וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפידנס - לדבר אנגלית, לא לגמגם

בשיתוף קונפידנס

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 17:33

"גם אמריקאים בעצמם לא יודעים מה זה פרזנט סימפל". לציטוט הזה אחראית מאיה מחברת קונפידנס, בית ספר ללימוד אנגלית בצורה מהירה ויעילה. מאיה תספר לנו איך גם אתם תוכלו לדבר אנגלית בצורה שוטפת תוך 21 יום בלבד

קונפידנס, לימוד אנגלית ב-21 יום/אולפן הנבחרים

אם גם לכם נמאס לגמגם בחו"ל, להתבייש באנגלית שלכם, או מעבר לכך, כדאי לצפות בראיון הבא עם מאיה מחברת קונפידנס, בית ספר ללימוד אנגללית בשיטה מהירה ויעילה, שם מבטיחים לכם ללמוד אנגלית ב-21 יום.

ספרי לי קצת על קונפידנס. מה זה קונפידנס?

אז קונפידנס זה בית ספר מהפכני ללימוד אנגלית. והסיבה שהוא מהפכני, זה בגלל שכל מי שעובר אצלנו פשוט עובר מהפך והופך להיות דובר אנגלית שוטפת. עכשיו, כדי להבין איך ולמה הדבר הזה קורה, צריך קצת להבין את הרקע לאיך הכל התחיל. מי שעומד מאחורי השיטה של קונפידנס זה אריאל אפל, אמריקאי שעלה לארץ מארה"ב בגיל 13 עם עברית בסיסית, וכמו כל עולה חדש היו לו המון קשיים עם השפה העברית, וכל הזמן הוא חשש האם יבינו אותו... האם הוא מדבר נכון... האם הוא טועה... מה יחשבו עליו... מה יגידו עליו... כל המחשבות האלה עברו אצלו בראש כל פעם שהוא רצה לפתוח את הפה, וזה היה בשבילו פשוט סיוט אחד גדול. עכשיו, באותו תקופה הוא היה באולפן והוא למד שם את כל החוקים של השפה העברית, אבל בפועל הוא גילה שזה לא עוזר לו לדבר עברית. כמה שנים מאוחר יותר, הוא התחיל ללמד אנגלית בבתי ספר ללימוד אנגלית, וגילה שגם שם משתמשים פחות או יותר באותן שיטות הלימוד של האולפנים ללימוד עברית - המון חומר יבש ותיאורטי, שבעצם לא מקדם את התלמיד בדיבור. עכשיו, בגלל הניסיון האישי שלו כעולה חדש, ובגלל שהוא ראה שוב ושוב איך שיטות הלימוד המסורתיות כושלות גם בלימוד עברית וגם בלימוד אנגלית, הוא החליט לשים לזה סוף, ולתת הזדמנות אמיתית לכל מי שרוצה לדבר אנגלית באופן שוטף, בעזרת כלים פרקטיים שמלמדים את המוח בצורה הטבעית והיחידה שהוא יכול לקלוט שפה חדשה. וככה בעצם התחילה קונפידנס, שהיא היום בית הספר היחיד שמתמקד בדיבור בשפה האנגלית, ושיש לה את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בקרב התלמידים.

למה כל כך הרבה אנשים מתקשים בדיבור שוטף בשפה האנגלית?

מסיבה פשוטה, כי הם מנסים ללמוד את זה כמו בבית ספר, לפי החוקים, וזה לא עובד. אם נכשלת בבית ספר וזה לא נכנס לך לראש, למה שזה ייכנס לך עכשיו לראש? תראי, אמריקאים בעצמם לא לומדים לפי החוקים. את יודעת שאמריקאי לא יודע מה זה פרזנט סימפל?

באמת? אמריקאים לא יודעים מה זה פרזנט סימפל?

בוודאי שלא! תראי, רוב השיטות המסורתיות ללימוד אנגלית מתבססות על לימוד ושינון של חוקים וכללים, ובמבחן התוצאה אנחנו רואים שזה פשוט לא עובד. כי הרי אף אחד לא מדבר וחושב לפני שהוא פותח את הפה - "רגע, עכשיו אני משתמש בפרזנט סימפל... ועכשיו בפרזנט פרוגרסיב.." זה פשוט לא עובד ככה. הרי תחשבי על זה, כל ילד בן 5 כבר מדבר את השפה באופן שוטף. כלומר הוא מבצע באופן מושלם את כל החוקים והכללים בלי שהוא למד אפילו חוק אחד. איך? פשוט מאד. הוא שמע את השפה בסביבה שלו, חיקה את מה שהוא שומע, עשה כמה טעויות בדרך, ובסופו של דבר, הוא פשוט הפנים את השפה בצורה אורגנית וטבעית. ובגלל שרוב השיטות מתבססות על שינון של חוקים וכללים, יש כל כך הרבה אנשים שמסתובבים עם קושי אדיר בדיבור שוטף בשפה האנגלית.

מה מייחד את השיטה שלכם משאר שיטות הלימוד? הבנתי שהיא בנויה מ 21 ימים, נכון?

אצלנו פשוט לומדים אנגלית כמו שילד אמריקאי לומד לדבר אנגלית. ואז מה קורה? זה קורה גם מהר! אתה לא צריך לשבת 17 שנה בכיתה ולשנן חוקים שלא מובילים אותך לשום מקום... אתה לומד את זה ב 21 יום! הרי יש את חוק ה 500 מילים. את יודעת מה זה אומר? זה אומר שבכל שפה יש את ה 500 מילים הכי נפוצות בהם משתמשים 80% מהזמן. עכשיו, הנה החדשות הטובות: רובנו כבר מכירים את המילים האלה! רק צריך לחבר אותן, לדבר אותן.. בגלל זה אפשר ללמוד את זה כל כך מהר! זה לא שאנחנו צריכים ללמוד את ה 500 מילים האלה מאפס. אנחנו כבר יודעים את רובן המוחלט. אני אתן לך דוגמה: yes, no זה שניים. נכון? house, dog זה ארבע. אוקיי? כולנו יודעים מה זה.. כל הקטע זה לחבר את המילים האלה וזה מה שאנחנו לומדים - לדבר! חוקים - לא מעניין. גרמר - לא מעניין. פרזנט סימפל - לא יודעת מה זה, לא מעניין. אנחנו לומדים לדבר! ה 500 מילים שהם הלב של השפה ושמשתמשים בהם ב 80% מהזמן ושאת רובן אנחנו כבר מכירים, פלוס השיטה שלנו שמלמדת איך להדביק את המילים האלה אחת לשנייה ברצף ובמהירות, מאפשרת לדבר הזה לקרות ב 21 שלבים פשוטים שכל מי שעובר אותם מתחיל לדבר אנגלית שוטפת. תראי, מה שקורה אצל בן אדם שמגיע אלינו זה שהאנגלית אצלו בראש זה כמו קופסת לגו מפורק. מה שאנחנו עושים ב 21 יום האלה זה לחבר את הלגו. זה הכל!

למה קוראים לכם קונפידנס? והאם באמת אפשר ללמוד לדבר אנגלית ב 21 יום?

אוקיי, אז קונפידנס באנגלית זה ביטחון, וכשאנחנו שואלים אנשים שמגיעים אלינו מה הדבר שהכי מפריע להם בהקשר של אנגלית, כמעט תמיד עולה העניין של חוסר ביטחון. מה שקורה לאנשים שעוברים אצלנו זה שלא רק שהם רוכשים את השפה האנגלית ולומדים לדבר שוטף, אלא גם שפתאום יש להם ביטחון לדבר אנגלית והם לא פוחדים יותר לפתוח את הפה מול אדם או אפילו מול קהל. ובגלל המהפך הזה בביטחון העצמי שלהם שהוא לא פחות חשוב מעצם ידיעת השפה עצמה, החלטנו על השם קונפידנס, שזה כאמור ביטחון באנגלית. לגבי ה 21 יום התשובה היא כן. בהחלט ניתן ללמוד לדבר אנגלית ב 21 יום פשוט כי השיטה שאריאל פיתח וזיקק במשך עשרות שנים הביאו אותו למסקנה שיש 21 שלבים פשוטים ומדוייקים, שכל מי שעובר אותם פשוט מתחיל לדבר אנגלית בצורה שוטפת. עכשיו, צריך להבין, ה 21 יום זה יותר כדי לעשות לתלמידים סדר בראש. תראי, יש אנשים למשל שיש להם דדליין מסויים, נניח בחודש הבא יש להם פגישה בחו"ל והם חייבים לשפר את האנגלית עד הפגישה, ואז זה עובד להם נהדר. הם נכנסים כל יום לתוכנית, עושים את התרגילים של אותו יום, ובחודש הבא יש להם אנגלית טובה. לעומת זאת, יש אנשים שאין להם דדליין או שאין להם זמן לתרגל כל יום, וזה בסדר גמור, כי הם יכולים להתקדם בקצב שלהם. הגישה לתוכנית לשנה, כך ששוב, ה 21 יום זה יותר כדי לעשות סדר בראש. אפשר בהחלט לעשות את זה תוך 21 יום, וגם אם לא, זו דרך הרבה יותר מהירה מכל השיטות המסורתיות, בתי הספר ללימוד אנגלית, קורסים וכו'. למעשה, זו הדרך הכי מהירה ואפקטיבית שאנחנו מכירים ללמוד לדבר שוטף באנגלית.

איך התוכנית נראית מבפנים? איך בעצם מתבצע הלימוד?

אז קודם כל אני מזכירה לך את חוק 500 המילים שהם הלב של השפה האנגלית ושב 80% מהזמן משתמשים רק באותן 500 מילים, ו... את רובן המכריע אנחנו כבר מכירים. מה שאנחנו עושים בתוכנית, אנחנו מלמדים אותם להדביק את המילים האלה אחת לשנייה. כשאתה יודע להדביק את המילים אחת לשנייה ברצף במהירות, אתה יודע לדבר. שוב, האנגלית של בן אדם שמגיע אלינו נראית הרבה פעמים כמו קופסת לגו מפורק, עם המון חלקים מפוזרים. בטח שהוא לא יכול לדבר! עוד לפני שהוא הוציא מילה הוא כבר התבלבל... מה אנחנו בסך הכל עושים ב 21 יום? מחברים את הלגו! זה הכל!

עכשיו, מבחינת התוכנית עצמה, מדובר במערכת אונליין עם תמיכה של מנטור צמוד שעושה שיחות שבועיות עם התלמידים, מתאים את חומר הלימוד לצרכים הספציפיים של הבן אדם - אם זה לחיי היום היום, לחיים המקצועיים, בעסק, במקום העבודה וכו', ומעל הכל המנטור מוודא שהתלמיד מתקדם בחומר על מנת שיגיע במהרה למצב שהוא מדבר אנגלית שוטף ועם ביטחון.
כלומר מדובר בתוכנית היברידית שמשלבת לימוד אונליין יחד עם תמיכה אישית של מנטור צמוד, בשילוב כלים פורצי דרך כמו כלי חכם להגייה נכונה, שיטה בלעדית ל"איך לרכוש אוצר מילים ולא לשכוח אותו לעולם", סייען מיילים למי שכותב מיילים באנגלית ורוצה לקצר את זמן הכתיבה שלו ב 80% לפחות, מדריך לראיון עבודה באנגלית, מדריך לכתיבת מצגת באנגלית ועוד שלל בונוסים והפתעות שפשוט מטיסים את האנגלית של התלמידים שלנו לרמה אחרת.

מי התלמידים שלכם? איזה אנשים מגיעים אליכם?

מגיעים אלינו אנשים עם רקעים שונים ומגוונים, שהמכנה המשותף כמעט של כולם זה שהאנגלית תוקעת אותם, ולא מאפשרת להם להתקדם ולהגיע למקום שהם ראויים אליו מבחינה מקצועית או מבחינה אישית. אנחנו מדברים על שכירים שתקועים במקום העבודה ולא מצליחים להתקדם, עצמאים, יזמים, אנשי עסקים, שמעוניינים לפתוח את העסק שלהם לחו"ל, ליצור קשרים עם משקיעים ולקוחות בחו"ל, לייצר ערוצי רווח חדשים, ובאופן כללי לא לסגור לעצמם את הדלת לאפשרויות והזדמנויות חדשות בעולם, אנשים שיש להם רק ידע בסיסי באנגלית או אפילו אנגלית ברמה בינונית, אבל זה לא מספיק להם והם רוצים לדבר ברמה גבוהה ובאופן חופשי, אנשים שעושים רילוקיישן, סטודנטים, וגם ילדים מגיעים אלינו. הרבה כאלה שמגיעים אלינו ניסו ללמוד לדבר אנגלית בכל מיני בתי ספר ללימוד אנגלית, קורסים, מורים וכו', ולא הגיעו לתוצאות.. ואצלנו זה נגמר. ה"מסע" שלהם בלימוד אנגלית פשוט מסתיים כאן.

למי התוכנית מתאימה?

התוכנית מתאימה רק למי שחייב לדבר אנגלית, ומבין שזה כבר לא פריווילגיה, זה Must. תראי, אם פעם לדבר אנגלית זה היה פלוס, מה שנקרא Nice to have... היום אנשים מבינים שאנגלית זה כרטיס הכניסה שלהם לעולם העבודה, לעולם העסקים, לעולם של הזדמנויות ולעולם של אפשרויות. הם מבינים שהקושי שלהם באנגלית חוסם בפניהם תחומים שלמים שידיעת השפה האנגלית שם היא כבר תנאי סף כניסה. תראי, הרבה פעמים אנשים מגיעים אלינו לפני איזה אירוע קרוב, פגישה עם לקוחות מחו"ל, מצגת שהם צריכים להעביר באנגלית, הרצאה.. והם מגיעים אלינו כמוצא אחרון, כי מבינים שהם חייבים לסגור את העניין הזה של אנגלית, ומהר. ואותם אנשים גם עושים את מה שצריך כי יש להם את המוטיבציה, ולכן הם מגיעים גם לתוצאות. אז התוכנית מתאימה לאנשים שחייבים לדבר אנגלית והם מגיעים עם מחוייבות אמיתית מתוך מטרה להשיג את התוצאה אחת ולתמיד ולדבר אנגלית שוטפת.

מה ההשקעה שצריך לתת כדי להצליח בתוכנית?

אוקיי, אז המינימום זה חצי שעה ביום. זה המינימום. אם לבן אדם אין את המינימום של חצי שעה ביום לצערי הוא לא ישיג את התוצאה והתוכנית הזו היא כנראה לא בשבילו. כמו שאמרתי, למרות שזאת הדרך הכי קצרה לדיבור שוטף באנגלית, עדיין בסופו של דבר צריך לעשות את העבודה, וללכת לפי השיטה. אם הולכים לפי הסדר של השיטה ומתמידים בתרגול (כמו שאמרנו מינימום חצי שעה ביום) אין ספק שהתוצאות יגיעו ויגיעו מהר. אנחנו רואים את זה אצל התלמידים שלנו כל יום. התוכנית הזאת פשוט עובדת.

האם אתם מציעים איזשהי תקופת ניסיון או איזשהי התנסות בתוכנית לפני שנרשמים אליכם?

בהחלט. חשוב לנו לקבל רק את החבר'ה שמחוייבים ושמתאימים. אנחנו לא מקבלים כל אחד, ולכן אנו מציעים קורס מבוא בחינם. אנחנו ממליצים לכל אחד שרציני לגבי אנגלית להירשם לקורס הזה, להתנסות, להנות, ובמידה והוא רואה שהוא מתקדם? (ואם הוא יהיה מחוייב הוא יתקדם, כן?) אז יש לנו על מה לדבר, ואז אנחנו נשמח לעבוד ביחד.

מה לגבי אחריות? יש לכם איזשהי התחייבות כלפי התלמידים?

יש לנו מחוייבות מלאה כלפי התלמידים שלנו, ואנחנו מגבים אותה באחריות מלאה. האחריות שלנו אומרת בפשטות: אנחנו מציעים 14 ימי ניסיון מלאים להתנסות בכל המערכת שלנו, בכל התרגילים, השיעורים, הכלים והבונוסים, ובמידה ומאיזשהי סיבה התלמיד לא קיבל את התוצאות שהוא ציפה, או אפילו סתם לא התחבר לתכנים, אנחנו מבצעים החזר כספי מלא. הסיבה שאנחנו עושים את זה זה בגלל שאנחנו כל כך בטוחים בתוכנית הזו, שאין לנו שום בעיה להעביר את כל הסיכון מהתלמיד אלינו. כך שכל מי שנרשם לא יכול להפסיד, הוא יכול רק להרוויח. זה חוזה ההוגנות שלנו וזאת הבטחת הברזל שלנו.

טוב, אז אם גם אתם רוצים לדבר אנגלית בצורה שוטפת תוך 21 יום בלבד, ההמלצה שלנו צרו קשר עם קונפידנס - בית ספר ללימוד אנגלית, ובקרוב גם אתם תוכלו להנות משפה חדשה. Good Luck!

רוצה לדבר אנגלית שוטפת? לחץ כאן להתנסות בחינם

אתר

בשיתוף קונפידנס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully