וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם הכי בטוחים עם I SAFE

בשיתוף I SAFE

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 10:52

השנה האחרונה לימדה את כולנו עד כמה חשוב להיות מבוטחים. הכירו את איתי פילוסוף, סוכן ביטוח אלמנטרי והבעלים של חברת I SAFE

I SAFE, ביטוח/אולפן הנבחרים

הכירו את איתי פילוסוף, סוכן ביטוח אלמנטרי והבעלים של חברת I-SAFE לביטוחי דירות, עסקים, נסיעות לחו''ל, מאמני כושר, יוגה ופילאטיס. הסוכנות פועלת למעלה מעשר שנים.

שאלנו את איתי, כיצד הקורונה שינתה את פוליסת הביטוח:

"הקורונה אכן שינתה את הרכבי הפוליסות - רוב האנשים שואלים על קורונה, היום יש כיסויים שמדברים על מגיפה. כיסויי קורונה כוללים ביטול במקרה של בידוד, במקרה של חולה מאומת מכסים את כל ההוצאות על הטיפול".

מה היתרון הגדול של סוכן ביטוח לעומת חברת ביטוח גדולה?

"סוכן ביטוח הוא אובייקטיבי, מבצע אפיון צרכים עם הלקוח ולפי זה מציע את כל האפשרויות והחברות השונות ומתאים את החברה האופטימלית עבורו. בהתקשרות עם חברת הביטוח אין אופציות נוספות. גם במחיר כמעט ואין הבדל בין חברת ביטוח לסוכן ביטוח - חברת הביטוח משלמת את עמלת הסוכן ולכן אין הבדלים במחירים".

מה מייחד את סוכנות הביטוח שלך?

"אנחנו מעניקים דגש מאוד מרכזי להבנת הצרכים של הלקוח, באמצעות אפיון מעמיק, ובכך מונעים את הבעיות שבדרך כלל צצות במקרים שלהם תביעות. עושים את הביטוח בצורה הטובה ביותר שהוא יכסה את כל מה שצריך במידת הצורך. בנוסף חשוב לציין כי, לעולם לא קרה שדחו לסוכנות תביעה, בדיוק בגלל אפיון הצרכים שאנחנו מבצעים. הסוכנות שלנו עובדת עם כל חברות הביטוח ומבצעת תמיד סקירה של כולן בהצעה שהם מעניקים ללקוחות".

עם סוכנות ביטוח שעושה הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה, אין מה להסס, ביטוח עושים רק ב-I SAFE.


איתי פילוסוף - 0522902263

אתר: https://www.i-safe.co.il/

בשיתוף I SAFE
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully