וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DJ קובי פרל - מוכן ומזומן לעונת החתונות

בשיתוף DJ קובי פרל

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 12:18

סוף חודש אפריל מתקרב ובניגוד לשנה שעברה, כאשר כל האירועים החגיגיים בוטלו בעקבות משבר הקורונה, החיים שלנו חוזרים אט אט למסלולם הרגיל, בזכות התו הירוק ועונת החתונות שעומדת לצאת לדרכה

DJ קובי פרל. מיקי אופק,
DJ קובי פרל/מיקי אופק

לכבוד החזרה לשגרה, במערכת "הנבחרים" ביקשנו לצאת בסדרת כתבות, בה נציג בפניכם את אנשי המקצוע השונים שהופכים כל חתונה לחגיגה אחת גדולה ומצליחה. בחרנו להתחיל עם האיש הכי חשוב בכל חתונה ואירוע, ה- DJ, מי שדואג כי רחבת הריקודים תהיה מלאה, קצבית וקופצנית עד השעות הקטנות של הלילה.

לאחר סקר מקיף שערכנו עם עשרות זוגות שהתחתנו בשנים האחרונות על מנת למצוא את התקליטן הנחשק ביותר, שם אחד עלה לאוויר שוב ושוב, קובי פרל, אחד האנשים הוותיקים והמוערכים ביותר בתחום. מפיק חבר המערכת שוחח עם קובי, הוא שמע ממנו כיצד שרד את משבר הקורונה ואת הסודות הקטנים שהופכים כל חתונה למוצלחת, על כך ועוד בכתבה הבאה.

DJ קובי פרל - הבחירה שלכם

דבר ידוע הוא כי על מנת לבדוק את טיב נותן השירות בכל מקצוע ותחום, תעודת "ההכשר" האמינה מכולן היא הוותק שלו. במקרה של קובי פרל, מי שניגן והרקיד עשרות אלפי חוגגים בחתונות, חגיגות בר מצווה ושאר אירועים משמחים, מדובר בקריירה מצליחה שנמשכת כבר למעלה מ-26 שנים.

פרל, בן 42, בעל תואר ראשון במוזיקה, החל את דרכו המקצועית במועדוני לילה כבר כשהיה בן 16, ומאז הספיק לתקלט בחו"ל, לעבוד במספר חברות למוזיקה, להפיק מוזיקה ורמיקסים, מוזיקה להצגות, מופעים ועוד. השאלה הראשונה שבחרתי לשאול אותו היתה המתבקשת מכולן, מה הוא עשה בזמן משבר הקורונה, כאשר כל רחבות הריקודים באולמות וגני אירועים נסגרו בבת אחת?

"ערכתי והפקתי כמה וכמה שירים באולפן ההקלטות שבבעלותי, ובמקביל העברתי קורסים לבני נוער על עולם המוזיקה הגדול. לימדתי אותם כיצד שיר נולד, איך משיגים את הסאונד המושלם, מה זו עריכה והפקה של מוזיקה ואירועים, על סוכנים ושאר תכנים שקשורים בעולם השואו ביז, כך שלא ישבתי בחיבוק ידיים למרות הפגרה שנכפתה עלינו".

DJ קובי פרל. באדיבות המצולמים
DJ קובי פרל/באדיבות המצולמים

חתונה - כך מכינים את רחבת הריקודים

יש לא מעט סיבות מדוע קובי פרל הוא DJ נערץ ונחשק על ידי רבים. הוא מחזיק בניסיון שלא הולך ברגל, הוא בעל סבלנות אין קץ, ולמרות הרזומה המרשים מאוד שלו, הוא לרגע אחד לא נתן להצלחה לשנות את מי שהוא, אלא ממשיך להיות קשוב לכל זוג עם השגעונות שלו, כאשר אין אף בקשה שהוא לא יכול ליישם בשטח. כמו כן, הוא לרגע אחד לא חושב שהוא כבר יודע הכל ואי אפשר לחדש לו, אלא מקפיד ללמוד ולהישאר עדכני בכל השינויים שמתחוללים ללא הפסקה בעולם המוזיקה.

על תהליך העבודה מול הזוגות שעומדים להתחתן הוא סיפר: "הדבר החשוב והמרכזי מהצד שלי, הוא לדעת כיצד להתאים את המוזיקה שתתאים לבני הזוג. בפגישה הראשונה בינינו, אני מבקש מהם לספר לי על הטעם האישי שלהם, על מה חשבו כי כדאי ויתאים, מה מבחינתם הוא בגדר חובה שיושמע בחתונה ומה לא. ככה אני יכול להרגיש את מי שעומדים מולי, מה הסגנון והאווירה שהם מחפשים, ולעשות את ההתאמות הנדרשות. כמובן שתוך כדי תנועה אני גם דואג לתת את חוות הדעת שלי, וזה משהו שתמיד מבקשים ממני לעשות, ומשם אני כבר יודע כיצד להכניס שירים בשכל לאורך האירוע, כדי שהוא יהיה הרמוני, זורם ומהנה לכולם".

DJ קובי פרל. גל יאסנקוב,
DJ קובי פרל/גל יאסנקוב

DJ קובי פרל - מאגר של 17 אלף שירים לבחירה

כחלק מתהליך בחירת השירים, כל זוג יכול לעשות שימוש באפליקציה של קובי פרל, להכניס שירים שהוא מבקש לקראת האירוע, כך שהלקוחות יכולים להיות בטוחים ששום דבר שהם מבקשים לא יתפספס, ולדעת כיצד האירוע עצמו הולך להיראות בכל שלב ושלב.

"דרך האפליקציה כל אחד יכול לתת את "הסיי" שלו, האם יש קאברים שהם רוצים, מוזיקה שהם גדלו עליה, מה ההורים רוצים לשמוע, ואם יש אורחים מחו"ל ורוצים מאוד להשמיע מוזיקה שתשמח מאוד גם אותם", הוסיף פרל.

DJ קובי פרל - פתרונות נלווים

מעבר להיותו DJ, קובי פרל הוא גם בעל אולפן הקלטות ולכן הוא מחזיק בציוד הגברה ותאורה מתקדם לטובת קהל הלקוחות שלו, כאשר האירועים השונים נערכים במקומות שהם אינם אולם מסודר כמו חתונת שטח או אירועים בבתים פרטיים.

"יש מי שמבקשים לערוך חתונה או כל אירוע אחר בחוף הים, ביער, בחצר של ההורים, שדות וכל מיני מקומות שהם פחות סטנדרטיים, כך שעבורם אני נערך עם מערכת תאורה והגברה בלי תוספת תשלום, פשוט כחלק מהשירות כולו", פרל הסביר.

DJ קובי פרל. אופיר בצלאל,
DJ קובי פרל/אופיר בצלאל

DJ קובי פרל - לקוחות מספרים

לאורך השנים קובי פרל הפיק אירועים גם לחברות וארגונים, בין היתר ניתן לציין את חברת אלביט, חברת הביטוח ,Aon קק"ל באוסטרליה, תחרויות רובוטיקה של חברת ,FIRST ולאחרונה הוא הפיק לחברת שאטרפליי האמריקאית באירוע בחו"ל, ובנוסף עובד ומפיק את המוזיקה לליאור סושרד בארץ ובחו"ל.

באתרי הביקורת השונים באינטנרט ניתן למצוא מאות של חוות דעת מצד לקוחות פרטיים, בחרתי להציג רק קמוץ מהמחמאות שהוא קיבל מקיר לקיר.

הילה ט. כתבה: "קובי פרל היה הדי גיי בבת המצווה של הבת שלי והוא היה מדהים. הקפיץ את כולנו וידע להיות אלוף מול בנות 12, מול דודות צרפתיות בנות 80 ומול כל הגילאים שבאמצע. היכולת הזו שלו היא נדירה, לקרוא את הקהל ואת האווירה. מלבד המוזיקה והמקצועיות שלו, הוא נינוח ואכפתי, מרגיע את כולם ומוכיח כי יש על מי לסמוך. זה האירוע השלישי שלנו עם קובי, ולמעשה אנחנו קודם בודקים אם קובי פנוי ואז קובעים תאריך, בפירוש כך. עכשיו סיימנו עם בר ובת מצוות, יאללה חתונות".

רונית וערן העידו על החתונה שלהם: "קובי הוא מקצוען, אדיב ושירותי. הוא ידע לתת לנו את העצות המוזיקליות הטובות, הצליח לקרוא אותנו ולנתח את ההעדפות שלנו. לא הייתה לנו אף תקלה בסאונד, והאנשים נהנו מאוד מהמוזיקה שהוא השמיע, אנחנו ממליצים בחום".

DJ קובי פרל. באדיבות המצולמים
DJ קובי פרל/באדיבות המצולמים

DJ קובי פרל - יצירת קשר

לפני סיום הפגישה, שאלתי את קובי אם הוא יכול לתת טיפ לתקליטנים מתחילים בתחום: "לעולם אל תהיו לחוצים בזמן ואל תגבילו את הלקוחות והחוגגים. אני לא מסיים אף אירוע עד שאחרון האורחים הולך הביתה ואני מקבל הוראה מבעלי החגיגה כי אפשר להתחיל לקפל את הציוד".

אם גם אתם מתכננים אירוע בקרוב ומתלבטים באיזה די ג'יי לבחור, אני יכול להמליץ לכם בחום ליצור קשר עם קובי פרל, בטלפון: 052-399-2407

לאחר מכן לא תפסיקו לרצות לרקוד.

אתר

פייסבוק

בשיתוף DJ קובי פרל
  • עוד באותו נושא:
  • dj
  • אירועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully