וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור ציפויים - הפנים החדשות של עולם הדלתות

בשיתוף דרור ציפויים

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 9:16

אם עד לפני מספר שנים, כל החשיבות סביב עולם הדלתות היתה בהקשר של סוגי מנעולים ובטיחות, כיום מדובר בתוסף אופנתי שמעניק אופי וצבע לכל חלל בבית ובמשרד

דרור מאור. יח"צ,
דרור מאור/יח"צ

ביקשנו לשמוע יותר על הטרנד החדש שתופס תאוצה, ציפוי של דלתות במגוון חומרים. על מנת לקבל את המידע העדכני, מפיק חבר המערכת שוחח עם דרור מאור, מי שפעיל בתחום בכל אזור הצפון. כל המידע על מגמות בעולם עיצוב הדלתות ועוד, בכתבה הבאה.

דרור ציפויים - נעים להכיר

דרור מאור, בן 50, תושב צפת, הוא איש עבודה עם ידיים מזהב. בחלק הראשון של הקריירה המקצועית שלו, דרור היה פעיל בתחום החקלאות, ולפני כשנה ביקש לשנות את התמונה, ולפצוח בקריירה שנייה, על כך הוא סיפר לי כאשר נפגשנו לשעה קלה: "לאחר למעלה מ 20 שנים שבהן עבדתי בענף החקלאות אותו אני מאוד אוהב, משהו בתוכי אמר לי לצאת אל אתגר אחר, ובחרתי לעשות זאת בדרך עצמאית משלי. בגלל שכל החיים עבדתי עם הידיים, בחרתי בשני תחומים גם יחד, מנעולנות וציפויי דלתות. לאחר שעברתי קורסים מקצועיים יצאתי לדרך ומאז לא הסתכלתי לאחור".

ציפויים לדלתות פנים וחוץ

על פי נתונים שפורסמו, מחזור הכספים השנתי של שוק הדלתות בישראל עומד סביב 700 מיליון שקלים, כאשר יש חלוקה כמעט שווה בכל הנוגע לצורך לעצב ולהתאים סגנון מסוים בין דלתות הפנים והחוץ.

למדתי כי דרור מאור בחר לעבוד עם שני סוגים של טפטים בכל הנוגע לציפוי של דלתות. הראשון הוא טפט עם ציפוי למינציה מבריק, והשני הוא טפט עם הגנת UV שאינו שריט, זה אגב גם מתאים לציפוי של מקררים.

"בדרך כלל, בכל מה שקשור לציפוי דלתות פנים, עיקר המחשבה היא בהקשר של צבע ודוגמא, אבל יש חשיבות רבה גם בכל הנוגע לציפוי של דלתות החוץ, וחשוב להתאים את סוג הטפט כדי להגן על הדלת מפגעי מזג האוויר השונים. לכן אני מאוד ממליץ ללקוחות שלי על טפט עם הגנת UV, הוא נחשב לטפט מאוד איכותי שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, גם מעניק נראות חדשה ומודרנית, וגם מגן על הדלת עצמה", הסביר דרור.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עבודה של דרור מאור - לפני. יח"צ,
עבודה של דרור מאור - לפני/יח"צ
עבודה של דרור מאור - אחרי. יח"צ,
עבודה של דרור מאור - אחרי/יח"צ

מגוון רחב של דוגמאות

בין יתר הדוגמאות של טפטים שדרור מאור עושה בהם שימוש, ניתן למצוא: טפט אלון ללא מתכות, טפט לדלת פירנצה אפור, טפט לדלת קוביות אפרפר, טפט לדלת קוביות מוזהב, פירנצה שמנת חלון בלגי, חצי עץ ועוד שלל דגמים, צורות וצבעים.

כל הטפטים השונים שדרור עושה בהם שימוש הם פרי ייצור של חברה מובילה בתחום. שאלתי אותו, האם לא משתלם לצרכן הסופי לרכוש באופן עצמאי טפט ישירות מהחברה הזו או אחרת, במקום להיעזר בשירות שלו? דרור חייך והשיב: "באופן טבעי, מאחר ואני קונה בכל חודש כמויות גדולות של טפטים, התמחור שנעשה מולי משתלם בסופו של דבר הרבה יותר ללקוח הקצה, כי השירות שלי כולל בתוכו גם את עבודת ההתקנה עצמה".

מנעולנות - שירות משלים

בזכות הכישרון הרב שיש לדרור מאור בידיו, חלק גדול מהלקוחות שלו נהנים מהעובדה שהוא לא רק מתקין ציפויי דלתות, אלא גם משמש כמנעולן מקצועי לכל דבר. "האמת היא שבתחילת הדרך העצמאית שלי, קודם עסקתי במנעולנות, ואל התחום של ציפוי הדלתות הגעתי תוך כדי תנועה, כאשר ראיתי שיש צורך ודרישה עולה. כך שלא פעם הגעתי אל לקוחות כדי לתקן צילנדר ועל הדרך עלה הנושא של לחדש את הדלת באמצעות טפט מודרני ויפה, ולהיפך, כיום אני מגיע ללקוחות כדי לחדש עבורם את הדלת, ועל הדרך מתקן, מסדר או מתקין גם מנעולים", דרור הסביר, ועל זה אומרים, שתי ציפורים במכה אחת.

דרור ציפויים - יצירת קשר

בקרוב מאוד, מעבר לשירות המנעולנות וציפוי הדלתות, דרור עומד להוסיף נישה נוספת למגוון השירותים אותו הוא מעניק - טפטים מעוצבים לקירות של בתים ומשרדים.

לפרטים נוספים, התקשרו עכשיו לטלפון: 052-413-3567

בשיתוף דרור ציפויים
  • עוד באותו נושא:
  • דלתות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully