וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים? עוצרים אצל ג'מיל בדרך לצפון

בשיתוף שווארמה ג'מיל

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 11:23

שווארמה ג'מיל בכפר מג'אר, משמש כנקודת עצירה קבועה למשפחות ומטיילים מהאזור וכאלה שפוקדים את הצפון, כבר 23 שנה. בזכות השפע, הסלטים, הניקין והאיכות ובעיקר בזכות האיש שהופך את כל זה לחוויה

בשר הודו כשר ושפע סלטים טריים, חופשי. שווארמה ג'מיל. יח"צ,
בשר הודו כשר ושפע סלטים טריים, חופשי. שווארמה ג'מיל/יח"צ

בעולם המסעדנות ובטח בתחום כמו שווארמה קשה למצוא מקום שמצליח ברציפות 23 שנה, בלי להחליף בעלים, עם עובדים שמגיעים ונשארים כמו משפחה ועם לקוחות קבועים מכל הארץ. שווארמה ג'מיל בכפר מג'אר (מע'אר) ליד כרמיאל הוא מקום כזה. ג'מיל, הבעלים מגלה לנו את המתכון להצלחה.

בלי פרסומים, בלי אתר או קידום ברשתות החברתיות, ככה פשוט, אוכל טוב, טריות, נדיבות ואהבת אדם גורמים לכך שג'מיל הפך לנקודת עצירת חובה לכל מי שמגיע לאזור. עם המלצות מפה לאוזן, מגיעים משפחות, מטיילים, ספורטאים, נהגים וכל מי שעושה דרכו בסביבה, עובר על הכביש שבין טבריה לכרמיאל, ואם צריך, השווארמה של ג'מיל מצדיקה גם עיקוף קטן לכפר.

חופשי על הבר

אצל ג'מיל תמצאו שווארמה מבשר הודו משובח. פלאפל, חומוס, והמון המון סלטים חופשי על הבר. הייחוד של ג'מיל הוא בסלטיה הנהדרת שלו. מגוון עצום של סלטים טריים ביותר, טעימים ובשפע. הלקוחות מוזמנים למזוג לעצמם סלטים ללא הגבלה, כך שאין סיכוי שתצאו רעבים. ג'מיל אומר: "המוטו שלי היה תמיד, לתת ברוחב לב. אני מפוצץ את הפיתה רק בבשר, והקליינט יכול לשים מה שהוא רוצה מהסלטים, יש צלחות למי שרוצה, באהבה. כל יום יש שפע של 17 סוגי סלטים והכל חופשי וטרי. תפדלו. אני אוהב שאנשים מרגישים בכיף אצלנו ונהנים. זו המטרה שלי".

שווארמה ג'מיל. יח"צ,
שווארמה ג'מיל/יח"צ

התבלין הסודי

"אחרי השירות הסדיר, הייתי עוד שנתיים בקבע, ואז שהשתחררתי ידעתי שאני חוזר לכפר, וישר פתחתי את העסק. כל חיי אהבתי אוכל ואני אוהב לבשל אז החלטתי לפתוח בכפר את המקום. התחלתי לחפש תבלינים, בניסוי וטעייה, ערבבתי כל מיני תבלינים, פעם אחת בכלל בטעות ערבבתי תבלין שלא התכוונתי, יצא לי תיבול שוס. שהיה פשוט התבלין המנצח לשווארמה. עפו עליו. מאז 23 שנה, ואני לא מחליף ולא משנה את התערובת הזו. זה התבלין המיוחד שלי. אנחנו כפר דרוזי והרבה אנשים מגיעים לפה לחפש אוכל אותנטי והחומוס הביתי והסלטים פה זה חלק מהחוויה".

חם, חם מהתנור

הלקוחות מצביעים ברגליים וחוזרים שוב ושוב לא רק בגלל התבלין. ג'מיל משתמש בבשר הודו איכותי וכשר. "אין לי תעודת כשרות, אנחנו פתוחים שבעה ימים בשבוע, גם שישי שבת, אבל אני היחיד באזור שלמרות שאין תעודה הבשר וכל חומרי הגלם כשרים".

הניקיון והאיכות אצל ג'מיל במקום הראשון, הסלטים עשו לעצמם שם בזכות השפע והטריות "הכל מאוד טרי, אני מקפיד על זה, הפיתות, הבגטים והלאפות, יוצאים כל יום מהתנור, המאפייה לידי שייכת לאחי והוא אופה עבורי במיוחד מידי יום. הכי חם וטרי שאפשר".

נקי ומשופץ. שווארמה ג'מיל. יח"צ,
נקי ומשופץ. שווארמה ג'מיל/יח"צ

ותק וניסיון כמו חדש

"למרות שאני קיים כבר 23 שנה, כל מי שמגיע פעם ראשונה, בטוח שבדיוק הרגע פתחנו, כי אנחנו כל הזמן מחדשים, משפצים ומקפידים שהכל יהיה נקי וחדש. וגם בזכות השפע והשירות שלא השתנה כל השנים האלה. הצוות פה נמצא שנים והוא עומד בסטנדרטים של השירות שלנו ומקפיד על שירות מפנק מכל הלב, העיקר שיצאו מרוצים. כל יום שואלים אותנו אם אנחנו חדשים, ושלא נתקלקל ומופתעים לגלות"

ממליצים בכל פה

שווארמה ג'מיל, פתוח מידי יום החל מ-11 בבוקר עד שעות הערב. "כל השנים אנחנו לא מפרסמים ולא כלום, אנשים שמים שווארמה ג'מיל בוויז ומגיעים. יש מלא המלצות, מתייגים אותנו ברשת כל הזמן, מתייגים אותנו ואני כל פעם מופתע איזה פרגון אנחנו מקבלים. כשנותנים בנדיבות ובשפע ובאהבה הקהל מצביע ברגלים. לא סתם קוראים לנו השווארמה מס' 1 בצפון".

שווארמה ג'מיל, בפיתה, בגט, לאפה טרייה או בצלחת. לאכול במקום, עד חמישים מקומות ישיבה, בכפוף לכללי התו הסגול, או לקחת בטייק אווי. למי שעוד לא מכיר את שווארמה ג'מיל, תקפצו בפעם הבאה שאתם בצפון ותודו לנו על ההמלצה.

שווארמה ג'מיל, כפר מגאר (מע'אר) בין טבריה לכרמיאל 04-6789081.

בשיתוף שווארמה ג'מיל
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully