם של התכנון ועד ההתנהלות השוטפת. אנחנו מיד מגיעים ומחליפים כל דבר שמתקלקל, החל מעכבר שנתקע ועד בכלל, אנחנו מגיעים מתקנים או מחליפים מיד. כל מה שצריך כדי שהעסק ימשיך לעבוד באופן שוטף. יש לנו טכנאים בפריסה ארצית, אנחנו עובדים עם הלקוחות שלנו על בסיס בנק שעות או בחברות גדולות איש טכני שלנו יושב בחברה עצמה ויש לקוחות שעובדים אתנו לפי קריאת שרות".

חסכון בזמן וכסף

"רוב הזמן, התחזוקה על מחשוב פעיל תעשה אחרי שעות העבודה, כדי לא לפגוע בעבודה. כך שאם צריך לבדוק את המחשב של המזכירה, לדוגמה, להתקין בו תוכנה חדשה או לתקן משהו, נעשה זאת אחרי שהיא סיימה את יום העבודה. הרעיון שמנחה אותנו, לאפשר לעובדים להגיע למשרד בבוקר, ללחוץ על כפתור הפעל של המחשב, או מכונת הצילום או כל ציוד אחר לו הוא זקוק ושזה פשוט יעבוד. שהטכנולוגיה לא תהיה גורם מעכב בהתנהלות העסקית".

מותגים בשיווק אזר הנדסה. יח"צ,
מותגים בשיווק אזר הנדסה/יח"צ

שיווק מהיבואן לצרכן

חברת אזר הנדסה בע"מ, יבואנית ונציגה בלעדית בארץ של חברות מובילות כגון TAEGUS (טרגוס) המספקת ציוד נילווה ופתרונות למחשבים ניידים, מתיק למחשב ועד תחנות טעינה. חברת DYNATRON (דיינטרון) המציעה פתרונות קירור לכל מחשב בכל סדר גודל ועד חדרי תקשורת. מורכבים. חברת PHINK-CELL המספקת תוכנת תמיכה ותוסף לאקסל, מאפשרת חישובי על. נציגים גם של חברת TEAC חברה גרמנית לצורבים וכונני DVD למחשבים, ועוד.

כך ניתן לצמצם פערי תיווך ולרכוש ישירות מהיבואן, זאת ועוד, כל החומרה ורוב התוכנה לה תזדקקו, תוכלו למצוא במקום אחד, אצל ספק אחד. אמרנו כבר חסכון בזמן ובכסף.

אבטחת מידע על המסך. יח"צ,
אבטחת מידע על המסך/יח"צ

חדש, חדיש ומאובטח

מאחר ו"אזר הנדסה בע"מ" עובדת ישירות מול היצרניות בחו"ל, הם מתעדכנים ראשונים בכל הגאדג'טים והפיצ'רים החדשים שחברות אלה ממציאות. למשל "לטרגוס יש פיצ'ר לאנשי עסקים, כאלה שנוסעים הרבה, בטיסות, ברכבות וכו', וחוששים שמישהו שיושב לידם או מאחור יציץ להם למחשב הנייד. הם פיתחו את ה'פרייבט סקרין', זו מדבקה על המסך שגורמת לכך שרק המשתמש יכול לראות את מה שמוקרן על המסך ולא מי שלידו או מאחור. זה להיט בקרב אנשי עסקים שמרבים לטוס, עורכי דין וכל מי ששמירה על הפרטיות חשובה לו. אנחנו מספקים המון כאלה לשירותי הביטחון למשל".

אם יש לכם בעיה מסוימת שקשורה למחשב, יתכן מאוד שגם אם טרם שמעתם עליה, יש לה פתרון, אם מישהו ידע למצוא לכם את הפתרון הנכון זו חברת "אזר הנדסה בע"מ".

אזר הנדסה ואלקטרוניקה בע"מ, הנגר 8, נווה נאמן ב', הוד השרון. 09-7444090. לאתר>>

בשיתוף אזר הנדסה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully