וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב פנים בלב חם ובשלט רחוק

בשיתוף ורד נח

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 10:35

בשנה האחרונה מעצבת הפנים וההום סטיילינג ורד נח התאימה את עצמה לרוח התקופה, וסייעה ללקוחותיה לרענן את עיצוב הבית בשלט רחוק. הגענו לשמוע על האג'נדה העיצובית שלה ויצאנו עם תובנות על רוחב לב, הומניות, וחשק עז לרענן את הבית. ראיון

עיצוב של ורד נח. אורית ארנון,
עיצוב של ורד נח/אורית ארנון

הכירו את ורד נח, מעצבת פנים והום סטיילינג, מייעצת ומלווה פרויקטים בתחום העיצוב ותכנון נכסים; החל משיפוץ לבית קיים, כלה בעיצוב דירות קבלן ואפילו ליווי בבניית בתים מאפס, שנעשית בעבודה משתופת עם מהנדס או אדריכל.

היא עוסקת בתחום כ-11 שנה, אולם העולם האסתטי שזור לכל אורך מסלול חייה; בצעירותה הייתה מפסלת ומציירת, ולמרות שרוב שנות הקריירה שלה הוקדשו לעסקי האופנה, החיבור לעיצוב פנים מאז ומתמיד ניכר בדירות בהן התגוררה, וגם עמוק בלב: "אפילו בדירות השכורות בהן גרתי, שמתי את כל ליבי. בדיעבד, הם אכן היו פרויקטים מושקעים של מעצבת הפנים ששכנה בי כבר אז", מספרת ורד. בגיל 44 היא החליטה לעשות שינוי ופנתה ללימודי עיצוב פנים, אותן היא סיימה בהצטיינות, והשאר היסטוריה.

ורד נח. מיטל אזולאי, איפור: אינה ברק, סטיילינג: קטי נאור,
ורד נח/מיטל אזולאי, איפור: אינה ברק, סטיילינג: קטי נאור

עיצוב אונליין: הדרך המקוצרת לעצב מחדש

התקופה שחלפה דרשה מרבים מאתנו לגלות יצירתיות על מנת להתגבר על מגבלות הריחוק, ולא מפתיע שורד מצאה את הדרך שלה לצאת מהקופסה. היא החלה להציע לקהל הרחב שירות עיצוב אונליין, אשר מאפשר לכל אחד לבצע שינוי קליל במרחב הביתי שלו, בתהליך קצר וממוקד. פתרון מושלם עבור מי שרוצה לעצב מחדש או לתת זריקת ריענון לאחד החללים בבית, בלי לכתת רגליים בין ספקים לבין אולמות תצוגה ולחסוך טרחה, זמן וכסף.

לאחר שנים של עשייה ומעורבות בפרויקטים רחבי היקף בעולם העיצוב, מה הוביל אותך להחלטה לעבור להתמחות בתהליכים קצרי טווח?

"אני חושבת שהתהליך האישי שלי נבע משינוי אוניברסלי שמבעבע כבר שנים, והואץ בעקבות מגפת הקורונה. הקדמה הטכנולוגית שינתה משהו ב-D.N.A שלנו; בתוך החיים העמוסים והרוויים במידע ובאפשרויות, נוצרה כאן תרבות אינסטנט, אנשים מחפשים יעילות ופתרונות מהירים ומיידים. הרגשתי מהשטח את הצורך במענה כאן ועכשיו, וכמי שנתינה היא ערך עליון עבורה, תמיד אחפש את הדרך לעשות את החיים של הלקוחות שלי נוחים וקלים יותר, זה משהו שבא לידי ביטוי בצורה מאוד בולטת בעיצוב שלי, וגם בתקשורת שלי איתם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עיצוב של ורד נח. מירב פלברג,
עיצוב של ורד נח/מירב פלברג

המטרה לסייע לאנשים בחיי היומיום שלהם, מתבטאת לא רק בקשר המיוחד שהיא חולקת עם הלקוחות שלה, אלא גם בתהליך העיצוב עצמו

פתרונות פונקציונליים והוליסטיים לניצול החלל

"השאלה הראשונה שעולה בי ברגע שאני מעצבת חלל, היא כיצד אני ממקסמת את הפוטנציאל שבו. באמצעות עיצוב נכון שמתבטא בפתרונות פונקציונליים והוליסטיים, אני מנצלת את היתרונות של החלל וממזערת את החסרונות שלו, כך שהאלמנטים השונים יתמכו אחד בשני ויעבדו בצורה הרמונית. זו הגישה שמובילה אותי בכל צעד, והיא מסייעת לי להפוך את החלל הכי מנוכר ומסורבל לגן עדן עלי אדמות, באופן שמפתיע אפילו את הלקוחות שלי".

עיצוב של ורד נח. אורית ארנון,
עיצוב של ורד נח/אורית ארנון

אומנות ההקשבה

"הדבר החשוב ביותר שלמדתי במקצוע ובחיים בכלל, הוא להקשיב. אמנם התפקיד שלי הוא לעצב, אך אף פעם לא לשם העיצוב, אלא תמיד עבור מישהו. על מנת לשפר את איכות חיי היומיום שלו, עליי להבין לעומק איך הוא חי, כיצד הוא מתנהל, מה חסר לו ומה מפריע לו במצב הקיים, כאשר המטרה היא להקשיב לצרכים שלו, החל מהתחקיר בפגישה הראשונה ולכל אורך הדרך. רק כך אוכל לקלוע למטרה שלי, ולהגיע לתוצאה מיטבית, שתשרת את הלקוחות שלי ותהפוך כל חדר, חלל או דירה, למקום הבטוח עבורם, לבית. אני מאמינה ביכולתי לתקשר עם כל אחד וליצור מערכת יחסים שמבוססת על פתיחות, שקיפות ואמון הדדי".

עיצוב של ורד נח. מירב פלברג,
עיצוב של ורד נח/מירב פלברג

לסיום, יש לך טיפ לבחירת המעצב הנכון?

"יש משמעות לבחירת מעצב פנים שתתחברו אליו, בין אם זה בתהליך עיצוב אונליין ובין אם בפרויקט גדול יותר כמו שיפוץ או בניית בית, שיכול להימשך גם שנה. הבית הוא מבצרו של האדם, המקום הכי פרטי שלו, ולכן לא פעם מגיעים למקומות פרטיים והקשר הופך אישי ברמה מסוימת. בתהליכים ארוכים בפרט ובכל תהליך עיצוב בכלל, חייבת להיות כימיה ולא רק ברמה המקצועית. אני מאמינה שהחיבור האישי מאפשר לי להגשים לאנשים חלומות ומבחינתי, זאת הדרך היחידה להוביל את הפרויקט לשלמות".

כל חייה שילבה ורד בין התשוקה לאסתטיקה לבין אהבת אדם. הקשר האינטימי שהיא יוצרת עם לקוחותיה, הוא סוד ההצלחה. היכולת לראות את האדם שמולה כמושא העיצוב, זו אומנות בפני עצמה, השמורה למי שיכולה לתקשר ממקום בשל ופתוח, ולעצב מכל הלב והנשמה.

ורד נח, מעצבת פנים והומסטיילינג

קביעת פגישת ייעוץ בטל': 052-5639163, במייל או בעמוד הפייסבוק

בשיתוף ורד נח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully