וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמיבוקס - מגדירות מחדש את רעיון המתנה ליולדת וגם לאישה בהריון!

בשיתוף מאמיבוקס

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 14:07

נכון, ילדים זה שמחה, אבל בואו נודה בזה - זה רחוק מלהיות קל! ההיריון, הלידה וההורות עצמה מביאים עימם גם לא מעט קשיים וכאבים. כשתינוק נולד כולנו שמחים ומאושרים ומביאים מתנה למשפחה המאושרת - זר פרחים, בלונים, בונבוניירות או מתנה חמודה לתינוקי

מאמיבוקס. Annaku,
מאמיבוקס/Annaku

המותג החדש מאמיבוקס מגדיר מחדש את המושג "מתנה ליולדת" ושם את הפוקוס על האמא עצמה! זו שעברה הריון ולידה, וזו שנכנסת עכשיו להרפתקת האימהות לבייבי חדש. ובעצם למה להתחיל אחרי הלידה? מאמיבוקס הן קופסאות מתנה מיוחדות שמלוות את האישה לכל אורך ההיריון, על כך ועוד בכתבה הבאה.

עם כ-170 אלף תינוקות שנולדו רק בשנה שעברה בישראל, כנראה שאנחנו הישראלים והישראליות לגמרי מאמינים במשפט "ילדים זה שמחה". ולכולנו ברור שבשנה הקרובה המספר הזה הולך לעלות בצורה משמעותית בעקבות אפקט ה"בייבי בום" של אחרי משבר הקורונה והסגרים שהיו לנו כאן רק לאחרונה. אז בדיוק בזמן הנכון נולד לו מותג חדש בישראל - מאמיבוקס! קופסאות מתנה שתוכננו במיוחד כדי ללוות את האישה לכל אורך ההיריון ולאחר הלידה.

MomMeBox - נעים להכיר

הקונספט החדשני של מאמיבוקס נולד בעקבות שיתוף פעולה בין שתי אימהות חברות, פלורי גרשקוביץ' ושני פרל. אחרי שליוו זו את זו במהלך ההריונות והלידות שלהן, הן זיהו את העוצמה של התמיכה הנשית בתקופה הזו ומצד שני את האתגרים הרגשיים והפיזיים שהאישה עוברת בהריון, בלידה ובהסתגלות לתינוק החדש. כפי שתיארה זאת שני: "את מתמודדת עם כל כך הרבה שינויים בגוף שלך, עם לחץ וחששות, אפילו אם זה לא ההיריון הראשון שלך, ויש תחושה שאת לבד, שאף אחד לא יכול להבין מה את עוברת. הפוקוס הוא בעיקר על ההתפתחות הפיזית של ההיריון ושל העובר, ואני לפחות הרגשתי שאותי לא כל כך רואים, שאני הופכת לשקופה, למרות שאני זו שמגדלת את החיים האלה בתוכי! וזה היה עוד יותר בולט אחרי הלידה כשקיבלתי הרים של מתנות לתינוק - ומה איתי?"

זה בדיוק מה שהוביל להקמתו של המותג מאמיבוקס ולבחירת השם המיוחד, עם דגש על המילה ME, שבאנגלית משמעותה "אני". פלורי ושני יצרו 4 קופסאות מתנה מרשימות במיוחד, שנועדו ללוות את האישה בהריון ואחרי הלידה, להקל עליה ולתמוך בתהליך שהיא עוברת. לכל טרימסטר בהריון יש קופסה שמוקדשת בדיוק לאותה תקופה ולצרכים של האישה בכל שלב, וכך גם קופסה ייחודית כמתנה ליולדת - עם מוצרים שמתאימים לתקופה שאחרי לידה. את המוצרים בקופסאות הן בחרו על פי הניסיון האישי שלהן ומתוך סקרים שבוצעו בקרב נשים רבות אחרות.

מאמיבוקס. Annaku,
מאמיבוקס/Annaku

MomMeBox - מתנה מיוחדת

הקופסאות של מאמיבוקס הן באמת מתנה מיוחדת. זו למעשה יכולה להיות מתנה שאישה בהריון קונה לעצמה או מתנה מבן/בת הזוג, חברות, משפחה וכו'. פלורי הסבירה: "אנחנו לא כל כך רגילים להעניק מתנה להריון, אלא בעיקר אחרי לידה. הקופסאות של מאמיבוקס יוצרות הזדמנות להעניק לאישה בהריון מתנה כדי לחגוג איתה מצד אחד ולתמוך בה מצד שני. אם זה אמא שלה, או בן/בת הזוג שלה או החברות שלה - הרבה פעמים אין לנו איך לעזור כי זה לא משהו שאנחנו מרגישים או חווים. בתוך הקופסה של מאמיבוקס יש מוצרים שפשוט עוזרים לאישה בחוויות ההיריון ומתאימים בדיוק לצרכים שלה בכל שלב - אם זה קרם להפחתת סימני מתיחה שמקל על הגירודים של העור המתרחב או ספר הריון מרגש עם כל המידע שהאישה צריכה בתקופה הזו, למשל".

הרכב המוצרים בקופסאות משתנה ומתעדכן כל הזמן, אבל כך מתארים במאמיבוקס את האופי של כל קופסה:

מאמיבוקס לטרימסטר הראשון - OMG!!! I'm Pregnant! BOX

מאמיבוקס לטרימסטר הראשון עוסק בחוויות של תחילת ההיריון, בעיקר תופעות הלוואי הפחות נעימות וההתרגשות יוצאת הדופן. לכן בקופסה זו ניתן למצוא מוצרים כמו ספר הריון, סוכריות להקלה על בחילות, תה צמחים מרגיע ללא קפאין, בקבוק מים אישי להקפדה על שתיית מים מספקת, ארגונית להקלה על מעקב ההיריון ועוד.

מאמיבוקס לטרימסטר השני - Growing & Glowing BOX

בטרימסטר השני של ההיריון התינוק הולך וגדל בבטן. המוצרים בקופסה מתאימים לתקופה זו שגופה של האישה משתנה, חוסר הנוחות הולך וגדל ומצד שני האישה קורנת ומרגישה טוב יותר מבתחילת ההיריון. לכן, ניתן למצוא בקופסה מוצרים כמו מגבת גוף עם סקוץ' להתאמת הגודל, תחליב לגוף ובעיקר לבטן להפחתת סימני מתיחה וקרם הגנה לפנים, שחשוב במיוחד בשל השינויים ההורמונליים שיכולים לגרום לכתמי פיגמנטציה בעור. ומאחר ובטרימסטר השני אפשר כבר לספר לכולם על הסוד המרגש, דאגו במאמיבוקס גם לקערה מעוצבת בעיצוב נגד עין רעה. האמת שהקערה מיועדת לטבעות ותכשיטים שמתחילים ללחוץ בתקופה הזו, אבל העיצוב רק מוסיף לחוויה.

מאמיבוקס לטרימסטר השלישי - Coming Soon BOX

הקופסה של הטרימסטר השלישי נועדה לסייע לאישה בהריון להתכונן לקראת הלידה - רגשית ופרקטית. ניתן למצוא בה מחברת עם עיצוב מקסים של אישה בהריון. המחברת נועדה מצד אחד לכל הרשימות של לקראת לידה, כמו דברים שצריך לקנות או לזכור (ואף מילה על "טפשת ההיריון" הידועה לשמצה!) ומצד שני המחברת מעודדת להעלות על הכתב את החששות או המחשבות המציפות בתקופה מרגשת זו. כמו כן, הקופסה כוללת מגוון מוצרים שיסייעו לאישה בחדר הלידה או בתקופת האשפוז שאחרי, בין היתר שמן שקדים, תחתוני קוטקס חד פעמיים המתאימים במיוחד לאחר לידה, פדים להקלת ההחלמה, תיק רחצה עם סבון ושמפו ועוד.

מאמיבוקס לאחרי לידה - New Beginning BOX

קופסת מאמיבוקס לאחרי לידה מתוכננת כמתנה ליולדת ומתוך מחשבה על חוויית ההסתגלות לתינוק החדש. המוצרים בקופסה מיועדים עבור האמא עצמה, שהעניקה חיים, שעברה הריון ולידה, עם כמה הפתעות גם לתינוקי. הקופסה כוללת למשל כוס קפה To Go כדי שהאמא תוכל ליהנות מכוס קפה חם, גם ביציאה לטיול עם העגלה. וגם סרום לשיער, אורגני ואיכותי שנועד להפחית את תופעת הנשירה שמופיעה אחרי הלידה, מגבונים אינטימיים, כרטיסיות מעוצבות לתיעוד ההתפתחות של התינוק בשנת החיים הראשונה ועוד.

פלורי גרשקוביץ' ושני פרל. לילי צרויה,
פלורי גרשקוביץ' ושני פרל/לילי צרויה

MomMeBox - תוכניות לעתיד

אז למרות שהמותג נולד רק לאחרונה, מתברר שבמאמיבוקס מתכננים עוד לא מעט הפתעות. פלורי סיפרה: "יש לנו עוד המון תוכניות מרגשות להמשך. המטרה שלנו היא לתת מענה לצרכים של נשים בהריון ושל אימהות בתחילת דרכן, ובכלל של התא המשפחתי המתרחב. בעידן שבו הקונספט של הורות ושל משפחתיות משתנה, יש מקום גם לשינויים ביחס של החברה כלפי חוויית ההיריון וההורות הראשונית". ושני הוסיפה: "ואם כבר מדברים על שינוי תפיסות, אז אנחנו מאוד מברכות למשל על העניין שנוצר בקרב חברות וארגונים בקונספט של מאמיבוקס. יצרנו מסלולי רכישה מיוחדים עבור ארגונים שמבקשים להעניק מאמיבוקס לעובדות לקראת הלידה ואפילו במהלך ההריון. דווקא בגלל שאני מגיעה מתחום משאבי האנוש, זה נורא משמח אותי לראות את החיבוק הזה שארגונים מבקשים להעניק לעובדות שלהם בתקופה שנחשבת לרגישה מאוד ביחסי עובד-מעביד. כך שזה כיוון שאנחנו מתכוונות להמשיך לפתח."

MomMeBox - גם אני רוצה!

למידע נוסף ורכישה ניתן להיכנס לחנות האונליין של מאמיבוקס ולהזמין את קופסת המאמיבוקס המתאימה, שתגיע עד לפתח הבית של ההריונית או של היולדת.

לבירורים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-9622396.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מאמיבוקס
  • עוד באותו נושא:
  • הריון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully