וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירוק לעד" - יש מי שדואג לגינה שלכם

בשיתוף ירוק לעד

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 9:53

עם מאות לקוחות פרטיים מרוצים, ועם פרויקטים ציבוריים גדולים שכוללים את מתחם ביג ואיקאה, "ירוק לעד" מציבה את עצמה כחברה מובילה בתחום עיצוב הגינות בארץ

ירוק לעד. יח"צ,
ירוק לעד/יח"צ

חברת ירוק לעד היא חברה בבעלות משפחתית הפועלת לעיצוב, הקמה, תכנון ופיתוח של גינות ציבוריות וגינות פרטיות. החברה, שהוקמה בשנת 2009, נמצאת בבעלותו ובניהולו של דוד לובטון, אותו תפסנו לשיחה קצרה בה סיפר לנו מהם הסודות לגינה המושלמת.

מגינת פאר בבית פרטי ועד לחנות איקאה

דוד לובטון למד במשך שנתיים את מקצוע הגננות, ובראשית דרכו התמקד בעיצוב גינות פרטיות. מהר מאוד הוא נכנס לעבוד גם במגזר הציבורי: "בתחילת הדרך הייתי עושה רק גינות קטנות של בתים פרטיים", הוא מספר. "במהלך הדרך וכשצברתי ביטחון, הבנתי שההצלחה תלויה בהרבה התמדה ובכוח רצון, והתחלתי לעבוד עם ארגונים גדולים. ראיתי איך אני כל הזמן מתקדם ועולה עוד מדרגה".

מלבד פרוייקטים פרטיים של וילות, בתי יוקרה וגינות פאר, "ירוק לעד" פועלת במגזר הציבורי בשיתוף עם מוסדות, עיריות, מפעלים, מושבים וארגונים גדולים. בין העבודות האחרונות של החברה ניתן למצוא את חנות איקאה בבית שמש ואת מתחם ביג ביהוד, עליו מספר דוד: "ממש לאחרונה, פתחנו בהצלחה רבה את מתחם ביג ביהוד, וקצרנו תשבוחות רבות, הרבה מהן בזכות ההתמדה והיושרה שלנו כחברה. מדובר בפרויקט מאוד גדול ומורכב, שעבדנו עליו המון זמן".

ירוק לעד. יח"צ,
ירוק לעד/יח"צ

שירות לקוחות מוקפד וליווי שנתי

אז איך זה עובד? כשהלקוח פונה לחברת "ירוק לעד", היא מיד מצוותת לו מטעמה אדריכל והנדסאי. אנשי המקצוע מלווים אותו לכל אורך התהליך, משלב התכנון עד השלמת ביצוע הפרויקט, ועם ליווי ואחזקה של שנה קדימה. "אנחנו בעצם נשארים יחד עם הלקוח שנה שלמה", מספר דוד. "בתקופה הזאת, אנחנו לומדים להכיר את הלקוח, את האופי שלו ואת הצרכים שלו, ומלווים אותו ורצים איתו יחד במשך שנה שלמה".

כבעל עסק, דוד מבין שחלק אינטגרלי מהעבודה הוא נושא השירות: "ללא קשר לעבודה המעשית שלנו בשטח, חמישים אחוז מהעבודה שלנו, זה היחס ללקוח והעבודה עם הלקוח. השירות שלנו מתבסס על יושרה והרבה אמון הדדי".

ירוק לעד. יח"צ,
ירוק לעד/יח"צ

כל מה שגינה צריכה

החברה פועלת במספר מישורים בתחום הגינות הכוללים תכנון, הקמה, עיצוב, פיתוח ואחזקה. הקמת גינות מאפס נעשית תוך שימוש בכל הכלים העיצוביים: סוג צמחיה, התאמת ריצוף, שילובי צבעים, ריהוט מתאים, מיפוי צרכים של השקיה, דישון, גינון ועוד.

בפיתוח גינות קיימות, החברה מתמחה בפיתוח השטח על ידי עבודות של יציקות בטון, שבילי אבנים מיוחדות, בניית דקים מסוגי עץ שונים, פרגולות ועוד.
בתחום אחזקת הגינות, החברה מעניקה טיפול שוטף בצמחייה, עיבוד הקרקע, דישון, תחזוקת מדשאות, מערכות השקיה ועוד.

בנוסף, החברה מבצעת גיזום וכריתת עצים תחת שימוש בציוד מתקדם ותחת סטנדרטים גבוהים ביותר של בטיחות.

ירוק לעד. יח"צ,
ירוק לעד/יח"צ

עסק שהוא משפחה

"ירוק לעד" היא חברה משפחתית עם כל המשתמע מכך, ותחת ניצוחו וניהולו של דוד, עובדים לצידו בעסק גם אביו, אחיו ואשתו שירן. "אבא הוא מומחה בפני עצמו ומטפל בפרויקטים הגדולים", מספר דוד. "אחי הוא ביצועיסט מעולה, ואשתי שירן עובדת בהנהלת החשבונות ובמחלקת קשרי הלקוחות של החברה, ומתעסקת בכל מה שקשור לשירות הלקוחות שלנו".

החברה מונה כ-20 עובדים, ואמנם לא כולם הם קרובי משפחה, אך גם אותם מגדיר דוד כמשפחה לכל דבר: "העסק שלנו מתבסס ומושתת על ההווי המשפחתי ועל דו קיום. כולנו משפחה אחת, אם זה בני המשפחה הגרעינית, עובדים יהודים, עובדים ערבים, כולנו משתפים פעולה בהרמוניה, למען מטרה אחת משותפת".

בין אם מדובר בפרויקט פרטי או ציבורי, גדול או קטן, לובטון מספר שהוא לוקח חלק בכל שלב ובכל אספקט של העבודה: "אני קם כל בוקר עם אש בעיניים ואני אישית נושם כל פרויקט שלנו, מההתחלה ועד הסוף שלו. כל פרויקט מבחינתי זה כמו לבנות בית - לא עוזבים את הלקוח מההתחלה ועד הסוף, עד שהוא מאה אחוז מרוצה. יש לי המון מוטיבציה, רצון ואנרגיה, ואני שואף ומכוון להיות אחד מהקבלנים המוכרים והגדולים בענף הגינון בארץ".

אתר אינטרנט

עמוד פייסבוק

עמוד אינסטגרם

בשיתוף ירוק לעד
  • עוד באותו נושא:
  • גננות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully