וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית שנעים לגור בו

בשיתוף GSB

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 23:11

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על הרצון להפוך את הסביבה שלנו לנקייה וירוקה יותר - חברת GSB לוקחת את הנושא צעד אחד קדימה

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על הרצון להפוך את הסביבה שלנו לנקייה וירוקה יותר. אחד הנושאים הבולטים בתחום הזה הוא הבנייה הירוקה אשר מסייעת לצמצם את השפעת המבנים על הסביבה על ידי שימוש בידע ובטכנולוגיות, כאשר מטרת הדגל היא להביא את כולנו לעולם טוב יותר וכמה שפחות לסכן את יכולת הדורות הבאים לספק את הצרכים שלהם.

GSB. יח"צ,
GSB/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של טכנולוגיות בתחום ומצא כי בנייה ירוקה הינה רב תחומית מיסודה ועוסקת בהיבטים שונים של התכנון, הבנייה והפיתוח. בפרויקט של מבנה ירוק נהוג להתייחס למספר מרכיבים, כאשר המפתחות לבנייה של מבנה ירוק הם תכנון המתחשב בתנאי האקלים והסביבה, אדריכלות המתחשבת בצורכי המשתמש ודואגת לרווחתו, הטמעה של ידע וטכנולוגיות מקיימות וצריכת משאבים נבונה.
בבדיקה שערכנו מצאנו כי את הפתרונות הטובים ביותר בתחום תמצאו עם חברת GSB Systems (Green safe building) שמפתחת, משווקת ומטמיעה מערכות בניה לבתים ובניינים. בין היתר החברה מפתחת, משווקת ומטמיעה טכנולוגיות ביצוע לבניית בתים מבודדים וחזקים במיוחד והיא המובילה בישראל בבניה בשיטת "קירות בטון מבודדים". הטכנולוגיה של GSB Systems מפשטת את תהליך הביצוע כמו כן היא חסכונית מאד בכמות הפסולת באתר הבניה, התוצאה הסופית, אצל כלל לקוחותיה זכתה לציון גבוה במיוחד בזכות סיבות כגון בית חזק ובטוח שנעים לגור בו, חיסכון משמעותי באנרגיה, בידוד אקוסטי גבוה, ביצוע נקי ויעיל, עלות תחרותית וניסיון מוכח של אנשי הצוות בחברה.

GSB. יח"צ,
GSB/יח"צ

נקודות זכות נוספות לה זכתה GSB Systems באו לידי ביטוי בבדיקה שלנו בכך שמדובר בתבנית פתוחה שמאפשרת חיבור של פנלים מסוגים שונים לכדי תבנית יציקה, בקרה מושלמת על אופן התקנת ברזל הזיון בקיר, פחת מאוד נמוך, אפשרות לחתכי קירות ברוחב משתנה, אפשרות לביצוע של קירות מרחבים מוגנים, נפח הובלה קטן ועוד.

"הבידוד הטרמי עושה עבודה נפלאה"

במרוצת השנים נבנו הרחבות רבות בקיבוצים בשיטת GSB ונבנו מאות בתים פרטיים מצפון ועד דרום. העובדה כי הבניה ב GSBמקצרת ומפשטת את תהליכי הביצוע עזרה להרבה מאד לקוחות לבחור בה. בדקנו, רמת שביעות הרצון של האנשים שגרים בבתים כאלה היא יוצאת דופן.

GSB. יח"צ,
GSB/יח"צ

לאנשים רבים שבונים את ביתם, יש לעיתים קשיים וחששות אבל כאן יש משהו שפשוט עובד טוב ובשיחה שערכנו עם אחד הלקוחות הוא אמר: "לאחר שלושה חודשי מגורים בביתנו החדש, בעיצומו של חורף גשום וקר, שמחנו מאוד על הבחירה לבנות את הבית בשיטת GSB. עד היום הפעלנו בסלון את המזגן רק פעם אחת, למשך חצי שעה בלבד. הבידוד הטרמי עושה עבודה נפלאה, כמו גם הבידוד האקוסטי המצוין שגרם לי להפסיק להתעורר מהרעש של משאית פינוי האשפה".

ואכן, שיטת הבנייה הזו מאפשרת ליהנות מבידוד מעולה, הרוב המוחלט של הלקוחות בוחר בקיר שהצד הפנימי הוא בלוק (ולא קלקר) מה שמקנה לבית תחושת חוזק, מוגנות לאש, נוחות מרבית בתלייה ושילוב מושלם של בידוד ומסה תרמית שמייצרים סביבת מגורים שהיא יוצאת דופן מבחינת הנוחות שהיא מעניקה לדיירים שגרים בבית, הבתים מאד חזקים מבחינה קונסטרוקטיבית ועמידים לסדיקה, רעידות אדמה ואיומים ביטחוניים. ומותאמים לדרישות התקנים של הבניה הירוקה בישראל.

GSB. יח"צ,
GSB/יח"צ

התהליך

לקוח אשר מתעניין בשיטת הבניה של GSB יקבל ייעוץ לפני במהלך שלבי התכנון השונים, בכל מקרה יתוכננו קירות המעטפת ברוחב של 25 ס"מ. לאחר סיום התכנון האדריכלי וקבלת היתר הבנייה הבית יוצא למכרז קבלנים, בשלב בניית שלד הבניין מלווה חברת GSB את הביצוע ומבצעת בקרה של התאמת הביצוע להנחיות החברה.

בפרויקטים ובשכונות, התהליך מתחיל לעיתים כשנתיים ויותר לפני שמתחילים לבנות את השכונה. אנשי החברה מציגים את הטכנולוגיה לדיירים וכאשר היא יוצאת לביצוע, המכרז נערך בין קבלנים שהוסמכו לבנייה ב-GSB.

GSB. יח"צ,
GSB/יח"צ

מאחורי הקלעים

הכל החל בשנת 2009 כאשר בעלי החברה, אילן ליאור, החל לפתח יחד עם קלקר עין הכרמל מערכות ICF מותאמות לשוק הבנייה הישראלי. במהלך השנים, החל מבניית הבתים הראשונים בשנת 2010, ועד היום נבנו מאות בתים באמצעות הטכנולוגיה אותה פיתח, כאשר הבתים מצטיינים בנוחות טרמית יוצאת דופן ובתחושת מוגנות וביטחון שחווים הדיירים. "אנו מחויבים להגינות, מקצועיות ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר" אמר לנו אילן וסיכם: "אנחנו נמשיך לחקור, לפתח ולהטמיע בניה ירוקה ובטוחה לרווחתם של דיירי הבתים השונים ברחבי המדינה".

טלפון: 033818222

מייל: ilan@gsbsystems.co.il

כתובת: בזל 46 תל אביב

שעות עבודה: 17:00 - 09:00

אתר: https://gsbsystems.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/gsbsystemsltd/

בשיתוף GSB
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully