וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו טוב קורה בגבעתיים: זיגל - בר שכונתי עם אווירה שלא תשכחו

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 14:38

היום כבר לא צריך לצאת לתל אביב כדי להנות מאלכוהול איכותי, אוכל מעולה ואווירה מיוחדת שתזכיר לכם את הברים המדהימים ברחובות אירופה. במקום לבזבז זמן על חיפוש המקום המתאים לבילוי הבא שלכם, בואו לקרוא על הבר השכונתי שהפך כבר מזמן למקום הכי חם לראות ולהיראות בו

זיגל. יח"צ,
זיגל/יח"צ

בין שלל הברים והפאבים שקיימים באזור המרכז, אנשים רבים ממשיכים בחיפושים אחר המקום המדויק שיציע את השילוש הקדוש שחשובים לכל בליין - לוקיישן אורבני, סטייל מגניב ואווירה מדהימה. הכירו את "זיגל", בר שכונתי בלב הפועם של גבעתיים שהפך למקום שוקק המשלב מבחר אלכוהול מגוון, תפריט אוכל עשיר במיוחד ואווירה שמחה ומרימה. המקום גדול מאוד ומתאים למגוון רחב של חוויות, בין אם אתם מחפשים לצאת להשתגע בסופ"ש ובין אם אתם רק רוצים להיפגש עם החברים לבירה.

"זיגל" מציע לכם תפריט אלכוהול משובח עם בירות מהחבית, יינות איכותיים וקוקטיילים מיוחדים ומגוונים. בנוסף, תוכלו למצוא במקום תפריט אוכל קליל המורכב ממנות שיגרמו לכם להזיל ריר ולהנות מנשנוש כיפי לצד השתייה.

רביב שמש (25) וג'ונה נאור (26), הבעלים של המקום, הם אנשי חיי לילה ותיקים שהיו אחראים לכמה מהמסיבות והאירועים הטובים ביותר שנצפו בתל אביב. כעת, הם בחרו להביא לכם את השילוב המושלם בין בר אלכוהול לבית קפה שכונתי שככל הנראה יגרום לכם לרצות להזמין מקומות כבר לישיבה הבאה שלכם. תוך זמן קצר הם הצליחו להפוך את "זיגל" למקום הקבוע של לקוחות רבים מרחבי הארץ ולשם דבר בסצנת הברים השכונתיים של ישראל. למעשה, הבחירה לפתוח את המקום הבא בגבעתיים הגיעה מתוך הרעיון לשנות את התפאורה של תל אביב העמוסה, ולאוורר קצת את הבורגנות המאפיינת את העיר.

זיגל. יח"צ,
זיגל/יח"צ

אווירה שמתאימה לכל מצב רוח

האווירה ב"זיגל" לא דומה לשום דבר אחר שאתם מכירים ומתאימה לכל מצב רוח, כך שבין אם באתם להרים צ'ייסרים ולהתקרחן ובין אם בא לכם לשתות משהו בערב קריר - זה המקום בשבילכם. "האווירה אצלנו היא משהו שאי אפשר לתאר, ורק מי שהיה אצלנו יכול להבין על מה מדובר. במהלך השבוע ניתן להנות מאווירה רגועה ונעימה עם אוכל טוב, קוקטיילים ובירות, ולקוחות רבים מעידים שמרגישים אצלנו כמו בבר בחופשה באיטליה. במהלך סופי השבוע הבר הופך למקום שמח להפליא שאפשר להעביר בו ערב שלם מלא בחוויות וצחוקים עם אווירה מרימה ומטורפת", סיפר רביב.

"למרות שאנחנו בדרך כלל סוגרים את ההרשמה למקומות כבר ביום שלישי, בסופי שבוע הטלפון לא מפסיק לצלצל, ואנחנו נאלצים לסרב למאות אנשים שמגיעים לאחר שנגמרו המקומות". אם אתם רוצים לחגוג בצורה אינטימית עם חברים, ניתן לסגור את המקום לאירוע פרטי לגמרי (בימי שישי-שבת בצהריים בלבד), רק אתם והמוזמנים שלכם. בנוסף, ניתן לסגור מתחם משלכם גם בימים בהם הבר פתוח כרגיל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זיגל. שחר ארביב,
זיגל/שחר ארביב

בילוי שמתאים גם לחודשי החורף הקרים

אחד מהדברים המיוחדים ב"זיגל" הוא האפשרות לשבת, לחגוג וליהנות בכל ימות השנה. למעשה, המקום הוא בר באוויר הפתוח, אך רלוונטי בחודשי החורף והקיץ גם יחד. הבר מקורה אבל פתוח משני הצדדים, כשבחורף ניתן לבצע סגירה פשוטה שנותנת הגנה מגשם, רוחות וקור, ועדיין להנות מאווירה של מקום באוויר הפתוח. בקיץ המקום פתוח לגמרי וניתן להנות מהאוויר המרענן של גבעתיים הקסומה.

זיגל. יח"צ,
זיגל/יח"צ

שירות מעל ומעבר לכל לקוח

בזיגל דוגלים בשירות מדהים לכל לקוח ומקפידים לתת ללקוחות לצאת מהבר עם חיוך. השירות והיחס הוא בגובה העיניים ובצורה חברית, ואפשר לומר שזה סוד הקסם של המקום. "בתור אנשים שחיים את עולם הברים כבר הרבה שנים, עוד לא נתקלנו במקום שאחוז הלקוחות החוזרים בו כל כך גבוה. בתור אחראי על השירות, אני הופך להיות חבר קרוב של חלק מהלקוחות שלנו ואפילו קיבלתי הזמנה לחתונה של אחד הלקוחות הקבועים שלנו".

זיגל. שחר ארביב,
זיגל/שחר ארביב

איך הכל התחיל?

בתור אנשי לילה צעירים, רביב וג'ונה קיבלו הרבה הצעות לפתיחת בר שכונתי חדש שיביא את האווירה המדויקת והשירות שכל כך מזוהים איתם. כשהגיעו לגבעתיים וראו את המקום שלימים יהפוך ל"זיגל", התאהבו ממבט ראשון. "המקום קסם לנו מהרגע הראשון. כשהגענו לשם מיד ראינו את החזון ודמיינו את המקום בדיוק כמו שהוא נראה היום מכל הבחינות", סיפר ג'ונה.

לאחרונה, השניים לקחו החלטה מרגשת כשצירפו אליהם את עומרי ברם, איש חיי לילה שהתחיל את דרכו כיחצ"ן בקבוצה שלהם. עומרי התפתח יחד איתם והיום הפך להיות שותף ב"זיגל". השילוב בין השלושה יצר סנכרון מופלא הדואג לשדרג ולהתאים את המקום לטרנדים האחרונים בעולם הבילוי והתרבות, ומעל הכל, לצרכים החדשים של הבליינים.

לסיכום, אם אתם מחפשים מקום חדש לבלות בו עם חברים, קפצו לבקר את רביב, ג'ונה ועומרי ב"זיגל" כל יום החל משעה 19:00. צוות הבר מזמינים אתכם להגיע אליהם ולהרים לחיים עם אלכוהול משובח, אוכל מעולה, מוזיקה מדויקת והרבה מצב רוח.

כתובת: כורזין 5, גבעתיים

לשמירת מקומות: 054-9717171

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • פאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully