וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

D GLAM COLLECTION - משנה את פני האופנה בישראל

בשיתוף D GLAM COLLECTION

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 11:21

בשנים האחרונות חל שינוי מלהיב בעולם האופנה בישראל בכל הנוגע לשמלות ערב

איפור: לינוי ביטן. שיער: אינה קריביאן. דוגמנית נבינס ברקוביץ. דניאל תורג׳מן.,
איפור: לינוי ביטן. שיער: אינה קריביאן. דוגמנית נבינס ברקוביץ/דניאל תורג׳מן.

אם בעבר היה קו אחד ברור לכולן, היום האופנה הפכה להיות הרבה יותר אינדיבידואלית, ונשים רבות מחפשות את שמלות הערב שלהן במקומות שהם לא רק החנויות בשדרה הראשית בתל אביב.

על מנת ללמוד על מגמות האופנה העכשוויות בתחום שמלות הערב, ורגע לפני שעונת הנשפים יוצאת לדרכה, מפיקה חברת המערכת שוחחה עם אחת הנשים שמובילות את המהפכה החדשה בעולם האופנה המקומי, דנה מונדרי, ושמעה ממנה על הטרנדים החמים שהיא מביאה מאירופה, דרך חנות הבגדים שלה, D GLAM COLLECTION, על כך ועוד בכתבה הבאה.

D GLAM COLLECTION - נעים להכיר

אם עד לפני מספר שנים שמלת ערב היתה נחשבת למשהו שקונים אך ורק עבור אירוע חגיגי במיוחד, ועושים בה שימוש של מספר פעמים בודדות במשך השנה, היום כבר כולן מבינות כי אפשר וכדאי לצאת בלבוש אלגנטי וקלאסי למקומות ואירועים נוספים.

זאת אחת הסיבות שאשת האופנה דנה מונדרי, החלה לעשות לעצמה שם בקרב נשות ישראל, בזכות הקולקציה שמחזיקה ב-D GLAM COLLECTION, מדובר במגוון רחב ומרשים של שמלות ערב שונות, בשלל צבעים ובגזרות שונות.

על התשוקה שלה לאופנה, וכיצד הכל החל דנה סיפרה: "אומרים שמשפחה לא בוחרים, וגם את עולם האופנה לא בחרתי, אלא הוא תמיד היה שם סביבי, מגיל צעיר. אמא שלי היא מעצבת בגדים, כך שגדלתי אל תוך עולם של בדים, ואני זוכרת כיצד בכל מקום בבית הייתי מוצאת חוטים, אביזרים וציוד לתפירה, מגזינים של אופנה ועוד".

איפור: אינה קריביאן ושיר אסא. שיער: אינה קריביאן. דוגמניות: נבינס ברקוביץ, אסיה פרידקיס, אנסטסיה שטומפל. דניאל תורג׳מן.,
איפור: אינה קריביאן ושיר אסא. שיער: אינה קריביאן. דוגמניות: נבינס ברקוביץ, אסיה פרידקיס, אנסטסיה שטומפל/דניאל תורג׳מן.

D GLAM COLLECTION - 200 סוגים של שמלות ערב מרהיבות

בשנים האחרונות, דנה החלה לשתף פעולה עם אמא שלה, היא יצרה קשרים עם ספקי אופנה מובילים באירופה, וכיום היא מייבאת לארץ את הדגמים הכי חדשים ומודרנים. מתוך הקטלוג שהיא מציגה באינסטגרם שלה, ניתן לבחור מתוך 200 שמלות שונות לפחות, במידה ויש רצון או צורך לבצע התאמה אישית נקודתית, אם בכל הנוגע לצבע, גזרה וכד', אין כל בעיה.

איפור: שיר אסא, שיער: אינה קריביאן. דניאל תורג׳מן.,
איפור: שיר אסא, שיער: אינה קריביאן/דניאל תורג׳מן.

שאלתי את דנה מדוע כדאי לי לבחון ולבחור מתוך אחת משמלות הערב שהיא מציגה, ולא לחפש את השמלה המתאימה לי באחת מחנויות האופנה בארץ? היא השיבה: "האמת שאת השאלה הזו כדאי היה להפנות אל קהל הלקוחות שלי, כי הן אלו שמספרות לי על ההבדלים וכמה זה כדאי. לא פעם היה מקרה שבו לקוחה התרשמה מאוד מאחת השמלות שהבאתי, היא מדדה אותה, אהבה אך לא היתה בטוחה, כי הנטייה הטבעית שלה היתה לרכוש רק מהבוטיקים הנחשבים בתל אביב, באזור דיזנגוף וכיכר המדינה. אך זמן קצר לאחר מכן, היא חזרה אליי נסערת כולה, לאחר שגילתה כי גם איכות הבדים של השמלות שלי היא ברמה הכי גבוהה שיש, ובסופו של דבר גם המחיר משתלם".

מבדיקה שערכתי בעצמי, גיליתי כי המחיר של שמלות להשכרה בחנויות הנחשבות של מעצבות שעשו לעצמן שם, יכול לנוע סביב 1,500 שקלים, בעוד מחיר הקנייה של השמלות של דנה הוא במחיר נוח יותר.

איפור: לינוי ביטן. שיער: אורן מאהני. מאי חן,
איפור: לינוי ביטן. שיער: אורן מאהני/מאי חן

D GLAM COLLECTION - קולקציה מלהיבה של שמלות לנשפים

גישה נוספת שמעסיקה את דנה בימים אלו, היא קולקציה מרשימה של שמלות אשר מיועדות למסיבות הנשף המסורתיות, שהחלו לצוץ ברחבי ישראל ב 20 השנים האחרונות.

למדתי כי מאחורי הנישה הזו מסתתר לו סיפור מרגש מהעבר של דנה, על כך היא סיפרה לי: "כשאני עמדתי לסיים את לימודי התיכון, והייתי אמורה להגיע אל מסיבת הנשף החגיגית, רצה הגורל וחליתי במחלת הנשיקה. אני זוכרת מצוין כמה הייתי מאוכזבת מעצם המחשבה שאפספס את אחד הימים המרגשים ביותר שיש לנערות בגיל 18. הייתי מרותקת למיטה בלי יכולת לזוז, אמא שלי כלל לא ידעה על הנשף, אבל ערב לפני, חברות התקשרו אליי ושאלו מה קורה איתי, ולחצו עליי להגיע בכל מחיר.

"ברגע שאמא שלי שמעה על כך, היא קיבלה החלטה, שאני הולכת לנשף בכל מחיר. במשך כל הלילה היא ישבה ותפרה עבורי שמלה מדהימה, ואמרה לי, לכי רק כדי להצטלם פעם אחת ותחזרי למיטה, אבל את חייבת לעצמך להיות שם, ולא לפספס את החוויה, כך עשיתי ובזכותה יש לי מזכרת יפה לכל החיים.

"לכן זה מאוד מרגש אותי לראות כיצד בנות צעירות מגיעות אליי ביחד עם אמא שלהן, לבחור ולמדוד את שמלות הנשף. קשה להסביר במילים איזה אושר ממלא את ליבי, כאשר רואה את החיוך, ההתרגשות והדמעה הקטנה של אמא, כאשר הבת שלה מודדת שמלת נשף מהודרת, זה סוג של הכנה לקראת יום אחר, יום החתונה".

איפור: שיר אסא. שיער: אינה קריביאן. דוגמנית נבינס ברקוביץ׳. עמית נטר,
איפור: שיר אסא. שיער: אינה קריביאן. דוגמנית נבינס ברקוביץ׳/עמית נטר

D GLAM COLLECTION - תוכניות לעתיד

על המטרות שלה לעתיד, דנה הוסיפה וסיפרה: "לאחר שמלות הערב ושמלות הנשפים, הגיע הזמן מבחינתי להתקדם גם אל עבר שמלות הכלה. בחרתי לעשות זאת מתוך רצון לשבור את השוק, שלטעמי מוגזם ועבר את הגבול בכל הנוגע למחירים. אני בת 25 ויש לי מחשבות על חתונה באופק, ובדיוק כמוני, כך גם בחורות אחרות וזוגות צעירים.

"להרים חתונה זו הוצאה של עשרות אלפי שקלים, וכיום שמלת כלה סטנדרטית מושכרת לערב אחד במחיר של 10,000 שקלים, זה מטורף בעיניי. לכן, בדיוק כפי שעשיתי עם שמלות הערב והנשפים, כך אני מתכוונת לעשות בכל הנוגע לשמלות כלה, להביא את השמלות היפות והאיכותיות ביותר מהספקים שאני עובדת איתם באירופה, ולחתוך במחירים בצורה משמעותית. כך כל כלה עתידית תוכל לרכוש לעצמה שמלה בחצי המחיר, זו תישאר לה למזכרת, או שתוכל להעביר אותה הלאה, והעיקר להכניס מעט שפיות לתחום".

איפור: לינוי ביטן. שיער: אורן מאהני. דוגמניות: נבינס ברקוביץ, אסיה פרידקיס, אנסטסיה שטומפל. מאי חן,
איפור: לינוי ביטן. שיער: אורן מאהני/מאי חן

D GLAM COLLECTION - יצירת קשר

על מנת לראות על הקולקציות של דנה מונדרי בכל הנוגע לשמלות ערב, שמלות לנשף ובקרוב שמלות כלה, כנסו עכשיו לאינסטגרם שלה:

https://instagram.com/d_glam_collection?igshid=1i3mai6da41dz

בשיתוף D GLAM COLLECTION
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות ערב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully