וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללת האור - מאירים לכם את הדרך

בשיתוף מכללת האור

22.4.2021 / 10:20

אנחנו חיים בעולם מורכב ומעניין ורבים מאיתנו זקוקים לעזרה ממומחים על מנת למצוא את הדרך הנכונה לנו. מירב אסיא שעיה, בעברה מורה במערכת החינוך, מדריכה כיום אנשים ב-NLP במכללה ללימודי התפתחות רוחנית תודעתית - מכללת האור!

מירב אסיא שעיה, מכללת האור/אולפן הנבחרים

הכירו את מירב אסיא שעיה, מומחית לטיפול בחרדות, מורה ומדריכת NLP במכללת האור שבבעלותה. מירב משלבת אינטגרציה חוצה תחומים של תיאולוגיה, מסורות עתיקות, פילוסופיה קבלית ושיטות ריפוי אלטרנטיביות עם שיטות עכשוויות הכוללות , NLP קואצ'ינג, קבלה, חיבור לעולמות עליונים, נומרולוגיה קבלית, תטא הילינג, אקסס בארס, חניכה אנרגטית ופתיחת צ'אקרות, אפונופונו, רייקי, קריסטלים מדיטציות ועוד שלל שיטות שונות וייחודיות שפיתחתי מתוך צורך והבנה של תורת הנפש בדרך להגשמת ייעוד, תיקון ואושר אישי..

בעברה הייתה מירב מורה מצליחה מאוד במשרד החינוך אך בשלב מסוים כעבור 14 שנות הוראה הרגישה שהיא רוצה לפרוץ החוצה ולפנות ולטפל בקהל רחב יותר ולכן החליטה לאחר השלמת לימודי הטריינר NLP לעזוב את משרד החינוך ולצאת החוצה לדרך חדשה ללמד ולטפל בכמה שיותר אנשים.
את מכללת האור הקימה לפני כ 6 שנים , המכללה מהווה מרחב ידע לקורסים בהתפתחות רוחנית תודעתית, הרצאות העצמה, סדנאות הגשמה, בריאת מציאות מתוקנת למציאת האיזון האישי, הזוגי והעסקי החזון שלי הוא עולם בו האנשים יכולים להשתמש במלוא הפוטנציאל האישי, עולם בו יוכלו לממש את כל החלומות אשר אי פעם היו להם במהירות וביעילות רבה במיוחד.

שאלנו אותה, מדוע קוראים לעסק שלה "מכללת האור"?

"אור זה תקווה, זה משהו טוב. חשוב לי להוביל אנשים יד ביד גם מהמקום הכי חשוך ואפל אל המקום המואר. אין תחושה יותר מספקת מלהדליק את האור לאנשים ובתוך אנשים, זאת שליחות מרוממת שמובילה ומתווה את דרכי כבר שנים".

מכללת האור הוקמה כדי לתת מענה לעידן החדש בו האנשים נמצאים בהתעוררות מתמדת ומחפשים כל הזמן את הדרך לשפר את חייהם ולחיות בייעוד שלהם.

מדוע בחרת ללמד NLP ?

"עוד כשלמדתי NLP בעצמי החל מקורס הפרקטישינר הראשוני מהר מאוד הבנתי ששיטה ייחודית כזו יכולה לסייע ולשנות את החיים לכל כך הרבה אנשים שמיד התחלתי לבדוק ולראות כיצד זה משפיע על בני משפחתי הגרעינית, התוצאות לא איחרו להגיע ואני הבנתי שאני ALL IN ללימודי מאסטר ומשם לטריינר NLP, וכך יצא שעזבתי את משרד החינוך והקמתי את המכללה, מכללת האור. הצורך שלי לגלות, להתחבר ולהשפיע הוא המהות של המכללה שהקמתי והתלמידים שמגיעים אלינו למכללה תמיד היו מדויקים במיוחד.

הידיעה הזאת שבאנו לעולם הזה לגלות את עצמנו , את הייחוד שלנו לחבר ולהתחבר לעצמנו ולאחרים ולהעביר את זה הלאה זה מרגשת אותי ואני נפעמת לראות בכל פעם מחדש כיצד התלמידים שלי והמטופלים שלי פורצים את המחסומים ששמו לעצמם..

מהי ההתמחות העיקרית שלך?

"ההתמחות שלי היא בעיקר לדייק אנשים שזקוקים לסדר ברגשות, במחשבות, אנשים שזקוקים לבהירות, להקשבה פנימית עמוקה זה בא ליידי ביטוי בחרדות, דיכאונות, תחושת חוסר מימוש או סתם חיפוש עמוק ותחושת ריקנות והאמת אין לזה גיל מוגדר יכול להיות ילד בן שמונה או בוגר בן 60 לתחושה הזאת אין גיל אבל יש לה ריפוי אצלנו, אני באה ממקום עוטף ומחבק וזה יכול מאוד לסייע לאנשים שעברו טראומות או משברים, חשוב לציין שאני מייעצת ומלווה אנרגטית תוך שימוש במגוון טכניקות ושיטות טיפול שונות כגון NLP, ריפוי אנרגטי ועוד מגוון כלים עצום ורחב שרכשתי לאורך השנים"

בכל יום אנחנו למדים דברים חדשים ואם גם אתם חשים שאתם זקוקים לקצת אור בחיים שלכם, צרו קשר עם מירב ומכללת האור שם תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים, סדנאות והרצאות בהתפתחות אישית..

ואם אתם זקוקים לעזרה וטיפול, אל תהססו לצור קשר כבר עכשיו על מנת לתאם לעצמכם טיפול אישי בקליניקה.

אז איך להשיג אותנו:

מירב אסיא שעיה טלפון ישיר: 052-3262862

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

יו טיוב

בשיתוף מכללת האור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully