וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלות, הכירו את המאפרת שכל אחת צריכה

בשיתוף שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 12:13

כל כלה רוצה להרגיש ולהיראות במיטבה ביום חתונתה. המאפרת הנכונה תדע להאיר את פנייך כך שתרגישי בגרסה הכי יפה שלך, אך זהו לא תפקידה היחיד; בפועל, היא אחת המלוות ביום הגדול שלך. בין שלל המאפרות בשוק, בולט הכישרון של שרית בן שלמה, המאפרת שכל כלה צריכה לידה

שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב. יח"צ,
שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב/יח"צ

כל כלה זוכרת את השעות האחרונות לפני חתונתה. שלב ההתארגנות מוצף בהתרגשות מזוקקת, לחץ, שמחה ואושר - ומי שכבר הייתה שם, מעידה שצריך לבחור בקפידה את האנשים שילוו אותך ביום הזה; החל מהחברות הנכונות, כלה במעצב השיער ועד לפייה שמגשימה חלומות בעזרת שרביט הפודרה שלה, המאפרת כמובן.

בין שלל המאפרות שלרשת יש להציע, מככבת בהמלצות באופן קבוע מאפרת הכלות והערב שרית בן שלמה. פידבקים מדהימים מקהל גדול של לקוחות נאמנות שחוזרות פעם אחר פעם, מעידים על שרית כבעלת ידי זהב עם חוש אסתטי מדויק ולא פחות חשוב, אישיות מדהימה להעביר אתה את אחד הימים המרגשים בחייך.

ראיתם כבר את הכלה?

לשרית ניסיון רב שנים באיפור כלות וערב. מניסיונה, היא מספרת לנו על החשיבות שבבחירת מאפרת. "עם כל הכבוד לחתן, הכלה היא זו שעומדת במוקד העניינים. האורחים ובעיקר האורחות, סקרניות לראות את הלוק, שהאיפור הוא אלמנט מהותי בו, לכן חשוב לוודא שהמאפרת באמת יודעת להוציא ממך את המיטב ביום הגדול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב. יח"צ,
שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב/יח"צ

איפור ניסיון, לשקט הנפשי שלך

לכלות אשר מעוניינות להיות אקסטרה רגועות, ישנה אפשרות לאיפור ניסיון, אשר מתבצע לרוב חודש לפני האירוע: "כיום, רוב המאפרות לא מציעות איפור ניסיון, כך שעל הכלה להחליט אם היא מעוניינת להזמין אותן על סמך תמונות באינסטגרם. הבעיה היא שלעיתים איפור מסוים יכול להיראות מעולה על מי שמצולמת בתמונה אבל לא להתאים למישהי אחרת, אז כחלק מהשירות אני נפגשת לאיפור ניסיון עם כלה שמבקשת. בפגישה אנחנו בוחרות חומרים, מתאמות ציפיות ומונעות הפתעות. כלה שיודעת בדיוק איך היא תיראה, היא רגועה יותר ופנויה ליהנות מהרגע".

כאן בשבילך ברגע המיוחד שלך

במטרה ליצור סביב הלקוחה אווירה נעימה ורגועה, שרית מקפידה לעמוד בזמנים על מנת שתוכל להקדיש לכל לקוחה את כל תשומת הלב. "אמנם לא נדרש ניסיון כדי להבין את רגישות הכלה ביום הגדול שלה, אבל הניסיון רק חידד לי את חשיבותה של סביבה מכילה, שמחה ורגועה, שנכונה לתת מענה לכל צורך של הכלה", מספרת שרית. "הדבר האחרון שכלה צריכה זה להיכנס ללחץ, כי המאפרת איחרה. אני אוהבת לעבוד בצורה רגועה, שמשאירה מספיק זמן לעשות טאץ' אפ לפני היציאה או אחרי ארוחה. אני אוהבת להיות זמינה גם מבחינה אנרגטית ולתת לכלה יחס של מלכה. מעבר לעבודה עצמה, זה הופך להיות כיף ללוות אותה ולעבור את זה ביחד, להיות חלק חיובי ביום הגדול שלה".

יש לך טיפ לכלות כיצד לבחור מאפרת?

"אני ממליצה לבחור מאפרת שפעילה ברשתות החברתיות, ומעלה את העבודות שלה לפייסבוק או לאינסטגרם. ראשית כל, זה מראה שמדובר בבעלת מקצוע עובדת, שיש לה לקוחות שניתן ליצור איתן קשר ולבקש המלצות. שנית, מדובר בתיק עבודות לכל דבר, שנותן לך אינדיקציה אם את מתחברת לסגנון.

שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב. יח"צ,
שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב/יח"צ

וואו, זה נראה בול כמו באינסטגרם!

"אני למשל מעלה סרטונים שמאפשרים ללקוחות להתרשם משיטת העבודה שלי וגם מהמוצרים שבהם אני משתמשת, כך שלא מעט בנות מגיעות בעקבות התוכן באינסטגרם", היא מספרת. "בנות מבקשות איפור ספציפי שהן ראו אצלי בעמוד, ואחרי שאני מאפרת אותן הן מסתכלות במראה ואומרות 'וואו, זה נראה בול כמו באינסטגרם'. אני רואה את האושר על פניה של לקוחה שקיבלה בדיוק את אותה תוצאה שאני מציגה ברשת. זו המטרה שלי ומה שמניע אותי להשקיע בכל אחת את המקסימום, כל פעם מחדש".

בין אם מדובר בכלה או באיפור ערב, כל אחת צריכה מאפרת שתלווה אותה ברגעים השמחים בחייה, ושרית תמיד מספקת את החוויה המושלמת. מעבר לחיוך ולתחושה החמימה לאורך כל התהליך, היא מתבלטת במקצועיותה ובכישרונה להתאים לכל אחת את האיפור שיאיר לה את הפנים, וגם את הלב.

שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב

טל' - 050-4405579

אינסטגרם

פייסבוק

וואטסאפ

בשיתוף שרית בן שלמה, מאפרת כלות וערב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully