וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אלכס זנביץ', תעברו את הדייט בשלום

בשיתוף פרודייטינג פוטו

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 11:07

עולם הדייטיניג אינו קל עבור כולם. מי שינסה להפוך אותו להצלחה עבורכם הוא אלכס זנביץ, צלם בעל העסק "פרודייטינג פוטו"

פרודייטינג פוטו, אלכס זנביץ/אולפן הנבחרים

הכירו את אלכס זנביץ', שלפני עשר שנים פתח חברה שהעניקה ייעוץ והדרכה לגברים בעולם הדייטינג. הסיפור התחיל כאשר לקוח דובר אנגלית שהתקשה ליצור תקשורת עם נשים ישראליות, כיוון שהן לא העניקו לו הזדמנות אמיתית מלכתחילה. לאחר אבחון מעמיק אלכס, הציע לו לפנות דרך פרופיל היכרות, אך הוא טען שהוא לא מקבל היענות בכלל. אלכס, ביקש לצפות בפרופיל שלו והבין כי הבעיה היא בתמונת הפרופיל שלו ולכן החליט ליצור תמונות פרופיל ייחודיות עבור גברים על מנת להעלות את הסיכויים שיקבלו פנייה מנשים.

שאלנו את אלכס, באילו צילומים הוא מתמחה?

"אני צלם שמתמחה בבניית קומפוזיציות שמעודדות יותר התאמות רלוונטיות מנשים. ההבדל ביני לבין צלם רגיל הוא שצלם רגיל עובד לפי חוות דעת, אך אני עובד על פי אומנות שניתן למדוד אותה - רק על בסיס התוצאות באפלקציה לפי ההיענות. ברוב המקרים למי שאין מספיק התאמות באפליקציות היכרויות הבעיה מקורה בתמונת הפרופיל - ובדיוק לשם כך אני דואג ליצור עבור הלקוחות את התמונות הטובות ביותר".

מדוע אתה פונה רק לקהל הגברי?

"יש בעיה קשה מאוד בקרב הגברים שקשורה בחוסר ביקוש. לנשים יש עודף ביקוש אבל הביקוש לא איכותי. לכן אני מטפל בבעיית הביקוש עבור הגברים. בנוסף אני, מבצע אבחון מעמיק לכל לקוח ובהתאם לאישיות שלו יוצר סיפור לכל גבר על מנת שיקבל כמה שיותר פניות".

מה הייחוד שלך בתחום?

"אני הצלם היחידי שמתחייב לתוצאות: אם לא הצלחתי להביא את הלקוח לתוצאות, אני מעניק החזר כספי או אפשרות לצילומים נוספים לבחירת הלקוח".

אם גם אתם מרגישים שאתם לא שוחים בהצלחה עד הסוף בעולם הדייטינג, זה כנראה יום המזל שלכם. צרו קשר עם "פרודייטינג פוטו" של אלכס זנביץ' ותראו במהרה איך המצב משתפר.

0506952355

אתר

בשיתוף פרודייטינג פוטו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully