וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תריסי אורי קונסטנטין - ארץ ישראל היפה

בשיתוף תריסי אורי קונסטנטין

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 10:10

אורי קונסטנטין ז"ל היה איש גדול תרתי משמע, בעל גוף גדול וחזק, ובאותה הנשימה עם לב רחב

אורי קונסטנטין. יח"צ,
אורי קונסטנטין/יח"צ

בימים אלו, כאשר אנחנו חוגגים יום הולדת 73 למדינה, אך כאשר נדמה כי החברה שלנו מקוטבת ומשוסעת, ביקשנו לחזור ולהתנחם במי שהוכיחו הלכה למעשה כי אפשר גם אחרת. סיפורו של אורי קונסטנטין עורר גלים בכל רחבי הארץ, בדיוק כמו הגלים שלקחו אותו בשעה שקפץ לים סוער, בניסיון להציל שני חבר'ה צעירים שטבעו ונסחפו במים הגועשים בין חוף הקשתות לג'יסר א-זרקא.

במשך 40 שנה אורי ז"ל טיפח עסק משפחתי קטן שעשה לעצמו שם גדול בכל רחבי הארץ, "תריסי אורי קונסטנטין", ומאז מותו מי ששומר על זכרו וממשיך להנציח את טוב הלב, היושרה והמקצועיות שאפיינו אותו, הוא גל בנו.

מפיק חבר המערכת שוחח עם גל על מנת לשמוע עוד על אביו הגיבור, וכיצד הוא הצליח להיכנס לנעליו הגדולות, כאשר ממשיך לשרת מאות של לקוחות בעבודות אלומיניום בבתים פרטיים.

תריסי אורי קונסטנטין - סיפרו של אגדה

אורי קונסטנטין ז"ל היה בן 49 כאשר מצא את מותו במקום שאהב יותר מכל, הים. אורי נולד והתגורר בבנימינה, בן לאחד ממקימי היישוב, ואת שירותו הצבאי עשה, איך לא, בצמוד לים, כאשר שירת על ספינת דבור, כך שבאופן טבעי במשך שנים היה נוהג לבקר ולבלות בחוף הים גם עם בני משפחתו.

לאחר השירות הצבאי, אורי הקים לעצמו עסק עצמאי לתריסים שנקרא על שמו, כאשר חרט על דגלו את האישיות ותכונות האופי שאפיינו אותו, אמינות וצניעות.

על הרגע בו גילה על הטרגדיה שאירעה, גל סיפר: "היה זה יום שבת בתחילת חודש ספטמבר, אבא הגיע לחוף הים שאליו נהג לקחת אותי אליו מאז שהייתי תינוק. באותו היום הארור לא הייתי שם איתו, אלא כמשוחרר טרי מצה"ל, הלכתי לבקר חבר מהשירות הצבאי. הים היה גבוה וסוחף, אבל לא הופתעתי לשמוע כי למרות הסכנה, אבא לא היסס לרגע כאשר ראה שאחרים זועקים וזקוקים לעזרה. הוא לא הצליח להציל אותם, שני חבר'ה צעירים מג'לג'וליה, והניסיונות להחיות אותו על החוף עלו בתוהו והוא נפטר".

תריסי אורי קונסטנטין. עוזי פורת,
תריסי אורי קונסטנטין/עוזי פורת

תריסי אורי קונסטנטין - פעילות בשטח

על שירותי האלומיניום של העסק המשפחתי סיפר לי גל: "העסק שאבא שלי הקים מתמחה בייצור ובהתקנה של חלונות ודלתות מתוצרת קליל בלבד. עיקר הפעילות שלנו נעשית בוילות בכל רחבי הארץ, אנחנו מתעסקים בעבודות אלומיניום, העבודות הכי מסובכות ומורכבות שיש, ובנוסף גם עושים משרדים ועבודות זכוכית. אנחנו עובדים מול אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים ומפקחים מהשורה הראשונה, ושיתופי הפעולה הללו כוללים חלונות, דלתות, מוצרי הצללה, פרגולות, חיפוי אלומיניום ועוד".

תריסי אורי קונסטנטין. עוזי פורת,
תריסי אורי קונסטנטין/עוזי פורת

ההתחלה הקשה לאחר האסון

על תחילת הדרך בעסק לאחר מות אביו, גל הוסיף וסיפר לי: "מעבר לקושי הנפשי שלי ושל כל המשפחה, הייתי עם אפס ניסיון בתחום. תחשוב על זה, חודשיים בלבד לאחר השחרור, לקחתי את העסק על עצמי אבל לא ידעתי מהיכן להתחיל. היו שם עניינים פתוחים עם ספקים וקבלנים שלא ידעתי בכלל איך לאכול ולהתמודד איתם, אבל למזלי אבא שלי היה בן אדם שכל הזמן היה נותן ומעניק, לכן השם שלו הלך לפניו, ובזכות זה הבנתי מצויין את המשפט - "טוב שם טוב משמן טוב", וזה שימש לי כאבן דרך, מאז ועד היום. לאט לאט למדתי איך התחום הזה עובד, איך מייצרים חלונות, איך עובדים עם אלומיניום.

"אמא שלי שעבדה בעסק ביחד עם אבא נשארה לעזור לי, בלעדיה הוא לא יכול היה להמשיך ולהתקיים. גם היום היא מנהלת את המשרד, וביחד אנחנו שומרים על העסק המשפחתי ודרכו שומרים ומנציחים את שמו של אבא. בכל בוקר אני קם ולובש את החולצה עם הלוגו שלו, מדבר בשמו, מספר את סיפורו ללקוחות חדשים, ולא פעם הגעתי אל מי שזכרו את הסיפור והתחברו לבן אדם.

"הדבר הכי חשוב לי הוא לשמור על השם הטוב של אבא, בדיוק כמוהו כך גם אני, הכסף לא משחק אצלי תפקיד ראשי, אלא מחפש לעשות את העבודה בצורה הכי מקצועית וטובה. בכל שבוע אני מגלה עוד אנשים שהכירו אותו, שהוא נגע בהם בצורה כזו או אחרת וזה מרגש אותי בכל פעם מחדש".

תריסי אורי קונסטנטין. עוזי פורת,
תריסי אורי קונסטנטין/עוזי פורת

תריסי אורי קונסטנטין - לקוחות מספרים

הקו שגל מנהיג בעסק לא השתנה לרגע אחד, לכן באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט ניתן למצוא לא מעט חוות דעת שהשאירו לקוחות שלו, אלו מספרות על איכות, שירות, ואמינות ברמה הגבוהה ביותר. על עבודות נקיות ויפות, על יחס אישי מדהים מצד גל שממשיך את המצויינות של אביו.

לקוחות העידו כי לרגע אחד גל לא מנסה למכור מוצר, אלא קודם מנסה להבין את צרכי הלקוח, ולאחר מכן מבצע התאמה מדויקת לכל בקשה וצורך.

אין זה פלא אפוא כי החברה המשפחתית נבחרה לקבל תעודת הוקרה על ביצועים יוצאי דופן ועל המצויינת שעושה במשך שלוש שנים ברציפות, מטעם "קליל תעשיות בע"מ", מי שמובילה בפיתוח, בייצור ובשיווק של מערכות אלומיניום לענפי הבנייה והתעשייה.

"אנחנו מתקיני אלומיניום מורשים מטעם קליל כבר במשך 15 שנה, ועושים שימוש רק בחומרי הגלם שלהם, כך אנו אנו שומרים על האיכות הכי טובה עבור קהל הלקוחות שלנו", הוסיף וסיפר גל.

גל קונסטנטין. יח"צ,
גל קונסטנטין/יח"צ

תריסי אורי קונסטנטין - יצירת קשר

לפרטים נוספים לגבי עבודות האלומיניום של "תריסי אורי קונסטנטין", צרו קשר עם גל בטלפון:
050-5300398, או חייגו למשרד: 04-6389774

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

קליל

בשיתוף תריסי אורי קונסטנטין
  • עוד באותו נושא:
  • תריסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully