וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת הבית: המעצבת שתעביר אתכם לגור בסטייל שחלמתם עליו

בשיתוף מינט הום סטיילינג

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 9:20

נכנסתם לבית או לחנות ולא אמרתם "וואו"? כנראה שהבעלים לא שמעו על עיצוב פנים. המעצבת דאנה מתאני, בעלת "מינט הום סטיילינג", תלווה אתכם יד ביד בעולם המופלא של העיצוב - ועל הדרך גם תחסוך לכם כסף

עיצוב יד ביד עם הלקוחות. סלון לכלות ולעיצוב שיער בעיצובה של מתאני. יח"צ,
עיצוב יד ביד עם הלקוחות. סלון לכלות ולעיצוב שיער בעיצובה של מתאני/יח"צ

רכשתם בשעה טובה בית או דירה? החלטתם לשפץ או לשדרג את הבית הקיים? מזל טוב! תגידו ברוכים הבאים לתהליך מורכב, שבמקרים רבים, כשהוא נעשה לבד וללא הכוונה מקצועית מתאימה, עלול להוביל לתוצאה לא שלמה ולתחושה ש"משהו חסר".

אחד הגורמים החשובים בתהליך שיפוץ ושדרוג הבית הוא עיצוב הפנים, אבל אנשים רבים שואלים את עצמם למה אנחנו בכלל צריכים מעצב פנים, הרי מה הבעיה לבחור את כל הפריטים כך שיעבדו זה עם זה בהרמוניה ובאופן פרקטי, או בקיצור - למה שלא נעצב לבדנו ונחסוך כמה שקלים? נשמע פשוט, נכון? אלא שברוב המקרים אין לנו את הכלים הדרושים, את החשיבה ואת המקצועיות של מעצב פנים, הנחוצים כדי להגיע לתוצאה שחלמנו עליה, בתקציב שאנחנו מוכנים להשקיע.

כשמצאנו את עצמנו אובדי עצות, מי שבאה לעזרתנו היא מעצבת הפנים דאנה מתאני עווד מקלנסוואה, בת 31, העוסקת בעיצוב פנים ובהום סטיילינג כבר שש שנים ואת העסק העצמאי שלה, "מינט הום סטיילינג", פתחה לפני כשנה. "למדתי בכלל הנדסאות בניין", היא מספרת לנו בחיוך בפגישת ההיכרות, שאליה הגענו אחרי המלצה חמה מחברים טובים, "אבל לא אהבתי את המקצוע ועברתי ללימודי עיצוב פנים. היום אחרי שצברתי ניסיון, אני מציעה שלושה שירותים עיקריים: עיצוב פנים, שבו אני מתמקדת בעיצוב חנויות ובתים של לקוחות פרטיים; מכירת וילונות בעיצוב אישי ממבחר רחב של בדים מיובאים מטורקיה, תהליך שאותו אני עושה החל מבחירת הבד, דרך התפירה ועד התלייה בבית בלקוח או בבית העסק; ומכירת מוצרי טקסטיל כמו כריות נוי, שמיכות ומגבות".

חדר שינה שעיצבה מתאני עם וילונות ביבוא אישי. יח"צ,
"עוזרת לסדר את הבית כך שייראה מושלם". חדר שינה שעיצבה מתאני עם וילונות ביבוא אישי/יח"צ

את תהליך העיצוב, כמו שלמדנו בשמחה "על בשרנו", מבצעת דאנה יד ביד עם לקוחותיה, עד למצב שבו כל חלותיהם מתגשמים. "מה שאני עושה תלוי בשלב שבו נמצא הבית", היא מסבירה, "יש לקוחות, למשל, שכבר יש להם ריהוט אבל הם לא אוהבים אותו ורוצים לשנות, ולא יודעים מה לעשות.

"אני מדריכה אותם בתהליך ועוזרת להם לבחור את החומרים הנכונים, לחבר את הצבעים ועוד. לפעמים אנשים מפחדים להכניס הביתה צבעים מסוימים שהם דווקא אוהבים אבל חוששים שהם יהיו 'צעקניים' מדי, ואני עוזרת להם לשלב את הצבעים הללו כך שישלימו את המראה היפה של החלל.

"הלקוחות מראים לי למשל תמונות מאפליקציית פינטרסט או מהאינטרנט של עיצובים או פריטים שהם אהבו ואומרים 'אנחנו רוצים משהו כזה ולא יודעים איך להגיע לשם'. אני מציעה להם מאיפה לקנות, מלווה אותם כמובן בקנייה עצמה ועוזרת להם לסדר את הבית כך שייראה מושלם, ואפילו בהוצאה פחותה ממה שתכננו מראש".

במקרה שלנו העבודה של דאנה היתה גדולה יותר, שכן עוד לא קנינו שום דבר לבית החדש, ורצינו גם לסייד את הקירות בצבעים אחרים, "חמים" יותר מהלבן המבהיק שבו צבע אותם הקבלן.

דאנה ליוותה אותנו בתהליך מהתחלה, כתבה עבורנו תוכנית מפורטת בהתאם לתקציב, הדריכה אותנו בבחירת הצבעים הנכונים ובביצוע עבודות הנגרות בבית, עזרה לנו להתאים את גופי התאורה שייצרו אווירה חמה וביתית כמו שאנחנו אוהבים, סייעה כמובן בקניית הריהוט עד רמת האקססוריז, ולקינוח סיפקה וילונות מדהימים מהמבחר העצום שלה, שהשלימו את הכל וסגרנו לנו בית חלומות, בדיוק כמו שתמיד דמיינו ועוד בסכום נמוך מזה שתכננו להוציא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תוכנית עיצוב מפורטת, בהתאם לתקציב. חנות הווילונות של מתאני. יח"צ,
תוכנית עיצוב מפורטת, בהתאם לתקציב. חנות הווילונות של מתאני/יח"צ

"כשאני עובדת עם לקוחות כמוכם", אמרה לנו בחיוך כשישבנו לקפה אחרי סיום העבודה בביתנו החדש, שאליו התייחסה כאילו היה הבית הפרטי שלה, "אני בדרך כלל הולכת על פי הטעם שלהם ומנסה להבין מה הם רוצים ועל מה הם חולמים. כשאני מבינה את הסגנון הרצוי, קל לי יותר לעזור להם עם רעיונות לעיצוב ולהום סטיילינג שיתאימו להם. בדרך כלל אנשים אוהבים שילוב של עיצוב מודרני וקווים נקיים, עם נגיעות כפריות חמות יותר, בדיוק כמו שעשינו כאן, בבית שלכם".

החל מבחירת הבד, דרך התפירה ועד התלייה בבית בלקוח או בבית העסק. וילונות ממבחר רחב של בדים מיובאים מטורקיה. יח"צ,
החל מבחירת הבד, דרך התפירה ועד התלייה בבית בלקוח או בבית העסק. וילונות ממבחר רחב של בדים מיובאים מטורקיה/יח"צ

עשו זאת בעצמכם, עם טיפים ממעצבת

כמובן שלא ניפרד מדאנה לפני שניקח ממנה כמה עצות לדרך, כאלה שנוכל להשוויץ בהן לחברים ובפני כל העולם.

העצה הראשונה שלה היא לפני שהולכים לקנות רהיטים, לקחת את מידות החדרים ולמדוד גם בחנות, כך שהריהוט יתאים במידותיו לחדר. הרבה פעמים, ספה שנראית מעולה בחנות והיא באמת יפה מאוד, לא תתאים לסלון או לחדר אחר רק בגלל שהיא פשוט קטנה או גדולה מדי.

טיפ חשוב נוסף של דאנה נוגע באלמנטים גדולים כמו ספות, וילונות ועוד. לדבריה, כדאי לבחור דווקא בצבעים ניטראליים יחסית, ממשפחות החומים, האפורים הלבנים, וכך אפשר לשנות אווירת החדר דרך שינוי פשוט ולא יקר, כמו למשל החלפת כריות נוי, שטיח או אקססוריז אחרים.

לסיום, שני טיפים פרקטיים מאוד, שתודו שלא חשבתם עליהם. בבקשה לא להתקין את המזגן מעל חלון, כי הווילון חייב להתחיל מהתקרה, וכשהולכים על שטיח, הוא חייב להיות גדול מהספות, כדי שלא "יתחבא" מתחתיהן.

טלפון - 050-902-0231

פייסבוק - Mint Homestyling

אינסטגרם - homestyling.mint

בשיתוף מינט הום סטיילינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully