וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי סטארט אפ, שימו לב: מסחר במט"ח לא צריך להיות סיפור מורכב

בשיתוף גשר אדסקו

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 9:43

נציג חברת ''גשר אדסקו'' מסביר איך תוכלו לקבל יותר שקלים ובמהירות שיא

גשר אדסקו. יח"צ,
הכסף שלכם נופל לרצפת הבנק/יח"צ

הידעתם? שער החליפין שסניף הבנק משווק לכם נמוך ב-3-4 אגורות משווי השוק האמיתי ובנוסף לכך הוא מחייב אתכם בעמלות. כדאי שתדעו כי אין באמת סיבה לסבול מכל העלויות הללו.

שערי החליפין של הבנקים מבלבלים את הציבור ואינם תואמים למה שאתם רואים באינטרנט או בעיתון. אם לא די בכך, הבנקים גובים עמלות על תקבולי מט"ח ועל ביצוע עסקאות המרה. מה עושים? מחפשים מקצוענים אשר יבצעו את ההמרות שלכם בתנאי שוק אמיתיים, ללא עמלות, וביעילות ובטיחות. צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של חברות העוסקות בפתרונות פיננסיים ומצא כי עם חברת ''גשר אדסקו'' תוכלו להיות רגועים ובטוחים בכל הקשור להמרת המט''ח שלכם. כמוסד פיננסי רשום, גשר אדסקו מבצעת המרות מט"ח בשערי חליפין אמיתיים, ללא עמלות או מרווחים מוגזמים, וכך אתם נהנים מחסכון כספי משמעותי.

הפעילות של החברה מיועדת ללקוחות המקבלים תקציבים מחברות קשורות בחו"ל, יצואנים, יבואנים וכן עמותות ולקוחות פרטיים. בעלי החברה הוא ג'ף בלסם, בנקאי ותיק, אשר הקים אותה בשנת 2009 ואת מחלקת המט''ח השיק ב-2013. בבדיקה שערכנו אל מול עסקאות שונות שהחברה ביצעה נוכחנו כי הושג חיסכון משמעותי מאד עבור הלקוחות, כשמעבר לכך הפעילות מתבצעת במהירות שיא. ניתן להעביר כסף מחו"ל ולקבל את השקלים בחשבונכם עוד באותו יום - יתרון חשוב בניהול תקציב עיסקי או אישי.

החסכון הכספי מוכח

בבידקה שערכנו מצאנו כי חברת נדל"ן המירה 2,500,000 $ לפירעון הלוואה שקלית וחסכה כ- 60,000 ₪. תושב חוץ המיר 800,000 אירו לרכישת דירה וחסך מעל 23,000 ₪. חברת הייטק ממירה 300,000 $ לחודש למימון הוצאות וחסכה כ- 10,000 ₪ בכל חודש. ישנן עוד דוגמאות רבות אבל בשורה התחתונה מצאנו כי התהליך פשוט ביותר, עם יתרונות מוכחים. חשוב לציין כי הפעילות מתבצעת בסביבה משפטית סגורה להבטחת הכספים שלכם.

בשיחה שערכנו עם ג'ף בלסם הוא אמר: "אנחנו חוסכים ללקוחות הרבה כסף וכאבי ראש. כל מי שמקבל כסף מחו''ל יכול להעביר אותו דרכנו ולקבל שקלים בחשבונו באותו היום בלי עמלות, פשוט לדלג על צעדים מיותרים במערכת הבנקאית. לדוגמה חברת סטארט אפ שמקבלת מימון בדולרים דרך משקיעים או מהכנסות הנוצרות בחברה קשורה בחו''ל, כאשר בישראל יש לה צוות פיתוח של 20-30 איש, והיא צריכה לשלם משכורות לעובדים שלה בשקלים. מה היא תעשה? החברה הקשורה בחו"ל מעבירה את התקציב החודשי, נגיד כ-200,000 $ לחשבון הטריידינג של גשר אדסקו ומקבלת את הערך השיקלי לחשבון הבנק שלה בישראל, תוך חסכון של 5,000-10,000 ש''ח. בעולם הסטארט אפ החברות הצעירות מקפידות מאד על התקציבים שלהן אך נמצא כי הם מאבדים סכומים מהותיים של עשרות או אפילו מאות אלפי שקלים לשנה בהמרות מט"ח מבלי לשים לב".

גשר אדסקו. יח"צ,
גשר אדסקו/יח"צ

מה האינטרס?

''אנחנו מרוויחים בכל המרה אבל מסתפקים בפחות כדי לבצע עיסקה הוגנת ללקוח. מחלקת המט''ח שלנו הוקמה במקור כדי לשרת את הלקוחות שעובדים עימנו בייעוץ העסקי, אך עם הזמן נעננו לביקוש ופתחנו את השרות לציבור הרחב, והביקוש הולך וגדל כל הזמן''.

יתרון נוסף שמצאנו בבדיקה מול גשר אדסקו התבטא בכך שהחברה מסוגלת להעביר כספים דרך הבנקים במהירות שיא, זה קורה הודות להגדרה מאד מדויקת של מאפייני הפעילות שהיא עוסקת בהם. "אנחנו עוסקים רק בהעברת מט"ח אשר מאושרות בקלות בבדיקות רגולטוריות, כמו אדם שמעביר לעצמו, חברה שמעבירה לחברה קשורה, וכל מה שאנו מגדירים "מסלול ירוק" - קרי נשארים בתחומים שבהם נוח וקל לאשר מה שנדרש בכל הקשור לציות רגולטורי". אמר ג'ף והמשיך להסביר יתרון מהותי נוסף: "לצערינו כאשר מעבירים כסף מחו"ל לבנק לוקח לפעמים מספר ימים עד שהכסף נוחת בחשבון שלך. אח"כ קשה מאד להשיג את הבנק טלפונית כדי לברר שערי חליפין. אצלנו העברות מארה"ב, קנדה, אנגליה ואירופה מגיעות באותו היום, ואנחנו מיד עושים המרה ומעבירים את השקלים לחשבון הבנק של הלקוחות. אלטרנטיבית, אנו מאפשרים ללקוח לשמור את כספו במערך הטריידינג שלנו ולהמירו כאשר שער החליפין יתאים לו".

הצוות של גשר אדסקו מורכב מבנקאים מנוסים, אשר ראו את הצורך של הנושא המדובר והקימו אותו אחרי שקיבלו הרבה מאד בקשות ממתווכים, רואי חשבון, עורכי דין וכדומה. לדוגמה, בעיסקאות נדל''ן, הרבה פעמים עורכי דין נוהגים לפתוח חשבון נאמנות בבנקים. כיום הבנקים מקשים לפתוח חשבונות נאמנות כאלו ובמיוחד כאשר מקור הכסף מחו"ל. כפתרון, גשר אדסקו מאפשרת ללקוח להעביר כסף מחו''ל ישירות למערך הטריידינג שלה ומשם לשלם ישירות למוכר הנכס וכך לדלג על הצורך בחשבון נאמנות. ''בנינו את הפיתרון הזה ביחד עם עורכי דין שהיו להם קשיים בפתיחת חשבונות נאמנות''. אמר ג'ף בלסם והוסיף: "הכל נעשה כדת וכדין, בתיאום מלא עם הבנקים, כדי ליצור מהלך זריז לסיוע בסגירת עיסקות הנדל"ן וזאת לטובת כל הצדדים בעיסקה''.

גשר אדסקו. יח"צ,
גשר אדסקו/יח"צ

האם זה בטוח להעביר כסף ?

חשוב לציין: הרבה גולשים שאלו אותנו על סיכונים בענף הצ'יינג' בישראל ואת השאלה הפנינו לג'ף בלסם שסיכם את פני הדברים: "חשוב מאד לוודא שכספיכם נשמר בסביבה מאובטחת ובתוך המערכת הבנקאית. אנשים מעבירים את הכסף אלינו ושואלים איך יודעים שזה בטוח? אנחנו יצרנו מערכת סגורה ומאובטחת להגנה על כספי הלקוחות, למעשה ניטרלנו את כל הסיכונים המוכרים בענף. כספי הלקוח נוחתים בחשבון משמרת של גשר אדסקו בבנק, ושם ממתין לזכותו עד שהוא מנחה אותנו לבצע המרה.
"אנחנו לא מגלגלים כסף בין לקוחות או חשבונות שונים. לא עושים שום דבר חוץ מהמרה והעברה ורק בהתאם להוראות במסמכי הרישום של הלקוח. אסור לנו להעביר לצד ג', אסור לנו להלוות כסף או להקדים כסף ללקוחות אחרים. גם נוצרו הגנות משפטיות אשר מגדירות כי הכספים בחשבון המשמרת שייכים ללקוחות ואינם חלק מכספי החברה שלנו. למעשה ניטרלנו את כל הסיכונים הקיימים במוסדות פיננסיים אחרים אשר נוהגים לגלגל כספים מלקוח ללקוח. הבנקים עוקבים אחר פעילותנו ומקיימים ביקורות. כל העסקאות מדווחות לבנקים ולרשויות האכיפה תוך הקפדה יתרה על כל הרגולציה הרלבנטית. מדיניות שמרנית זו מאפשרת לנו להעמיד את השרות הכי טוב והכי בטוח ללקוחות, ובתנאים הכי אדיבים''.

בשורה התחתונה, המלצת מדור הנבחרים קבעה כי עם גשר אדסקו, תחסכו כסף, זמן ותהנו משירות בנקאי של פעם.

לפרטים נוספים התקשרו: 073-731-5100

מייל: forex@adesco.co.il

אתר: http://www.adesco.co.il/

בשיתוף גשר אדסקו
  • עוד באותו נושא:
  • מט"ח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully