וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים מטבח חדש? כך תמצאו מוצרי חשמל המתאימים בדיוק לעיצוב שבחרתם

בשיתוף סבוי

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 13:50

יותר ויותר ישראלים מבינים היום, שמוצרי חשמל משרתים גם תכלית עיצובית

מטבח סבוי. גורניה,
מטבח לדוגמא/גורניה

נאמר והחלטתם שהגיע הזמן לעשות שדרוג במטבח שלכם. המטבח הוא המרחב החשוב ביותר בבית, והנראות של המטבח מקרינה על עיצוב הבית כולו. עם זאת, בין אם בא לכם לקחת מעצב פנים ולבנות מטבח מפואר בהשקעה גדולה, ובין אם לעשות שדרוג דקורטיבי של בחירת מוצרי חשמל יפים וחדישים, לא פעם תגלו שישנו קושי באיתור מוצרי חשמל לבית ולמטבח, במידות שאינן המידות הנפוצות והסטנדרטיות ובצבעים הפחות שגרתיים. היכן משיגים את מוצרי החשמל שיהיו במידה המתאימה, בצבע הנכון, ובאיכות גבוהה מבחינת היכולות של המוצר? שוחחנו עם מני לוי, הבעלים של חנות סבוי מוצרי חשמל בחולון, המתמחה במוצרי חשמל במידות ייחודיות ועיצובים חדשניים.

הטרנדים החמים בתקופת הקורונה

השנה האחרונה הייתה מורכבת עבור ענפי מסחר רבים. עם זאת, ישנם ענפים עמם הקורונה דווקא היטיבה. דוגמה לכך הם ענפי מסחר הנוגעים לשדרוג בית המגורים. "שינוי בולט שראינו" אומר לוי, "הוא עלייה בטרנד של חיפוש מוצרי חשמל דקורטיביים למטבח. הסטנדרט בעיצוב מטבחים עלה מאד בשנים האחרונות, ואף התגבר בתקופת הקורונה. כיום לא רק האלפיון העליון משקיע בהתאמת מוצרי החשמל לעיצוב המטבח, ועיצוב מוקפד ואיכותי הפך לסטנדרט הקיים בעיצוב ותכנון של מוצרי חשמל. אנחנו רואים שיותר ויותר לקוחות בוחרים מוצרי חשמל למטבח, לא רק לפי ביצועים ומחיר, אלא גם מתוך פרמטרים עיצוביים. השיקול העיצובי כל הזמן תופס מקום חשוב יותר ויותר במטבח הישראלי. אנחנו רואים שלקוחות מנסים לייצר אחידות מבחינת העיצוב והחיפוי של ארונות המטבח, יחד עם כל מוצרי החשמל האופייניים של המטבח".

"מעבר לכך, בתקופת הקורונה, אנשים ישבו הרבה יותר זמן בבית מבעבר, והחשיבות של שיפוץ הבית ומרחב המחייה שלנו עלתה על חשבונן של הוצאות אחרות," אמר מני לוי. "ניקח למשל את הנושא של אפייה ובישול בבית, שזה תחביב שאנשים גילו בשנה האחרונה. אנחנו רואים אצל הרבה לקוחות השקעה בבחירת תנורים וכיריים עם יכולות מתקדמות יותר, כחלק מהמגמה שנוצרה בקרב אנשים רבים, שהתחילו לבשל ולאפות הרבה יותר בבית שלהם. הרבה לקוחות הפכו לצרכנים מתוחכמים יותר, ויודעים להגיע מהבית מצוידים במידע לגבי מה הם באמת צריכים מהתנור. לכן אנחנו מחזיקים מלאי מאד מגוון של תנורים, שיתנו מענה גם לצרכים המתקדמים יותר בבישול ואפייה, וגם יתנו מענה עיצובי לכל העיצובים השונים של המטבחים".

מטבח סבוי. אפ אנד אפ,
מטבח לדוגמא/אפ אנד אפ

"מגמה נוספת בעיצוב מטבחים, היא שהרבה אנשים בוחרים לעצב מטבח שבו כל מוצרים החשמל משתלבים יחדיו 'ומדברים' באותה שפה עיצובית," אומר מני. "למשל, אנשים שבוחרים במטבח כפרי, מטבח בחיפוי ננו בצבע שחור מט או אפור כהה, כחלק מהטרנד של מטבחים כהים ועוד. יש כל מיני טרנדים עיצוביים מעניינים במטבחים, ולאותם אנשים חשוב להתאים את מוצרי החשמל שלהם לעיצוב שהם בחרו. אנחנו מדברים מהמקרר והתנור, ועד הקומקום והטוסטר, שיהיו בעיצוב מתאים. היום שמים יותר לב לפרטים הקטנים האלה".

פרימיום סטנדרט

סבוי נמצאת בחולון כבר קרוב ל-52 שנים. החנות ידועה בכל הארץ, ומושכת אליה בנוסף לצרכנים רבים אשר מחפשים מוצרי חשמל, גם מעצבי פנים רבים בתהליכי עיצוב של בית ללקוח, ידוענים רבים וכדומה. סבוי מאופיינת במתן שירות ללקוחות ללא דופי, כאשר המוכרים בחנות זמינים ללקוחות גם לאחר הקניה, מטפלים עבורם בהתקנות המוצרים, בטיפול מול ספקי המטבחים, באספקת המוצרים וכדומה. לפי מני, טרנדים וחידושים בתחום החשמל, עוברים מהר מאד מלהיות משווקים כמוצרי יוקרה, לשיווק כמוצרים שהם נגישים לכלל האוכלוסייה מבחינת רמת המחירים שלהם.

מטבח סבוי. מלי רינת,
תנורים מבית סבוי/מלי רינת

"מבחינת מגמות בעיצוב מטבחים עצמם", אומר מני, "אפשר לדבר על מטבחים 'בקו אפס', כלומר שהמקרר מיושר בדיוק לקו ארונות המטבח. דוגמה נוספת היא בחירה במוצרים אינטגרלים: המיקרו למשל כיום כבר לא נתפס כאיזה מוצר פשוט, אלא כמשהו דקורטיבי, שמקבל כבוד ונוכחות בעיצוב המטבח, והוא ממוקם אינטגרלית בתוך ארונות המטבח. המיקרו משולב עם תנור תואם, מכונת קפה אינטגרלית ועוד.

בנוסף, אנחנו רואים את הצורך של אנשים לאתר מקררים גדולים במידות רוחב ייחודיות: לא רק 90 ס"מ, 120 ס"מ, אלא גם 150 ס"מ, 180 ס"מ ועוד. נוצר צורך עיצובי למקררים במידות שונות, למרות שלרוב ברשתות הגדולות לא מחזיקים את המלאי הזה שיכול לענות על כל הצרכים העיצוביים. אנחנו גם יודעים לספק ללקוחות שלנו את הפתרונות הנכונים בנוגע לנגרות והבנייה של המטבח עבור המקררים הללו: לא פעם לקוחות מגיעים אלינו כבר אחרי שהם סגרו מטבח, ואז הם רואים את המוצרים שלנו, שהם נראים מעולה, וכך הם מגלים דברים חדשים, ואז הם רוצים לעשות שינוי מסוים מבחינת נגרות המטבח, שהוא מעט שונה מן התכנון המקורי".

מטבח סבוי. אסקו,
מטבח לדוגמא/אסקו

סבוי נמצאת בסוקולוב 77 חולון. בקרוב יפתח אולם תצוגה חדיש במתחם עסקים עזריאלי בחולון, בגודל של 450 מטרים, שיכיל מגוון אדיר של מוצרי חשמל דקורטיביים לבית. ניתן להשיג את סבוי בטלפון 03-5012588 באתר הבית או בפייסבוק.

בשיתוף סבוי
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully