וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקלה תורג'מן - נכסים שנכנסים ללב: משרד הנדל"ן שאתם מחפשים

בשיתוף נכסים שנכנסים ללב

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 11:39

אחד האתגרים המשמעותיים ברכישה או מכירה של בית הוא לא רק מציאת הנכס, אלא מציאת המקום המדויק והמתאים ביותר להקמת בית חדש שתתחברו אליו, כזה שיוכל להכיל את כל החלומות הכי גדולים שלכם על יציבות, קרקע וזיכרונות משפחתיים

דקלה תורג'מן – נכסים שנכנסים ללב. אור פרבוזניק,
דקלה תורג'מן – נכסים שנכנסים ללב/אור פרבוזניק

ההשקעה הגדולה ביותר בחייכם תהיה הדירה או הבית שתרכשו, יותר מכול דבר אחר. מעבר לכך שזו העסקה הגדולה ביותר שתבצעו במהלך חייכם, מדובר בהקמה של בית חדש בישראל - מקום שבו תוכלו לחיות ביציבות עם משפחתכם וליצור זכרונות מדהימים שילוו אתכם בהמשך. כדי למצוא את הנכס הנכון עבורכם, בו תוכלו להשריש שורשים ולבנות יסודות משפחתיים, חשוב לבחור באיש המקצוע הנכון שידע ללוות אתכם בתהליך במלוא הרגישות וההבנה. ישבנו לשוחח עם דקלה תורג'מן, אשת נדל"ן מובילה ובעלת משרד הנדל"ן "נכסים שנכנסים ללב", הידועה בסיפור חיים יוצא דופן ובכך שהיא מחברת בין אנשים לבתים מתוך תחושת שליחות.

בית כסמל ליציבות

עבור דקלה, הבית מסמל משהו גדול יותר מאשר מבנה עם ארבע קירות וגג. היא חיה ביישוב נווה צוף-חלמיש במשך כל ילדותה כשאביה היה קבלן בניין גדול באזור יהודה ושומרון, עד שביום אחד הכל נעלם. כשהיא בת 19, הוא נפצע בשני פיגועי ירי שונים כשמחבלים טווחו בו, וחברת הבנייה שבבעלות המשפחה נאלצה להיסגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דקלה תורג'מן – נכסים שנכנסים ללב - נכס לדוגמא. אייל גוטמן,
דקלה תורג'מן – נכסים שנכנסים ללב - נכס לדוגמא/אייל גוטמן

"ברגע אחד המשפחה החליטה לעזוב את היישוב לפתח תקווה, ואני הרגשתי ש-20 שנה של חיים וזיכרונות ילדות נעקרו ממקומם", היא מספרת. "באותה תקופה, היישוב שלנו ספג הרבה פיגועי ירי במסגרת האינתיפאדה השנייה. לאחר שאבי נפצע בפיגוע השני, אמא שלי הודיעה לנו לא לחזור יותר לבית שגדלנו בו, והייתי צריכה לעבור לבית חדש מבלי שהייתה לי האפשרות להיפרד מהמקום שהיה כל כך משמעותי עבורי".

לפעול מכל הלב ומתוך תחושת שליחות

מאז אותו מקרה, החלום האמיתי של דקלה היה לסגור מעגל ולהיות ממשיכת דרכו של אביה בעולם הנדל"ן. היום היא כבר הפכה לשם דבר ולאישיות מוכרת בתחום, בין היתר בזכות הערך המוסף שמעניקה בכל תהליך עם לקוח והיכולת שלה להתאים את הבית לנשמה שלו. "העבודה בתור מתווכת נדל"ן משמשת עבורי כשליחות לכל זוג או משפחה שמגיעים אליי ומחפשים את בית חלומותיהם. כמו שבית מסמל עבורי תקופת חיים, כך אני מאמינה שהוא מסמל משהו גדול יותר עבור כל אחד אחר. לכל אדם יש את החוויות והמניעים שלו לרכישת נכס, אבל מבחינתי המשמעות הבסיסית היא בהענקת יציבות לנפש ולנשמה. בזכות כך, אני מובילה אותם לעסקה הכי מדויקת עבורם".

דקלה, בעלת ניסיון של עשור בתחום הנדל"ן, מעניקה שירותי ייעוץ ותיווך, ומציעה מגוון רחב של נכסים לקנייה ומכירה בגדרה והסביבה, כגון וילות, בתים פרטיים, מגרשים, דירות ועוד. היא מקפידה ללוות את הלקוחות בכל התהליכים שמסביב לעסקה - בין אם בסיוע וייעוץ בתהליך לקיחת המשכנתא ובין אם בחגיגת האירועים המשמחים בחייהם. "עבורי זה לא מתחיל ומסתיים בעסקה. אני יוצרת עם הלקוחות שלי קשר עמוק ושמחה איתם בכל האירועים המשמעותיים בחייהם. אני רואה את זה כשליחות ובגלל זה קראתי לחברה בשם הזה כי עבורי כל איש הוא נכס במובן של הנשמה".

דקלה תורג'מן – נכסים שנכנסים ללב - נכס לדוגמא. אביב קפילוטו,
דקלה תורג'מן – נכסים שנכנסים ללב - נכס לדוגמא/אביב קפילוטו

אחד האזורים המרכזיים שממשיכים להתפתח בהתמדה הוא אזור גדרה והסביבה. המושבה הקטנה שהפכה כיום למועצה מקומית יוקרתית ומבוקשת, נותנת מענה להרבה זוגות ומשפחות שרוצים לחיות ברמה טובה באזור המרכז. דקלה וצוות המשרד נכסים שנכנסים ללב בקיאים בכל עסקה ועסקה שנעשית בשוק ומכירים את רוב הנכסים בגדרה.

"אמנם גדלתי בישוב קטן, אבל תמיד היה לי את הרצון לגדול במקום שהוא בין עיר גדולה לישוב קטן שמשלב את היתרונות של שני הדברים - חיי קהילה, חיבור של אנשים איכותיים וגם עיירה שמספקת את כל השירותים הנדרשים לחיי היומיום, ואפשר לומר שגדרה לגמרי עונה על ההגדרה הזו", הסבירה.

שירות מלב אל לב

דקלה שמה דגש על יחס חם ואישי עם הקשבה מלאה לצרכים של הלקוח והתאמה נכונה בין הדיירים לנכס. "הלקוחות שלנו יודעים שהמטרה היא להיות מדויקים בהתאמת הנכס לצרכים שלהם. אני שואפת שהלקוחות שלי יהיו רגועים ומחויכים בכל תהליך הקנייה או המכירה, ובעיקר שירגישו שהעסקה הוגנת לכל הצדדים. זו הסיבה שקראתי למשרד שלי נכסים שנכנסים ללב, הקשר האישי עם האנשים מאוד חשוב. במקצוע הזה צריך המון אמפטיה, לדעת להעניק לכל אחד את השירות המדויק לו וההקשבה המלאה לצרכים שלו", סיפרה דקלה.

דקלה תורג'מן – נכסים שנכנסים ללב. אור פרבוזניק,
דקלה תורג'מן – נכסים שנכנסים ללב/אור פרבוזניק

"חשוב להבין שכל לקוח מחפש נכס שונה וההעדפות משתנות מאחד לשני, בין אם הם רוצים בית בסגנון כפרי או מודרני, הפרדה מהילדים, מטבח גדול, חדרי ארונות, חדרים קטנים או גדולים, שטח וכמובן בהתאם לתקציב. לכן, אני מנסה תמיד להיות קשובה לאנשים וללבבות שלהם. בנוסף, המוטו שלי זה לדעת לשלב את היכולת החומרית במציאת נכסים עם היכולת להגשים את החלום של הקמת בית בישראל, כלומר גם התחושות של פנים הבית מאוד חשובות כדי למצוא את המקום הנכון לנו".

אז בין אם אתם זוג צעיר שמחפש לקנות את הנכס הראשון, משפחה שרוצה לשפר את הדיור ולשדרג את הנכס או סתם מעוניינים לעבור לאזור המרכז והשפלה, זכרו לפנות לאיש המקצוע הנכון, שייתן לכם יחס חם ואישי וידע להתאים את עצמו לצרכים שלכם.

טלפון: 052-3309194

מייל: turgemandikla@gmail.com

פייסבוק

בשיתוף נכסים שנכנסים ללב
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully