וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה שינוי? מורת הדרך שתעזור לך להתעורר על החיים

בשיתוף מורן בובליל

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 16:12

כל אישה הייתה רוצה לקבל תשובות לשאלות על אושר והצלחה שיציעו תקווה ואפשרות לשינוי. הכירו את מורן בובליל, מורת דרך תת-מודע, שמסייעת לנשים רבות ליצור שינוי בדפוסי החשיבה וגורמת להן להאמין שהיום אפשר גם אחרת

מורן בובליל. יח"צ,
מורן בובליל/יח"צ

סביר להניח שכל אחת מאיתנו נתקלה בכמה משוכות במהלך החיים. בעוד שחלקנו מדלגות מעליהן בקלות, אחרות נעצרות במקום. האמת היא שבמקרים רבים בעיה נתפסת בעינינו ככזו, מכיוון שפשוט חסרים לנו הכלים הנכונים להתמודד איתה. עד כמה שאנחנו מכירות את החיים, היום אפשר אחרת. כדי להבין כיצד ניתן להתגבר על האתגרים בחיינו, ישבנו לשוחח עם מורן בובליל, מורת דרך תת-מודע שמבקשת להגיע ולגעת בנשים בכל הגילאים באמצעות סדנאות והרצאות להעצמה נשית והכרת תודה.

הכר את המומחה

מורן בובליל היא מורת דרך לתת-מודע מזה 7 שנים המסייעת, מובילה ומלווה את האנשים שפונים אליה במטרה להורות להם את הדרך באמצעות לימוד השפה והכלים שיעזרו להם לשחרר את התקיעות בחייהם. בכך היא יכולה לעזור גם לזו שמחפשת בעל וגם לזו שרוצה לשפר את מערכת היחסים עם בעלה. בזכות העובדה שגדלה בבית מסורתי, היא מבססת את גישתה על טהרת היהדות ומשלבת בין הגשמי לרוחני.

מורן מאמינה בכוחה של קבוצה, מכיוון שיש בה כוח, אנרגיה ודינאמיקה שמחזקת את המשתתפים בה. לכן, היא מעבירה סדנאות בהתאם לשיטה שפיתחה הנקראת "שבעה עיקרים להצלחה", שם ריכזה את תורת הכרת התודה והדרך לזמן מציאות רצויה בעזרת כוח הדיבור והמחשבה. היא העבירה הרצאות לחברות מובילות, מתנדבת במרכזים לנשים בסיכון ושואפת תמיד לעשייה המסייעת לנשים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מורן בובליל. יח"צ,
מורן בובליל/יח"צ

הכל בראש

מורן מסבירה כי הנשמה שלנו, שהיא למעשה שיקוף של תת-המודע, היא הכוח שמניע אותנו בחיים וללא ספק צריכה שמישהו יראה לה את הדרך. במקרים רבים, נשים מרגישות תחושות שליליות כמו חוסר, כאב או פגיעות, ולא יודעות לבטא את זה בצורה הנכונה. בסופו של דבר, הן יחוו את זה כתקיעות וזה יהיה ניכר בבעיות שונות כמו ערך עצמי נמוך, חוסר הגשמה עצמית, זוגיות כושלת, תקיעות בקריירה, רווקות מאוחרת, חוסר הצלחה להיכנס להיריון ועוד.

"החיים קורים", אמרה מורן. "הכל זו פרשנות שאנחנו נותנות למציאות מתוך תבניות החשיבה שלנו ומתוך מה שחווינו כשגדלנו. כדי לשחרר את התחושות השליליות, יש לתכנת את המוח מחדש ולשנות את התבניות והמחשבות. לנשים רבות נחרטו בתת-המודע אמונות ותפיסות שכבר לא מתאימות לתקופת חייהן היום, וצריך לשנות את התמונה וליצור אחת חדשה. אני מאמינה שלא סתם קיימת האמרה 'הכל בראש', כל מה שקורה לנו בגוף הפיזי זה תוצאה אחרונה לתהליכים שהתחילו בראש ומשפיעים על מהלך חיינו", הסבירה. "במסגרת הסדנאות שאני מעבירה, אני נותנת את כל הכלים הפרקטיים שיסייעו לנשים לקום בכל בוקר לתחושות חיוביות שישפיעו על כל סדר היום שלהן ויעזרו להן להרים את עצמן".

מורן בובליל. יח"צ,
מורן בובליל/יח"צ

הפרשת חלה קצת אחרת

בתור אישה מאמינה ומתוך רצון לחבר נשים נוספות ליקום ולקרב אותן לדת, מורן החליטה להציע סדנאות העצמה נשית המשלבות הפרשת חלה מרגשת, מעשירה ומשעשעת בדרך שתתאים לכל אחת. במסגרת ערבים אלה, מורן מעבירה לנשים כלים מעשיים להתחלת דרך חדשה בחיים תוך שהיא מדברת על הכרת התודה כדרך חיים, זימון מציאות חדשה ורצויה, אהבה וערך עצמי ועוד. בנוסף, היא לא שוכחת להרים אווירה מלאה בכיף עם אביזרים וקישוטים כחלק מהחגיגה.

מורן בובליל. יח"צ,
הפרשת חלה מורן בובליל/יח"צ

ערבי "מיני-מי" לבת מצווה

מה כבר לא נאמר על הדור הצעיר? הכל עובר אליהם דרך מסכים, אין להם ערך לכלום והביטחון העצמי שלהם מאוד מושפע ממה שקורה ברשתות החברתיות. למרבה הצער, הילדים של ימינו לא יודעים לתקשר בצורה נכונה עם הסביבה שלהם, וכשנותנים לילדות צעירות לדבר הן משדרות סימנים של מצוקה וחוסר ביטחון. מהמקום הזה החליטה מורן להמיר את כל השפה שמלמדת את הנשים הבוגרות לשפה של ילדים, ובנתה סדנה לילדות הנקראת "מיני-מי" לערבי בת מצווה עם הפרשת חלה במטרה להוציא אותן מהמסכים ולגרום להן להתחבר לתוך עצמן.

"תמיד שאפתי לתת ערך מוסף לדור הצעיר, ולהביא להן חגיגה בקטע אחר. כשילדות עוברות תהליך אימון על ערך עצמי והכישרונות שיש בהן, הן יודעות לדבר את זה ולשדר את זה החוצה. אני מאמינה שהכוח נמצא בתוכן, פשוט אף אחד לא איפשר להן לפתוח את זה כי המדיה מכבה אותן. אני שמה לב איך כבר במהלך הערב הילדות מתחילות לדבר את הרגשות שלהן בצורה נכונה ולהאמין בעצמן יותר. כשבאה אליי ילדה בת 12 שנהנתה ואומרת שבדרך כלל הבנות לא מצליחות להישאר מרוכזות כל ההפעלה ואצלי כן, אני רואה את הכרת הטוב שלהן ומכאן אני מגיעה", אמרה.

מורן בובליל. יח"צ,
מיני מי בת מצווה מורן בובליל/יח"צ

איך הכל התחיל

מגיל צעיר מורן נתפסה כעוף מוזר, עד שהבינה שהיא בכלל מיוחדת. לא משנה מה הייתה עוברת בחייה, והיא עברה לא מעט, היא מעידה כי אף פעם לא שקעה אל הכאב, אלא ידעה לדלג מעליו. היום היא שואפת להעביר מהידע והניסיון שצברה במהלך חייה לאנשים אחרים הזקוקים להארה בחייהם.

"כשהייתי בצבא עברתי תהליך עם עצמי, הרגשתי שמשהו קורה ומשתנה בי. פתאום הבנתי מה זה אינטליגנציה רגשית גבוהה, והחלטתי שאני רוצה לשנות את העולם ולגרום לו להיראות טוב יותר על ידי כך שאעזור לאנשים להרגיש כך. כשאמא שלי חלתה, זו הייתה נקודת המפנה עבורי. זיהיתי כיצד אנשים מגיבים בצורה שונה לאותה סיטואציה, ומשם הבנתי שהכל תלוי בנו ובגישה שאנחנו נוקטים כדי להתמודד עם אתגרים", סיפרה.

היום מורן נשואה באושר פלוס ארבעה ילדים, כששניים מהם קיבלה מנישואיה לבעלה ושניים משותפים. חשוב לה שאנשים יכירו את המערך המשפחתי שלה כדי שיבינו שהחיים אכן מורכבים. "אני רוצה שאנשים ידעו שהקושי לשחרר מגיע מאיזשהו מקום של כובד. אנשים רואים אותי מבחוץ אבל לא מבינים שעבדתי קשה כדי להגיע לאן שהגעתי מבחינה נפשית, רגשית וחומרית. ברגע שמשחררים את התלונות והקושי, תתקבל אנרגיה חדשה וטובה יותר שתחזק אותנו להמשיך קדימה".

בואו לעקוב אחריה

מורן שמחה לשתף מהידע שלה איפה שרק אפשר, לכן מזמינה אתכן לעקוב אחריה ברשתות החברתיות ולהאזין לתכנית הרדיו שלה "מדברים את זה עם מורן בובליל" שמעבירה ברדיו החברתי הראשון בימי שישי לסירוגין בשעה 11:00. במסגרת התכנית מורן מדברת על בעיות יומיומיות ואיך אפשר לפתור אותן, ומציעה כלים ופעולות היומיומיות שצריך לחזור עליהן כדי להגיע לתוצאה רצויה.

אז אם גם אתן רוצות ליצור שינוי בחייכן, תדעו שהכוחות נמצאים בכל אחת מכן, אתן רק צריכות להביאם לידי ביטוי על ידי שינוי החשיבה. זה לא יקרה ברגע, אבל עם הדרכתה של מורן בובליל תוכלו להעלות את הביטחון, להעז, להגשים חלומות, לאהוב את עצמכן ולהכניס עוד אהבה ואושר לחייכן. לפרטים נוספים על הרצאות וערבי נשים, אתן מוזמנות ליצור קשר:

טלפון: 052-5755654

פייסבוק

אינסטגרם

סרטון: https://youtu.be/

בשיתוף מורן בובליל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully