וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים, סוף קרטיס, חושף את הנוסחה להצלחה עסקית

בשיתוף סוף קרטיס

10.5.2021 / 11:50

הגיל הוא רק מספר? התשובה חיובית אם תשאלו את סוף קרטיס, שכבר בגיל 19, מביא צעירים להצלחה בקריירה

סוף קרטיס, מאמן להצלחה אישית/אולפן הנבחרים

אם תשאלו את סוף קרטיס, איש עסקים כבר בגיל 19, ישנם חמישה גורמים מכריעים שבעזרתם גם אתם תוכלו להעיף את העסק שלכם קדימה להצלחה, הזמנו אותו לראיון אצלנו באולפן על הנוסחה להצלחה.

אתה רק בן 19 וכבר איש עסקים, ספר לי על הרקע שלך?

"כבר ארבע שנים שאני מתעסק בעסקים. אני שותף ומוביל ארבעה סטארטאפים. מתעסק גם בהשקעות נדל"ן בפריפריה עם שותף בן 39. ייעצתי אסטרטגית בקמפיין בחירות בפוליטיקה, הייתי על חוזה של 6 ספרות".

נשמע לי רזומה מדהים לגיל 19, בוא נדבר על הקורס שלך הנוסחה להצלחה, מה אתה יכול לספר עליו?

"להצלחה יש חמישה גורמים: כישורים, ידע, קשרים, ניסיון וכסף. בקורס אני מסביר איך הגורמים האלה יוצרים את המיינדסט להצלחה. איך לוקחים את הגורם כישורים, מה הוא כולל ואיך הוא מתפצל למולד, נרכש, פיזי ומנטלי. אני מסביר שהמטרה שלנו היא למקסם אותם. כל סיפור הצלחה בהיסטוריה מתבסס על מיקסום של הגורמים האלה ומי שעדיין לא הצליח כמו שהוא רוצה זה פשוט כי חסר לו מינונים מסויימים של הגורמים.

אני אתן לך דוגמה, עיקרון פראטו.
עיקרון פראטו נקרא "כלל השמונים עשרים". הוא מסביר ש-80 אחוז מהתוצאות מקורן ב-20 אחוז מהגורמים. כמו לדוגמה במסעדה, 80 אחוז מההכנסות מקורן ב-20 אחוז מהלקוחות, אלה שבאים ופותחים שולחן. מה שאני אומר זה ש-80 אחוז מהתוצאות כלומר 80 אחוז מההצלחה, מקורם ב20 אחוז מהגורמים, כלומר 20 אחוז מחמישה גורמים - גורם אחד. 80 אחוז מההצלחה שלנו מקורה בכלל בגורם אחד".

אחד שמוביל אותנו ככה ומחזיק אותנו, אז צריך לחזק את כל השאר?

"יש 2 גישות, אפשר ללכת על הגישה הזאת שאם נמקסם את כל חמשת הגורמים נגיע ל100 אחוז הצלחה. בעולם אידיאלי אם נמקסם את חמשת הגורמים נבטיח 100 אחוז הצלחה, וזאת גם הסיבה שמזל הוא לא גורם בנוסחה להצלחה, כי בעולם אידיאלי מזל הוא לא פקטור".

אז איך ניתן לראות את הקורס שלך? זה פרונטלי? זה מוקלט?

"הקורס מוקלט בוידאו כשיעורים. אפשר להשיג אותו דרך האינסטגרם שלי, קונים את הקורס ומקבלים שיעורים ישר למייל וזה נשאר אצלך, זה שלך לתמיד".

אפשר גם לפנות אליך ולשאול שאלות?

"אפשר לגמרי, אפשר לדבר איתי כל הזמן אני זמין באינסטגרם, מי שקונה את הקורס גם בווטסאפ. בקורס אני גם נותן דוגמאות מהקריירה האישית שלי ודוגמאות שעוזרות להבין באמת פרקטית בשטח איך משיגים את הדברים ואיך מתקדמים באופן אישי".

זה מתאים לכולם?

"בגדול צעירים לפני ואחרי צבא, אנשים שלא מרוצים כרגע מהתוצאות שלהם ורוצים לשפר אותן ולהגיע לתוצאות אחרות - אנשים שרוצים להצליח. זה מתאים גם לאנשים שרוצים ללמוד ולהשתפר, לקבל את הגישה הנכונה ואת הדרך הסתכלות הזאת שיוצרת מיינדסט להצלחה".

מה הם באמת הדברים שלדעתך מפריעים צעירים להצליח בגדול?

"בעיקר ראש מבולגן, מאוד מפוזר, לא יודעים בדיוק מה צריך. יודעים שהם רוצים להצליח אבל מחשבה ומציאות לחוד".

הרבה הסחות דעת?

"כן הרבה הסחות דעת ובעיקר חוסר מיקוד. הקורס בא ולוקח אותך יחד איתי באופן אישי להבין וללמוד מה בדיוק אתה צריך, ממקד אותך מאוד אם יש לך בעיה בכישורים, אם אתה צריך יותר ידע בתחומים מסויימים, אם חסרים לך קשרים, אם זה עיניין של ניסיון שאתה צריך לחוות יותר או שזה בכלל עיניין של כסף בסוף".

יש לך טיפ זהב שלך, למישהו צעיר שצופה בנו ורוצה לדעת איך אפשר להתמקד?

"כן, סבלנות? לפעמים זה רק בזבוז זמן. אם מתלבטים צריך ללכת, צריך לנסות, צריך לחוות.
אם כרגע מתלבטים מבחינתי שישלחו לי היי באינסטגרם ומשם דברים יתקדמו ואני אדע לכוון אותם".

לאינסטגרם של סוף קרטיס

לקורס הנוסחה להצלחה


היו לך כל מיני תלמידים שהצליחו בעקבות הקורס שלך?

"יש לי תלמיד שיחסית כשיצא הקורס הוא קנה אותו והוא סיפר לי אז בהודעה קולית באינסטגרם, אני זוכר את זה, שהוא רוצה להצליח ולהיכנס לפוליטיקה - זה התחום שמעניין אותו.
הוא אמר לי שרק אחרי שלושה שיעורים, כשהוא בעצם ראה רק את הגורם כישורים, הוא הבין איך להשתמש נכון בכישורים שלו ולעבוד עם הקשרים הנכונים וכבר אחרי שלושה שיעורים הוא קבע ראיון בערוץ 20 בהקשר של הליכוד ועוד הרבה דברים אצלו בדרך".

התחיל להניע דברים?

"כבר אחרי שלושה שיעורים התחיל להניע דברים שהוא צריך בשביל להגיע למטרות שלו".

מדהים טוב זה ממש יפה. אז באמת איזה תגובות אתה מקבל מאנשים שניסו את הקורס? הם כותבים לך כל הזמן? איך זה נראה אחריי?

"בעיקר אנשים שכותבים לי "תשמע הלוואי ויצא לנו לשבת לדבר פעם על קפה" או תגובות כמו "שמע זה מעניין ברמות, לא ציפיתי שזה יהיה ככה מעניין". אנשים אומרים לי: "שמע, זה מיקד אותי, זה בדיוק מה שהיתי צריך בשביל להצליח".

אז איך אפשר לרכוש את הקורס?

"נכנסים לאינסטגרם שלי, סוף קרטיס באנגלית או בעברית".

יש לינק למי שרוצה לקנות?

"יש לינק בביו, נכנסים, אפשר לקבל את השיעור הראשון בחינם ולהבין בגדול איך הדברים נראים. אפשר לקנות גם את שלושת השיעורים הראשונים בזול מאוד, גם בעיקר בשביל האמון לראות שאני אמיתי שהכל טוב שאתה מקבל הכל".

טוב אז לסיכום, אם גם אתם רוצים להצליח בגדול, ההמלצה שלנו צרו קשר עם סוף קרטיס ורכשו את הקורס המעולה שלו "הנוסחה להצלחה".

לאינסטגרם של סוף קרטיס

לקורס הנוסחה להצלחה

בשיתוף סוף קרטיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully