וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעמי המטבח הדרוזי - הכירו את מסעדת "אליאסמין"

בשיתוף מסעדת "אליאסמין"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 10:19

חוזרים לטייל בארץ אחרי שחרור הגבלות הקורונה? מי שמגיע לרמת הגולן יוכל להנות מהמטבח הדרוזי במעדה בבית העתיק במג'דל שמס

מסעדת אליאסמין. יח"צ,
מסעדת אליאסמין/יח"צ

עכשיו כשההגבלות השתחררו, המסעדות נפתחו והאופציה לטייל בארץ מתאפשרת, ישראלים רבים מחפשים את המקומות המיוחדים בארץ, שישדרגו את החוויה בכמה רמות. יצאנו למצוא עבורכם את המקומות שאסור לפספס ומצאנו מסעדה מדהימה בה אתם חייבים לבקר. הכירו את מסעדת "אליאסמין" - המסעדה הדרוזית בכפר הציורי מג'דל שמס; ריחות התבשילים מעוררי התיאבון, העולים ממטבחה הקטן של המסעדה, כבר יראו לכם את הדרך הנכונה פנימה.

צמחו כמו פרח

המסעדה האותנטית במג'דל שמס, נפתחה ב-2011, בעקבות מותו המצער של אב המשפחה. סועאד, אם המשפחה, אשר רצתה להעניק לילדיה חיים טובים יותר, החליטה לפתוח מסעדה קטנה מתחת לבית העתיק בו התגוררו, בעזרתה של אמא שלה אשר לימדה אותה להכין את כל התבשילים המסורתיים. המסעדה תפסה תאוצה והתבשילים המיוחדים יחד עם הסיפורים המרתקים אודות האזור והעדה הדרוזית, הביאו חברות תיירות רבות מרחבי הארץ לשלוח קבוצות של תיירים אל המסעדה כדי להוסיף לטיולים שלהם עניין רב, צבע וחוויה אותנטית. מפה לאוזן, החלה המסעדה לעבור ולצבור אהדה וביקוש רב בקרב מבקרים מכל הארץ, מג'די, בנה של סועאד ומנהל המסעדה, החליט לבצע שיפוץ גדול כדי לאכלס מספר רב יותר של סועדים שייהנו מחוויה איכותית, ייחודית וטעימה.

"לא תיארנו לעצמנו שנגיע לפה", מספר מג'די, "בכל שבוע אנו מארחים לפחות 5 קבוצות של תיירים, והמון לקוחות ותיקים ומזדמנים שמגיעים במיוחד כדי להנות מהמאכלים המצוינים של אמא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסעדת אליאסמין. יח"צ,
מסעדת אליאסמין/יח"צ

תפריט מפתיע, טעמים ממכרים

במסעדת "אליאסמין" תמצאו מגוון עשיר של מאכלים דרוזיים מקוריים ואותנטיים, עליהם אמונה השפית הראשית של המסעדה - סועאד. התפריט המוצע לסועד, אינו כתוב ומוגש, אלא משתנה על סמך הבישולים שהחליטה השפית להכין, בהתאם לחומרי הגלם הטריים והמתאימים ביותר לעונה. "מה שאמא מבשלת על הבוקר, אנו נגיש לשולחן", אומר מג'די, "יש המון מאכלים אותנטיים שאמא יודעת להכין ברמה הגבוהה ביותר. היא מחליטה מה להכין לפי מה שבא לה לעשות - עם כל האהבה והניסיון שלה לבישול, יוצאים המאכלים הכי טעימים שאפשר". המאכלים שתוכלו למצוא בתפריט הדינאמי של המסעדה, כוללים מנות כמו מרק שעועית, סלט פטוש, סמבוסק, קובה, עלי גפן ממולא, מקלובה, מנסף ועוד. הקו הקולינרי של המסעדה חולש על תבשילים, אוכל מהמטבח הדרוזי ומהמטבח הסורי.

מבשלים שבעה ימים בשבוע

בתקופת הקורונה, המסעדה סגרה בזמן הסגר הראשון והתנהלה על-פי ההנחיות. בעקבות האילוצים, מג'די דאג להעמיד מערך משלוחים באזור הצפון, וטייק אווי, אשר ממשיכים לעבוד גם כיום, לאחר שההגבלות השתחררו. שירותי המסעדנות של "אליאסמין", ניתנים במהלך כל השבוע, משעה 11:00 בבוקר עד שעה 20:00 בערב. ניתן לאכלס עד 80 סועדים במסעדה, כאשר מג'די והצוות ערוכים לארח מספר רב של מבקרים, ללא עיכובים והמתנות. כמו כן, מסעדת "אליאסמין" מציעה שירותי קייטרינג, למספר רב משתתפים - לאירועים, חגיגות ומועדים מיוחדים.

מסעדת אליאסמין. יח"צ,
מסעדת אליאסמין/יח"צ

אווירה משפחתית, שירות ללא רבב

מעבר למאכלים המיוחדים, אשר הטעמים הממכרים שלהם מושכים מבקרים מכל הארץ, מסעדת "אל יאסמין" ניחנה באווירה משפחתית, חמה ומחבקת. אמא של סועאד, ליוותה אותה ואת מג'די בבישול התבשילים מיום פתיחתה של המסעדה ועד לפני חודשים מספר, כאשר בצער רב חלתה בקורונה ונפטרה. כיום כל בני המשפחה, כמו הסבא והאחיות של סועאד נרתמים לעבודה ומסייעים למקום לפרוח ולהיות כפי שהוא - בעל שירות אדיב, נעים ומקצועי. המסעדה פותחת שעריה לכל האוכלוסייה מכל מגוון השכבות שלה - מילדים ועד מבוגרים, ולכל קהל העדות - דרוזים, ערבים ויהודים כאחד. השירות המעולה, לצד המאכלים המיוחדים, הופכים את המסעדה למבוקשת מאוד באזור ולכן הדירוג שלה באינטרנט הוא גבוה ורווי בשבחים.

"אני אמנם מנהל את המסעדה, אך אני עובד כמו כולם", משתף מג'די, "אני מקבל אנשים, עורך להם את השולחן, עונה על כל שאלה שעולה ללקוחות - על המקום, על הדת, על המסעדה. אני נוכח במסעדה במלוא תשומת הלב ועושה מאמצים כדי להעניק חוויה משמחת ומהנה לכל סועד וסועדת שלנו".

אליאסמין

כתובת: מג'דל שמס, רמת הגולן

טלפון: 050-2174291 | 04-8808262

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מסעדת "אליאסמין"
  • עוד באותו נושא:
  • מג'דל שמס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully