וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שהופך את העוגות לכיף - הכירו את פאנקייק!

בשיתוף פאנקייק

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 11:25

ככל שעוברות השנים, עולם הקונדיטוריה מתפתח ותחום העוגות המעוצבות בפרט, אבל יש מי שלוקח את האסתטיקה לשלב הבא! מחפשים את הדבר הייחודי שיפתיע את היקרים שלכם? הכירו את לילך ביליה גרנדה - מעצבת עוגות ומתוקים ממותגים, שישאירו את המוזמנים ללא מילים וללא פירור

לילך ביליה גרנדה. ליהי אדל,
לילך ביליה גרנדה/ליהי אדל

כישרון לעיצוב פלוס כישרון לאפייה - שווה פאנקייק

דרכה המקצועית של לילך תמיד סבבה סביב אמנות ועיצוב, ובמשך 15 שנים היא עבדה כמעצבת גרפית במשרדי פרסום, במקביל לבניית העסק שלה - "פאנקייק-עוגות מעוצבות". "מגיל קטן הייתה לי משיכה לעיצוב, פיסול ואומנות", מספרת לילך, "מה שהוביל אותי לעסוק בפיסול כתחביב. זה התחיל מפימו והמשיך לבצק סוכר, פיסלתי בובות, העליתי לרשתות החברתיות, ההתלהבות גרמה לי להמשיך לפסל עוד ועוד ובאופן טבעי התפתח לו עסק מתוק שהוא מרכז העשייה שלי כיום".

לילך צללה אל תוך עולם הקונדיטוריה ובצק הסוכר, נרשמה לסדנאות מקצועיות וצברה ידע עשיר ומדויק. כשההצלחה הלכה וצברה תאוצה, והביקוש לעוגות היצירתיות והמתוקים הממותגים הלך וגדל, לילך עזבה את עולם הפרסום והתמקדה רק בעסק - באפייה ובמיתוג המיוחד. "את כל הידע והניסיון שצברתי בעיצוב הגרפי בעולם הפרסום, הבאתי לתוך העסק שלי". היא מסבירה. "מיתוג היה ונשאר התחום האהוב עליי אז וגם היום, רק שהיום זה מתוק וכיפי יותר, ותחושת הסיפוק גדולה".

פאנקייק. יח"צ,
פאנקייק/יח"צ

עיצוב מת(ו)קתק

"פאנקייק" בניצוחה של לילך, מציע שלל עוגות מעוצבות ומתוקים ממותגים. תוכלו להזמין מארזי קאפקייקס, עוגיות, נשיקות, סוכריות, קייקפופס ועוד - ממותגים, בעיצוב אישי, יפהפה ומותאם במיוחד. המיתוג הייחודי שלילך יוצרת עבור כל אחד מלקוחותיה הופך את העוגות המעוצבות שלה, מעבר לכאלה שאי אפשר להפסיק לאכול, גם לבלתי נשכחות, עשויות באופן אישי עבור החגיגה עצמה.

לילך בוחרת את חומרי הגלם בקפידה, ועושה שימוש רק במוצרים האיכותיים ביותר בשוק. היא פתוחה למגוון הרעיונות והאתגרים שמעמידים בפניה הלקוחות. "אנשים אוהבים שהעיצוב נעשה במיוחד בשבילם, כשזה אישי זו המתנה הכי מיוחדת, תמונות וכיתובים אישיים, בדיחות אישיות שמצוינות על גבי הקאפקייקס, פיסולים של תחביבים שמאפיינים את בעל יום ההולדת, עוגה מעוצבת עם רעיון מיוחד ועוד. השמיים הם הגבול.

פאנקייק. יח"צ,
פאנקייק/יח"צ

שירות מותאם לעסקים ואירועים

השירותים של "פאנקייק" מיועדים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד; ניתן להזמין החל ממארז קאפקייקס בודד ועד כמויות גדולות לעסקים, בין שלושה ימים לשבוע מראש, ואפילו שבועיים כאשר מדובר בהזמנה גדולה. היכולת למתג מוצרים מתוקים הופכת את המוצרים של לילך לאטרקטיביים במיוחד עבור אירועי חברות או שמחות משפחתיות. ניתן לחלק מתנה מתוקה לאורחים בדמות סוכריות שוקולד / נשיקות ממותגות, לקשט שולחן מתוקים בעוגיות, קאפקייקס או קייקפופס ממותגים עם לוגו (או כל כיתוב שירצה הלקוח) ועוד.

מעבר לאירועים, בעלי עסקים יכולים לשלוח גם מארז קאפקייקס ממותג ומפנק לעובד חדש כדי להמתיק את כניסתו לעבודה, עוגת תודה מפנקת ללקוח בסיומו של פרויקט גדול, מארז מתוק כמתנה לחג לספקים ועוד.

בנוסף, פאנקייק מספקים משלוחים אותם הם מבצעים באופן אישי, בכל אזור גוש דן, מנתניה עד רחובות.

פאנקייק. יח"צ,
פאנקייק/יח"צ

הופכים כל חגיגה להכי מתוקה שיש

מעבר לקינוחים ממותגים, לילך מציעה סדנאות פיסול בבצק סוכר לילדים, בימי הולדת. אם אתם מעוניינים בחוויה חד פעמית עבור הילדים שלכם, הרי לכם הפתרון המושלם - לילך מביאה ציוד ומוסיקה, מארגנת שולחן חגיגי ומלמדת שלב אחר שלב את הילדים לפסל דמות אותה בחרה ילדת יום ההולדת. הסדנא מיועדת בעיקר לבנות מגיל 6 -12, בסיומה הן יוצאות עם קאפקייק מעוצב ומפוסל מעשה ידיהן ועם חיוך מאוזן לאוזן.

פאנקייק. יח"צ,
פאנקייק/יח"צ

פאנקייק

טלפון: 0523617718

כתובת: נווה יהושע 16 רמת גן

אתר בית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פאנקייק
  • עוד באותו נושא:
  • עוגות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully