וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואחת אלנפס - גן עדן לנפש ולמימוש עצמי

בשיתוף וואחת אלנפס

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 12:48

כולנו רוצים להיות הורים טובים, להוות מודל לחיקוי לילדינו ולגדל אותם בסביבה בטוחה ותומכת. בעזרת הנחיה של מרכז וואחת אלנפס תוכלו למצוא את התשובות ולקבל את הכלים שיעזרו לכם להתמודד בכל נושא של גידול הילדים

וואחת אלנפס, גן עדן לנפש ולמימוש עצמי/אולפן הנבחרים

סביר להניח שלא מעט אנשים נתקלים בקשיים בגידול הילדים, והרבה שאלות ותהיות על מה נכון לעשות. הכירו את מרכז וואחת אלנפס, מרכז לאימון אישי והדרכה חינוכית לילדים, הורים וצוותי הוראה. מטרת המרכז הוא ללמד אתכם מיומנויות חדשות ולהקנות לכם כלים נכונים בנושאי משפחה, חינוך וזוגיות על ידי סדנאות, הרצאות וייעוץ אישי. כדי לסייע למשפחות בהתמודדות עם הקשיים בגידול הילדים ובהצבת יעדים בחינוכם, המרכז מציע ייעוץ חינוכי, לימוד אוריינטציה משפחתית, הכשרת יכולות אנושיות ובניית תכניות חינוכיות. בנוסף, תוכלו למצוא עזרה והכוונה בחיפוש קריירה וייעוץ תעסוקתי.

אסמא אגבאריה, מדריכה חינוכית ומשפחתית ומאמנת אישית בכירה, מנהלת את המרכז שהוקם בשנת 2011. צוות המרכז כולל אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בעלי ידע אקדמי ומעשי בתחום התפתחות ופדגוגיה כמו עובדים סוציאליים, מאמנים אישיים, מורים בשפה הערבית והוראה מתקנת, יועצים לעיצוב התנהגות, יועצי חינוכיים ועוד.

עזרה בבתי-ספר

מרכז וואחת אלנפס מוכר בתכנית הירוקה של משרד החינוך, שמעניקה שירותי ייעוץ לילדים בהכלה והשתלבות בבתי הספר והדרכת מורים. המרכז מדריך את צוותי ההוראה בבתי הספר ללימוד באהבה, מלמד שיטות שיגרמו לתלמידים לשאוף למצוינות ולמכשיר אותם למיומנויות חדשות. בנוסף, מציע סדנאות והרצאות בנושאי חינוך מיני, גלישה בטוחה באינטרנט, כלים לעזרה במבחנים, עזרה למתקשים בשפה הערבית ועוד.

ליווי אנשי מקצוע

המרכז הקים פרויקט מיוחד בשם "התקדמות למצוינות" שמציע סדנאות לאנשי מקצוע אקדמיים שעובדים עם ילדים או מטפלים במשפחות על מנת שיוכלו לרכוש כלים נוספים.

מלווים אתכם בכל אתגר

בתקופה האחרונה מרכז וואחת אלנפס מציע לכם ליווי דרך אפליקציית זום בשאלה איך להתמודד בזמן הקורונה בנושאי הדרכות הורים, הדרכה לתעסוקה, אימון זוגיות ועוד. בנוסף, ביום חמישי האחרון של כל חודש, המרכז מציע הרצאה להורים ללא עלות שתעזור להם להבין איך להתמודד עם הקשיים של למידה מרחוק של הילדים.

בנוסף, תוכלו למצוא את כל התכנים בערוץ יוטיוב של המרכז, בו תמצאו סרטונים קצרים עם רעיונות איך להכין את עצמכם למבחנים, איך להתמודד עם הילדים בבית, איך לפתח מחשבה יצירתית ועוד.


לפרטים ויצירת קשר עם מרכז וואחת אלנפס

054-9078019

פייסבוק

אינסטגרם

יו טיוב

בשיתוף וואחת אלנפס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully