וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילה של מילה פינקלשטיין זאת "מילה"

בשיתוף מילה פינקלשטיין

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 10:21

העברת מסרים בצורה מוצלחת יכולה לשנות את פניו של כל ארגון, אבל איך עושים זאת נכון? מילה פינקלשטיין, מומחית בתחום ומנכ"לית חברת "מילה" המספקת שירותי סטוריטלינג לעסקים וחברות, תסביר לנו מה זה בעצם, ולמה זה כל כך חשוב

מילה פינקלשטיין, סטוריטלינג/אולפן הנבחרים

רוצים להפוך את משבר הקורונה להצלחה ולשדרג את התוצרים בחברה שלכם? מילה פינקלשטיין, תעזור לכם. כי מילה שלה זו מילה. הצטרפו לראיון המסקרן עימה.

מילה, ספרי לנו מה זה סטוריטלינג?

"סטוריטלינג הוא כלי להעברת מסרים המאפשר להניע אחרים לפעולה דרך יצירת משמעות עמוקה וחיבור בין המוצר או רעיון שמנסים להעביר ובין הקהל. החיבור הזה נוצר על ידי הזדהות רגשית מחד ובהירות רציונאלית מנגד. נהוג להתבסס על סטוריטלינג בעולמות השיווק, המיתוג והמכירות אבל היום כבר ברור שמדובר בכלי שצריך להשתמש בו גם במקומות של מחוברות עובדים, העברת פרזנטציות, תקשורת פנים ארגונית, מיתוג מעסיק וכו'".

איך חברות מגיבות לכך שהיום הכל נעשה בזום?

"אין ספק שהרבה יותר קשה להעביר מסר בזום מאשר בפגישה פיזית, ובחברה גם מלמדים איך לעשות זאת, אבל אני חושבת שהאתגר הוא הרבה יותר גדול מהסיטואציה הנקודתית הזו. האתגר היה שם עוד לפני הקורונה - הוא פשוט התעצם מאוד מהר ובצורה מאוד חדה".

מהו הפתרון שלך למצב המאתגר הזה?

"הארגון צריך לשאול את עצמו שאלות קשות, איך לשמר ואף לחזק את הסיפור שלנו בזמן משבר, גם בעיני לקוחות וגם בעיני העובדים? איך לייצר מחוברות עובדים בתקופה שבה לא מתכנסים. איך מספרים את הסיפור של החברה למועמדים חדשים?"

איך כל המשבר הזה תפס גורמים שאינם ניהוליים בחברות וארגונים?

"בעקבות התפתחות טכנולוגית ויצירת מודלים עסקיים נוצרו בשנים האחרונות תפקידים וטייטלים חדשים. עוד לפני הקורונה הרבה עובדים שפגשתי לא ידעו להסביר לאחרים מה הם עושים, דבר זה היה פוגע ביכולת שלהם להניע לקוחות וקולגות לפעולה וגם ביכולת שלהם למתג את עצמם בתוך הארגון. תקופת הקורונה רק העצימה את זה כי בתוקפה מאוד קצרה נוצרו שינויים ארגוניים גדולים שהשפיעו גם על אופיים של תפקידים רבים בארגון. אז עכשיו יותר מתמיד הם פוגשים עובדים שלא יודעים לספר את הסיפור שלהם בתוך הארגון וזה בעיה מאוד גדולה. מעבר ללמד עובדים איך להעביר מסר ולהניעה לפעולה אנחנו גם מלמדים אותם איך לבנות את השם שלהם בארגון בצורה שיגרום לאנשים בכלל להיכנס לחדר ולהקשיב לרעיונות שלהם".

ליצירת קשר עם משרד Mila בנושא סדנאות סטוריטלינג והנעה לפעולה, ליווי וייעוץ בסיפור המותג, הכנה לקראת הצגת פרזנטציות ועוד - ניתן להתקשר למספר: 054-2498811

רוצים ללמוד עוד בנושא? מעניין אתכם תחום הסטוריטלינג? - מוזמנים להיכנס לאתר ולקרוא כתבות נוספות:

בשיתוף מילה פינקלשטיין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully