וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויזר פייג': פלטפורמה חכמה ופורצת דרך לבניית אתרים

בשיתוף וויזר פייג'

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 16:40

בעידן הפוסט-קורונה, אין כמעט עסק שיכול להרשות לעצמו לוותר על נוכחות דיגיטלית. עם וויזר פייג' תוכלו לעשות זאת בקלות וברמה הגבוהה ביותר

וויזר פייג'. יח"צ,
וויזר פייג'/יח"צ

הקורונה האיצה מגמות רבות, וביניהן ה-Digital Transformation, המעבר של תחומים וענפים שונים לדיגיטל. הקורונה למעשה גרמה לעסקים רבים בישראל ובעולם להבין את החשיבות של נוכחות דיגיטלית: הפרסום בדיגיטל ב-2020 היווה 43.5% מסך נתח הפרסום הכולל בישראל. השווי של חברת Fiverr הישראלית, אשר מספקת בין היתר שירותים שעוזרים לעסקים לייצר נוכחות דיגיטלית בדרכים שונות, עלה בעשרה מיליארד דולרים בעקבות הקורונה. שווי המניה של חברת Wix הישראלית, המאפשרת בניית אתרים עצמאית, עלה גם הוא פי ארבעה.

אם כן, יותר ויותר עסקים הבינו את החשיבות של יצירת נוכחות אינטרנטית, ושל הקמתה של חנות אינטרנטית. על הצורך הזה בדיוק, שרק הולך ומתפשט, עונה חברת וויזר פייג' (Wiser Page, יעני, 'עמוד חכם יותר'), המציעה פלטפורמה פורצת דרך במובנים רבים לבניית אתרים באופן עצמאי. בוויזר פייג' ניתן לעצב אתר בקלות, על ידי שימוש במגוון בלוקים מוכנים מראש, הממוקמים בעזרת ממשק Drag-And-Drop נוח, חכם ואינטואיטיבי, המתאים לשימוש גם לטכנולוגיים שבינינו וגם לאלה שפחות. המגוון הרב של הבלוקים והטמפלטים הרבים בוויזר פייג', פותח מתוך מחשבה לבניית אתרים לעסקים, ולא משנה לאיזה עסק תרצו להקים אתר, אתם תוכלו למצוא עבורו את העיצוב והמאפיינים המתאימים עבורו.

התמיכה של וויזר פייג'

אולי אתם שואלים את עצמכם, 'אבל רגע, יש כבר וורדפרס, Wix ואפשרויות נוספות, המאפשרות לבנות אתרים מבלי לדעת לכתוב קוד. למה אנחנו צריכים פלטפורמה נוספת?'. לכן, אי אפשר לדבר על וויזר פייג' מבלי להבהיר את היתרונות הייחודיים שלה.

לגבי וורדפרס, מדובר בפלטפורמת קוד פתוח, קרי מאורגנת ומפתחת על ידי קהילה של מפתחים, ולא על ידי חברה מסחרית. וורדפרס אכן שינתה את העולם בכל הנוגע לבניית אתרים, ובלעה במשך השנים את כל המתחרות שקמו למה. עם זאת, וורדפרס, למרות היותה פלטפורמה המאפשרת בנייה ללא קוד, עדיין מסובכת ומורכבת עבור רוב האנשים, הממשק שלה אינו אינטואיטיבי, ואחסון ושירותים נוספים נרכשים מחוץ למערכת.

מעבר לכך, כדי להשתמש במאפיינים מתקדמים כמו ניהול לקוחות, הפעלת חנות אינטרנטית וכדומה, הפלטפורמה עצמה מאפשרת התקנה של תוספים שונים לכל מטרה. עם זאת, התוספים הללו מתעדכנים באופן נפרד מהפלטפורמה (כאשר כל תוסף מפותח על ידי גוף נפרד) מה שדורש תחזוקה שוטפת והבנה טכנית בהפעלה שלהם והסינכרון שלהם עם הפלטפורמה. מעבר לכך, אם מחברים את העלויות של אחסון האתר עם העלות של הדומיין והעלות החודשית של התוספים השונים, מגיעים לעלות חודשית לא קטנה, בטח ביחס לוויזר פייג'. לגבי Wix, ההבנה הטכנית הנדרשת לבניית אתר ב-Wix אכן קטנה מזו הנדרשת בוורדפרס, וכאן כוחה. עם זאת, המוצר של Wix מפורק לחלקים ורכיבים שונים אשר כרוכים בתשלום נפרד.

הבידול המשמעותי של וויזר פייג' מול החברות האחרות, היא שבוויזר מקבלים את הלקוחות באהבה וביחס אישי: פניות לשירות לקוחות נענות במהירות על ידי נציג אנושי, ולא על ידי פתיחת 'טיקט' של בעיה או תקלה, ללא 'שיחות' ארוכות עם בוט שירות, וללא מעבר על עמודים טכניים של שאלות נפוצות (FAQ). נציגי התמיכה בוויזר פייג' אף מסייעת ללקוחות כיצד לגבש אסטרטגיה שיווקית למוצר שלהם, וכיצד לנצל את הפלטפורמה והכלים שהיא מאפשרת על הצד הטוב ביותר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
וויזר פייג'. יח"צ,
וויזר פייג'/יח"צ

היתרונות של בניית אתרים בוויזר פייג'

אם כן, בוויזר פייג' עשו ממש מהפכה בבנייה עצמאית של אתרים ללא קוד. יצירת האתר היא פשוטה מחד, אך מאפשרת אינטגרציה עם מאפיינים מתקדמים מאידך. התוספים המתקדמים מפותחים ומופעלים כולם על ידי וויזר פייג', ועוצבו כך שעדכון לתוסף או לגרסת המערכת לא תיצור בעיות באתרים, היות וכל דבר עומד בפני עצמו. האפשרויות של וויזר פייג' נרחבות מאד, ובמחיר המנוי החודשי, תוכלו לייצר לעצמכם ללא עלות נוספת מערכת אוטו-ריספונדר מעולה, משפכי שיווק מתקדמים ללא הגבלת דפים, ניוזלטרים עם כל מה שצריך, בנייה של חנות מקוונת בקלות, ניהול לקוחות וקביעת תורים על ידי משתמשים ועוד אפשרויות רבות. כלומר, בעזרת וויזר פייג' תוכלו לקבל את מה שעסק עשוי להצטרך מבחינת שירותי דיגיטל, והכל במקום אחד ובעלויות נמוכות משמעותית מאלו של המתחרות. כמו כן, האתרים של וויזר פייג' מאוחסנים על שרתי CDN של אמזון, ומשיגים תוצאות מעולות בכל מבחן מהירות לבדיקה של מהירות טעינת האתר.

וויזר פייג'. יח"צ,
וויזר פייג'/יח"צ

אולי היתרון הכי גדול של וויזר פייג' הוא בכך שהפלטפורמה היא לגמרי בעברית, והתמיכה באתר, האחסון והתוספים השונים, ניתנים על ידי נציגים של וויזר פייג' בעברית ובזמן אמת. מעבר לכך, תוכלו להתחיל עם בניית האתר שלכם בחינם, ורק לאחר שמצאתם שהפלטפורמה אכן עונה על הצרכים שלכם, תעברו לפרסם את האתר ולרכוש דומיין לאתר. בוויזר פייג' אף פתחו קורס אינטרנטי לבניית אתרים בחינם, שמסביר בקלות ובבהירות כיצד להשתמש בפלטפורמה, וגם נציגי השירות תמיד נמצאים שם ברקע כדי לספק מענה או פתרון לכל בעיה.

לבניית אתרים בחינם בוויזר פייג' לחצו כאן.

בשיתוף וויזר פייג'
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully