וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס אנגלית בשיטת הזיכרון: כך ניתן ללמוד שפות בקלות

בשיתוף ניו סקול

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 11:52

רוצים לשפר את האנגלית שלכם? ללמוד קורס שפה זרה? אם כן כדאי לכם להישאר איתנו לראיון עם רון פאר, מייסד בית הספר ניו סקול, ללימוד שפות

רון פאר, ניו סקול/אולפן הנבחרים

הכירו את רון פאר, מייסד בית הספר ללימוד אנגלית ושפות נוספות "ניו סקול". רון, רצה ללמוד ערבית ואנגלית בעבר אך נתקל בקשיים רבים בדרך. לכן, הוא הבין שצריך לפתח שיטות לימוד אחרות לחלוטין כדי לאפשר לתלמידים בישראל ללמוד שפות זרות בהרבה יותר קלות ויעילות.

שאלנו את רון, אילו שפות ניתן ללמוד בניו סקול:

"כיום ניתן ללמוד למעלה מ-20 שפות, התחלנו בערבית ומשם זה התפתח לצרפתית, איטלקית, קוריאנית, יפנית, הולנדית, גרמנית, סינית, רוסית ועוד".

מהי השיטה שפיתחתם ללימוד שפות?

" פיתחנו שיטה ייחודית בשיתוף עם שיאן גינס בזיכרון, ערן כץ, ללימוד שפות שנקראת MemoReach. השיטה מתמקדת בלימוד מעשי ובפרקטיקה של הדיבור.
הלימוד נעשה דרך סימולציות מחיי היום-יום, בשילוב עם עוגני זיכרון ויצירת חוויות חדשות שמאפשרים לזכור איך לשלוף אותה טוב יותר בשיחות בשטח. השיעורים מועברים בקבוצות קטנות או בשיעורים פרטיים באופן מקוון או פרונטאלי, במסלולים גמישים שניתן לשלב עם שגרת החיים של כל אחד ".

קורס אנגלית או שפות אחרות בבית ספר ניו סקול

היום שפה זרה היא יתרון גדול, במיוחד בעולם הגלובלי בו אנו חיים. אם תרצו ללמוד שפה כזו ולשפר למשל אנגלית מדוברת או עסקית, מומלץ לפנות לניו סקול כדי לקבל אבחון אישי.
הלימוד בניו סקול מתבצע במסלולים מותאמים אישית על בסיס מבדק רמה ומבדק זיכרון שכל תלמיד מבצע לפני תחילת הקורס, יחד עם שיחת אבחון של יועץ לימודים.
לקבלת פרטים על קורס אנגלית או לימודי שפות אחרות ניתן ללחוץ על הקישור. לא יכולים לחכות? ניתן לפנות טלפונית ישירות לניו סקול: 03-6033554 או באמצעות הוואטסאפ: 050-7626695.

בהצלחה בלימודים!

בשיתוף ניו סקול
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully