וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה סטייל: הסטייליסטית שתחסוך לך זמן וכסף - ותעזור לך למצוא את עצמך בבגדים שלך

בשיתוף תמר שאיר

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 13:18

אין לך זמן לעצור מהמירוץ כדי לבנות את המלתחה המתאימה? אין חשק? תמר שאיר לומדת להכיר כל לקוחה ואת הסגנון והפריטים המתאימים לה ביותר.

תמר שאיר. טלי נחשון דג,
"עוזרת ללקוחות בייעוץ ארון בבית או בייעוץ ובליווי בקניות". תמר שאיר/טלי נחשון דג

נשים רבות שוכחות את עצמן במרוץ החיים. אין זמן או חשק, המטלות והמחויבויות אף פעם לא נגמרות ובמצב כזה, כמובן שלא בכל יום את קמה עם מצב רוח "וואו", אבל דווקא בימים האלה, מה ירומם את רוחך יותר מאשר למצוא בארון בגדים שאיתם את מרגישה הכי יפה. אבל רגע, את בטח חושבת שכדי להתלבש בסטייל צריך הרבה זמן וכסף, ולמי בכלל יש את שניהם... אז זהו, שלא.

בתהליך סטיילינג אישי תוכלי למצוא את עצמך, להבין מה הסגנון האישי שלך, זה שאת מרגישה בו הכי נוח. תלמדי לזהות את הפריטים הנכונים שאת צריכה בארון ויהיו אצלך הכי שימושיים, כך שהלבוש שלך ישקף את האישיות שלך ויוציא החוצה את מי שאת ומה שאת רוצה לשדר ויהפוך אותך ליותר מחוברת לעצמך. ממש כך.

מי שמלווה נשים רבות בתהליך ועוזרת להן לעשות שינוי חיצוני, שמביא גם לשינוי פנימי, היא הסטייליסטית האישית תמר שאיר, שבזמנה הפנוי היא גם עורכת דין ואמא לארבעה בנים. "כל חיי אהבתי סטיילינג, זה בוער לי בבטן מאז ומעולם זאת אהבת חיי", היא אומרת בחיוך.

תמר שאיר. טלי נחשון דג,
"להתלבש בלי לעמוד שעות מול המראה ובלי להסתבך" תמר/טלי נחשון דג

"באופן מקצועי, אחרי שלמדתי את התחום, אני עוסקת בו כבר שלוש שנים. אני עוזרת ללקוחות שלי בכמה דברים, למשל בייעוץ ארון בבית שלהן או בייעוץ ובליווי בקניות, כשבשורה התחתונה המטרה היא לגרום להן להתלבש יפה ובקלות, להרגיש טוב ולחסוך להן זמן וכסף.

"במקום שמישהי תלך עכשיו לקנות כל מיני פריטים שבכלל לא מתאימים לה, אחרי התהליך שאנחנו עוברות יחד, ושהיא עוברת מול עצמה, היא תכיר פתאום טוב יותר את מבנה הגוף שלה, תבין את הטעם והצרכים הייחודיים שלה ותדע מה היא רוצה מעצמה. זה לא רק סידור ארון וקניות, אנחנו לא הולכות לקניון "להעמיס" אלא יש פה ממש מסע, סוג של תראפיה אפילו.

"בסופו של דבר, המטרה היא שכל אחת תוכל להתלבש בלי לעמוד שעות מול המראה ובלי להסתבך ויהיו לה בגדים שהיא יכולה לשלב בקלות אחד עם השני. המוטו שלי הוא שלבגדים שאנחנו לובשות יש כוח והשפעה על החיים שלנו, על ההתנהגות, על מצב הרוח ועל הסביבה. בגד זה לא רק משהו שצריך להיות נוח ולהתאים למזג האוויר, אלא הרבה מעבר לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מה כולל התהליך שאת עוברת עם הנשים שמגיעות אלייך?

"המטרה הראשונה שלי היא בעצם להכיר את העולם שלהן, להבין מהי דרך החיים ולדעת מה התחביבים שלהן ומה אופי העבודה שהן עובדות בה. הרבה פעמים, כדי להכיר את הלקוחה, אני שואלת אותה שאלות כמו 'יש לך עכשיו יום חופש, מה את עושה?'. אני רוצה לדעת אם היא תבחר ללכת לים, לקרוא ספר וכו... בשביל ללמוד עליה.

"אני מתחילה בהיכרות הזו כי כל לקוחה היא כמובן שונה וכל מקרה לגופו, כמו שאומרים. כשלקוחה פונה אליי, עוד לפני הפגישה הראשונה שלנו, אני מבקשת ממנה לשלוח לי קצת תמונות שלה מהיומיום, כי אני רוצה לראות את הארון שלה ולדעת מה היא לובשת כשהיא הולכת לעבודה או כשהיא יוצאת למשל לבלות בערב עם חברות.

"יש כאלה שאומרות שזה פחות מתאים להן, אז אני מבקשת שלוש תמונות של שניים או שלושה פריטים שהן הכי אוהבות בארון שלהן. הרעיון הוא לעשות תהליך מקדים שבו אני מנסה כמה שיותר להכיר את הלקוחה, לחקור אותה ולהבין את העולם שלה באמת. חשוב לי להכיר את סדר היום שלה ומשם להבין איזה בגדים היא צריכה. אני רוצה ללמוד עליה כמה שיותר, כדי שהייעוץ יתאים לצרכים שלה. בסוף, המטרה היא שכל אחת תגלה את הסגנון שלה ואת הטעם האישי והמיוחד שלה. חשוב לי שהלקוחה תהיה מחוברת לעצמה ושהבגדים ייתנו לה כוח".

תמר שאיר. טלי נחשון דג,
"חשוב לי שהלקוחה תהיה מחוברת לעצמה ושהבגדים ייתנו לה כוח"/טלי נחשון דג

בשלב הבא מתקיימת פגישה או שתיים, בבית הלקוחה, בקניון או גם וגם. "אם מדובר בייעוץ ארון, אני מגיעה ללקוחה הביתה", מסבירה תמר. "הייעוץ מתחיל ב'מיני סדנת סטיילינג' קצרה, ואנחנו ממשיכות מיד לניתוח צרכים, אבחון מבנה גוף ומסתערות על הארון. כשהמטרה מאד ברורה: לעבור על מקסימום פריטים בארון, למיין לפנות מה שכבר פחות מתאים וליצור כמה שיותר שילובים. תוך כדי המפגש אנחנו יוצרות רשימת קניות של פריטים שחסרים בארון. כשהארון מסודר הראש מסודר ולא רק.

"תוך כדי המפגש אני מלמדת שיטה איך ליצור שילובים ואיך להתלבש מהר - ויפה. לא צריך להסתבך ולא להיות רציניות מדי. החיים מסובכים מספיק, ובבגדים הם צריכים להיות פשוטים. זה ממש כמו תהליך 'ניקוי רעלים'.

"אם אנחנו יוצאות לקניות, אנחנו עושות תכנית עבודה מסודרת. לקניות כדאי תמיד להגיע כשאני זוכרת בדיוק מה יש לי בארון (כך שלא אקנה דברים דומים) ומה חסר לי בארון".

לדברי תמר, "חשוב לזכור שלא קונים בלי למדוד, גם כשהמחיר מפתה מאוד, וחשוב לחשוב על שניים שלושה פריטים מהארון שאותו פריט שאני קונה ישתלב איתם בקלות.

"הרי כל אחת מצאה את עצמה אחרי שופינג עם פריטים שאחר כך היא הסתכלה עליהם ולא הבינה מה עבר עליה באותו רגע ואז הם פשוט יהיו לא שימושיים מקופלים אי שם בארון.

"בדיוק כמו שאני הולכת לסופר עם רשימה וכשאני לא רעבה, ככה אני באה לקניון. אני לא הולכת לקניון כשאני ביום פחות טוב, לא כשאני מאד עייפה ולא כשמשהו עיצבן אותי. אלא אני באה רגועה, עם בגדים נוחים, וכשאני יודעת בדיוק מה אני צריכה לקנות.

"הרבה פעמים אני מגיעה לארון ורואה שכל החולצות הן טי שירטים שחורים וכל המכנסיים הם מכנסיים שחורים מחויטים. אני כמובן לא רוצה שזה יהיה המצב, אלא שיהיה מגוון אבל לא עמוס. כזה שכל אחת תוכל ליצור עם מה שיש בתוכו כמה שיותר שילובים".

תמר שאיר. טלי נחשון דג,
"אישה לא צריכה הרבה כסף כדי להתלבש טוב ויפה, ממש לא"/טלי נחשון דג

תחום נוסף בעבודתה של תמר כסטייליסטית הוא הסדנאות שלה, שבהן היא מגלה את כל סודות הסטיילינג. "הסדנאות שלי יכולות להתאים לערבי נשים, למסיבת רווקות, לימי הולדת, לנשים בהריון ואחרי לידה ועוד ועוד.

"בסדנה שלי אני מדברת כמובן על סוגי מבנה גוף, גזרות מחמיאות, איך לשלב צבעים והדפסים ועוד, ובעיקר אני מלמדת בסדנה שיטה שמאפשרת לקנות פחות ולשלב יותר.

"עבורי, הסדנאות הן אחד הדברים הכי כיפיים בעבודה, ובחיים בכלל. יש משהו מיוחד ועוצמתי במפגש של נשים, גם אם זה מפגש יחסית מצומצם. לי באופן אישי, כשאני הולכת להעביר סדנא ופוגשת נשים אחרות, זה תמיד נותן כוח. אני אוהבת את האווירה, את הרעש, את הבלגן, את העוצמה והיופי שכל אישה מביאה איתה".

איזה נשים מגיעות לסדנאות ולייעוץ הסטיילינג האישי שלך?

"כולן. יצא לי לעבוד עם המון נשים מכל הגילאים, אבל אולי אפשר לומר שרוב הלקוחות שלי, אני חושבת, הן אימהות עסוקות מעל גיל 30.

"אני תמיד אומרת שאישה לא צריכה הרבה כסף כדי להתלבש טוב ויפה, ממש לא, וגם אין צורך באיזה טעם משובח או בגזרה מדהימה. צריך לדעת כמה חוקי סטיילינג כך שתהיי מחוברת ומודעת לעצמך. במפגש איתי, הלקוחה עוברת תהליך שבסיומו הנושא של הבגדים פחות מעסיק אותה וגוזל ממנה זמן, היא אוהבת את הבגדים שיש לה בארון ובעיקר מרגישה יותר בטוחה בעצמה".

טלפון - 052-6635556

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף תמר שאיר
  • עוד באותו נושא:
  • סטיילינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully