וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אלי תכשיטים - תכשיטנות ברמה אחרת

בשיתוף בן אלי תכשיטים

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 12:09

בחודשים האחרונים הגיעו אל מערכת "הנבחרים" ידיעות על כך שרבים ממי שמבקשים לרכוש לעצמם תכשיטים מובחרים, עושים את דרכם צפונה, אל חנות בוטיק בשם בן אלי תכשיטנים

בן אלי תכשיטים. ענת גבע,
בן אלי תכשיטים/ענת גבע

מפיקה מטעם המערכת יצאה לבקר בחנות הבוטיק בן אלי תכשיטנים שבצפון כדי לגלות במה מדובר ועל מה כל הרעש. אלו הרשמים שהביאה עימה בחזרה.

בן אלי תכשיטנים - נעים להכיר

מי מאתנו לא אוהב תכשיטים, ובעיקר תכשיטי זהב ויהלומים? סביר להניח שכולם. ישנה חנות שפעילה ב"קריון" כבר כ 30 שנה, עליה מספרים כי היא האחרונה בארץ שממשיכה לייצג את עולם התכשיטים כפי שהיה מוכר בארץ לפני עשרות שנים, "בן אלי תכשיטנים" שמה.

בן אלי תכשיטים. ענת גבע,
בן אלי תכשיטים/ענת גבע

בן אלי תכשיטנים - תכשיטנות אמיתית

חנות הבוטיק מנוהלת ע"י סוניה ויצחק בן אלי, דור שני בענף. אביו היה צורף ידוע, ולאורך השנים יצחק התמקצע בייצור של תכשיטים. בנם רועי בן אלי הוא גמולוג ומעצב בסטודיו בהתאמה אישית מול הלקוחות.

שאלתי את יצחק מה השתנה לאורך השנים בעולם התכשיטנות בישראל, הוא הסביר: "כמו לא מעט תחומים בחיים, היום כולם מבקשים לעצמם לעשות רווח קל ומהיר. היום כשאתה רוכש תכשיט, הוא שוקל כמו נייר, שביר ודק. הטרנד העיקרי היום בתחום היא לקנות בזול ולמכור בזול, כאשר אין שום ייחודיות לתכשיטים והאיכות יורדת בהתאם. אצלנו ישנה הקפדה מלאה על ייצור של כל תכשיט בנפרד. כל מה שצריך זה להחזיק את התכשיטים שלנו, כי אז מבינים תיכף ומיד את ההבדל.

"בעבודה שלנו אנחנו שמים דגש גדול מאוד על היופי של התכשיט, אך באותה הנשימה יודעים לגרום לכך שהוא יהיה נוח ויתאים בדיוק לצורך של הלקוחות".

בן אלי תכשיטים. ענת גבע,
בן אלי תכשיטים/ענת גבע

בן אלי תכשיטנות - מגוון מרשים במיוחד של תכשיטים

מגוון התכשיטים המרשים שראיתי בחנות כלל בתוכו טבעות, שרשראות, עגילים, צמידים ועוד. מצאתי גרסאות קלאסיות מפעם, וגרסאות מודרניות ומתוחכמות יותר, והיו גם סוגי תכשיטים פחות מוכרים לקהל הרחב, בעיצוב שאי אפשר היה שלא לתפוס את הראש ולהתפעל מהמחשבה והעומק שהושקעו בייצורם.

יהלומים גדולים ומרשימים אשר שובצו בטבעות אירוסין, בשרשראות וצמידים כאשר בסופה של הקנייה, מקבלים תעודה גמולוגית המעידה על טיב כל האבנים.

בן אלי תכשיטנים - לקוחות מפרגנים

אחת הדרכים ללמוד על איכות של שירות, מוצרים ואמינות, זה לבדוק את חוות הדעת של לקוחות באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט. לא הופתעתי לגלות תשבוחות מקיר לקיר.

לקוחה בשם שושי ז. כתבה: "מדובר בחנות מדהימה, יש בה מבחר תכשיטים ייחודיים ויוקרתיים, והעובדים במקום מעניקים שירות אדיב ומקצועי. לאחרונה עיצבו שם עבורי בהתאמה אישית שילוב בין שני עגילים שונים, עבור מתנה לכלתי, התוצאה היתה מושלמת, אני ממליצה בחום".

שרונה מ. החמיאה גם היא: "כלקוחה שלהם במשך 25 שנה, אני יכולה להמליץ בלב שלם על היושר והעבודה המקצועית שהם עושים בכל הנוגע לשיבוץ יהלומים. עבודה דייקנית, גימורים יפים, תמיד כיף לבוא לבקר בחנות, וגם המחירים שפויים".

בנוסף למדתי כי מכל רחבי הארץ מגיעים אל החנות בצפון לקוחות שמעוניינים שייצרו עבורם תכשיטים בזכות רמת הגימור ואיכות חומרי הגלם.

ציינתי בפני יצחק בן אלי את המחמאות שקיבל, הוא שמח לשמוע וסיפר: "אני יכול להעיד כי 70% מקהל הלקוחות שלנו הם לקוחות פרטיים חוזרים, דורות על גבי דורות. ומבחינתנו זו זכות לשרת כל כך הרבה אנשים לאורך השנים. בין אם מדובר בתכשיטים שאנחנו מייצרים בעצמנו, או כאלו שאנחנו מייבאים מאיטליה רק כך אפשר לשמור על השם הטוב לאורך השנים".

לפרטים נוספים והזמנות, ניתן ליצור קשר בטלפון: 04-877-9492

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף בן אלי תכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully