וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שיש לטבע להציע - הכירו את "טעם הפרי והירק"

בשיתוף טעם הפרי והירק

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 13:35

דור לוי, דור שלישי למשפחה חקלאית, גדל על אהבת האדמה ויחד עם שותפו איתי חולי הוא מספק ירקות ופירות טריים לתושבי גוש דן והסביבה

טעם הפרי והירק. יוסי וקנין,
טעם הפרי והירק/יוסי וקנין

עם השנים, אנו נחשפים יותר ויותר לעולם עשיר של פירות וירקות המספקים טעמים רעננים ונפלאים לצד שמירה על הבריאות. זה כבר לא סוד שמנה ברמה גבוהה מורכבת מחומרי גלם טריים ואיכותיים שמעניקים לה את הטעמים האותנטיים. יצאנו מטעם מערכת הנבחרים, לחפש עבורכם את המקום שיתבל את המטבח שלכם במגוון פירות וירקות מהשורה הראשונה, ומצאנו את "טעם הפרי והירק". הכירו את רשת החנויות המיוחדות, אשר מעניקות תוצרים חקלאיים איכותיים ומיוחדים, יחד עם חווית קנייה יוצאת דופן.

דור רביעי של חקלאים בכפר סירקין

דור לוי ואיתי חולי הם השותפים המחזיקים את רשת החנויות "טעם הפרי והירק". סיפור החנויות המרתק מתחיל דווקא במשק החקלאי המרשים השייך למשפחתו של דור - "אחים לוי חקלאים". שם, על שטח של 600 דונם, מגדלים 3 אחים פירות נשירים - אפרסקים, נקטרינות, שזיפים ואפרסמונים, ומנהלים בית אריזה משפחתי גדול ומקצועי, במשק שהוקם לפני שנים רבות על יד סב המשפחה. דור הוא בנו של אחד האחים המנהלים את המשק והוא מספר: "כבר 40 שנה שאבא שלי ואחים שלו עובדים יחד", מספר דור, "3 אחים שגדלו על אהבת האדמה ונולדו לעולם החקלאות. עד היום כולם בעסק הזה יחד". כאשר הביקוש לתוצרת הנהדרת עלה, החליט דור לצד שותפו לעסקים איתי חולי, לפתוח חנויות בוטיק של פירות וירקות, אחת בצפון תל אביב, השנייה בשוק בנמל והשלישית בהרצליה פיתוח, אשר מציעות את מיטב החקלאות בארץ, הן של המשק המשפחתי והן של חקלאים נוספים - סחורה איכותית, שירות ללא רבב ומחירים מתחשבים ככל שניתן.

על טהרת הירקות והפירות

בחנויות "טעם הפרי והירק" המשובחות של דור ואיתי, מעבר לפירות והירקות המוכרים והטובים, ניתן להשיג תוצרים חקלאיים מיוחדים ונדירים כמו אספרגוס לבן, פרחי קישוא, עגבנייה שחורה, פטריות כמהין וכו'. בנוסף לכך, בחנות בהרצליה, ניתן שירות של סלטייה המציעה ירקות טריים ומיוחדים המוגשים בקפידה ובמלוא האהבה. "את החנויות מנהלים בני המשפחה, למשל גיסי רועי", אומר דור, "ואני מעורב בכל החנויות, תמיד עובד. אני אוהב את האדמה ואת הקשר עם הלקוחות, מאד חשוב לי לשמח אנשים אחרים, לכן אנחנו מקפידים לספק את הסחורה הכי טובה שניתן למצוא בשוק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טעם הפרי והירק. יח"צ,
טעם הפרי והירק/יח"צ

סחורה מובחרת בלבד

"טעם הפרי והירק" מעמידים מערך משלוחים החולש על כל גוש דן והשרון - מנתניה ועד דרום תל אביב. מעבר לשירות לבבי ואדיב, הקו המנחה את דור, איתי ורועי, הוא להעניק ללקוח את הסחורה האיכותית ביותר ולהעביר את האהבה שלהם לאדמה. הגידולים החקלאיים והספקים עוברים סינון קפדני ונבחרים ברמה הגבוהה ביותר בארץ. עם כל בעיה שעולה, הם מפצים את הלקוח ותמיד נותנים תחליפים, מה שהופך את חווית הקנייה בחנויות למקצועית, מהנה ומשתלמת. "הסחורה שאנחנו מביאים היא סופר איכותית", מסביר דור, "לצד האיכות, אנו מנסים להיות הוגנים עם התמחור ולתת מחירים המאפשרים קנייה לשכבה רחבה באוכלוסייה".

טעם הפרי והירק. יח"צ,
טעם הפרי והירק/יח"צ

צומחים אל עתיד עשיר בכל טוב

החזון המלווה את דור ואיתי הוא להרחיב את היצע החנויות ולהיחשף בפני קהל נוסף ומגוון. על-מנת לאפשר גדילה והתפתחות של העסק, דור מקווה להמשיך ולהביא לארצנו את התוצרים המיוחדים שקיימים בחו"ל - החל מאבטיחים מרובעים ועד לשלל פירות טרופיים שטרם ניתן להשיג ולגדל בארץ. "אנחנו באמת ארץ זבת חלב ודבש", מנמק דור, "חוץ מקוקוס, מגדלים כאן את כל סוגי הפירות והירקות שקיימים בארץ, זה מדהים, אין בעולם שטח כזה שיכול לגדל הכל. לכן, אני שואף להביא את הדברים המיוחדים ביותר בעולם ולגדל אותם פה, על אדמת ארצנו ולהעניק ללקוחות עושר של פירות וירקות צבעוניים וטעימים".

טעם הפרי והירק

טלפון: 054-7778833

כתובות: משכית 35, הרצליה | מאיר יערי 19, תל אביב | שוק הנמל, נמל תל אביב

אתר: Taam-apri.co.il

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף טעם הפרי והירק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully