וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסך vw הצפון - כי לרכב שלכם מגיע את הטוב ביותר

בשיתוף מוסך VW הצפון

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 10:33

אם אתם בעלי פולקסווגן, אאודי, סקודה או סיאט, הרי שאתם אנשים שמשקיעים ברכבים שלכם, ומי שמשקיע ברכב שלו מחפש את המוסכים המובילים, כך שה"בייבי" שלו יקבל את היחס הטוב ביותר

מוסך VQW הצפון. יח"צ,
מוסך VW הצפון/יח"צ

כאן נשמח לספר לכם על אחד המוסכים המצליחים בארץ - מוסך VW הצפון, המתמחה ברכבי פולקסווגן, סקודה, סיאט ואאודי. המוסך נמצא בבעלותו של נאדר כנעאן וממוקם במג'ד אל-כרום שבצפון, ורק שתדעו - מרוב שהמוסך איכותי מגיעים אליו גם לקוחות מאזור המרכז. במדור הנבחרים שוחחנו עם נאדר ושאלנו אותו מספר שאלות מעניינות.

מוסך VW הצפון. יח"צ,
מוסך VW הצפון/יח"צ

מה גרם לנאדר כנעאן לעסוק בתחום?

נאדר כנעאן מספר שאת כל הידע שלו הוא רכש מאביו שעבד גם הוא עם רכבי פולקסווגן, אאודי, סקודה וסיאט. כבר מגיל צעיר גילה נאדר עניין ברכבים הללו ועם חלוף השנים הוא מצא שהמקצוע מעניין אותו ושהוא נהנה לעבוד עם הידיים, לתקן תקלות, לגלות תושיה כדי לפתור בעיות ולהעניק ללקוחות שירות מקצועי שמעלה חיוך על פניהם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כמה שנים קיים המוסך ואילו שירותים ניתנים בו?

לאחר עשור בו עבד נאדר בצ'מפיון מוטורס, הוא החליט לפתוח את המוסך הפרטי שלו, שקיים שלוש שנים ומושך לקוחות רבים, לדבריו: "אנו עוסקים במכונאות רכב, מיזוג אוויר וחשמל, כך שאנו מציעים מגוון שירותים ונתקלים בשלל תקלות, אותן אנו מתקנים ביעילות. בסך הכל אנו שלושה עובדים שפועלים במרץ וכולנו חשים אהבה רבה למותגי הרכבים בהם אנו מתמחים. למען האמת, אין תקלה שלא הצלחנו לפתור".

מוסך VW הצפון. יח"צ,
מוסך VW הצפון/יח"צ

מה הופך מוסך למוסך טוב?

אחת השאלות שמעניין לשאול בעלי מקצוע היא: מה הופך בעל מקצוע למומחה בתחומו? כששאלנו את נאדר את השאלה הזו, הוא ענה: "הדבר החשוב ביותר בכל הקשור למתן שירות ממוסך הוא האמינות של המוסך. אנשים צריכים לבטוח בעובדי המוסך, על העובדים להיות אנשים ישרים והגונים. חשוב שהלקוחות יתחברו אל העובדים וירגישו שהם יכולים להתייעץ איתם ושנותני השירות יציעו להם את הפתרון המתאים ביותר עבור המקרה. כשלקוחות חוזרים אליי ומקבלים ממני שירותים לאורך שנים אני מקבל הוכחה לכך שאני נותן שירות טוב. בנוסף, יש להתמחות בדגמים מסוימים ולניקיון חשיבות עצומה, וכמובן שהמקצועיות חשובה ביותר".

מוסך VW הצפון. יח"צ,
מוסך VW הצפון/יח"צ

כשמדברים על מוסך, אי אפשר שלא לחשוב על המחירים - האם המוסך נחשב ליקר?

לדברי נאדר: "אני מזמן אמרתי - מי שמחפש זול - יקבל שירות זול. יש לי הרבה ידע ואהבה למקצוע ואני משקיע רבות בכל תיקון ותיקון. זה לא שוק. אני אמין ומקצועי. כשלקוח מגיע אליי הוא לא יצטרך לחזור שוב ושוב - כפי שקורה במקרים אחרים בהם אנשים מחפשים את המוסכים שמעניקים שירות בזול. אני חוסך ללקוחות שלי עוגמת נפש, זמן ובסופו של דבר גם כספים. אפשר בהחלט לומר שהתמורה הולמת לעבודה המתבצעת ואני משתדל לתת את המחיר הנמוך ביותר שאני יכול".

מוסך VW הצפון. יח"צ,
מוסך VW הצפון/יח"צ

מי הם בעלי הרכבים הנוצצים?

אם חשבתם שבעיקר גברים נוהגים ברכבים הנוצצים בהם מתמחה המוסך, הרי שאתם טועים. לדברי נאדר: "גם נשים וגם גברים, מבוגרים וצעירים מגיעים אל המוסך. לאחרונה שמתי לב לכך שיותר ויותר נשים אוהבות את דגמי הרכבים הללו. הנשים שמגיעות אל המוסך מאוד מחוברות לרכבים שלהן, הן מתעניינות ושואלות שאלות, הן רוצות את הרכב 'פיקס' והן כמובן מקבלות את מבוקשן".

נאדר מזמין את כל בעלי רכבי פולקסווגן, אאודי, סקודה וסיאט להגיע אל מוסך vw הצפון ולקבל שירות מקצועי ואמין מבעלי מקצוע מדויקים ויעילים שאוהבים את העבודה.


פייסבוק

אינסטגרם

המלצות:

"אין על נאדר, תותח נאדר מספר 1 בצפון תודה רבה הרכב מעולה"

"טיפול מקצועי ואמין, יחס אדיב ומענה מצוין"

"השירות הכי מקצועי שיש❤️"

בשיתוף מוסך VW הצפון
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully