וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ornena Suites - שלווה ושקט במרחק נגיעה מהחרמון

בשיתוף Ornena Suites

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 14:27

אם אתם מחפשים מקום נעים ומיוחד בו תוכלו להתארח בכיף - מקום בו תקבלו יחס אישי וכל מה שמתחשק לכם פשוט יגיע אל חדרכם, כדאי לכם להכיר את העסק של בני משפחת ספדי

Ornena Suites. יח"צ,
Ornena Suites/יח"צ

שמו של העסק הוא Ornena Suites ומדובר על צימרים מופלאים ומפנקים במיוחד. ב"מדור הנבחרים" שוחחנו עם עומאר ספדי ופשוט התלהבנו.

מתי העסק נפתח והיכן הצימרים נמצאים? הבנו שמאוד מיוחד במקום

"את העסק הקמנו - אני בני המשפחה חודש ומשהו לפני שהחלה תקופת הקורונה. הצימרים שלנו נמצאים ממש ליד הבית שלנו, במג'דל שמס - 5 דקות מהחרמון, על קצה המדינה. המקום מאוד יפה ושקט ומזג האוויר מיוחד: בחורף אפשר לראות את השלג ויורדים הרבה גשמים, באביב יש פריחה נפלאה. יפה כאן בכל העונות וכיף לטייל".

Ornena Suites. יח"צ,
Ornena Suites/יח"צ

כמה יחידות יש לכם ומה הן מכילות?

"נכון לעכשיו זה יש לנו שלוש יחידות ואני עובד במרץ על הוספה של שתי יחידות. שתי יחידות מתוך השלוש הן יחידות זוגיות שמתאימות למשפחות עם שני ילדים ויחידה אחת מתאימה למשפחות גדולות - עד שמונה אנשים. ביחידה הגדולה יש סלון גדול, חדר זוגי נפרד ולמעלה יש גלריה עם שש מיטות. בכל היחידות מותקנים וילונות עם תריסים וכמובן שיש מקלחת ושירותים בכל צימר.

"בנוסף, יש לצימרים גינה משותפת ומטופחת עם עצי פרי. בגינה יש לנו עץ תפוחים, עץ דובדבנים ועץ אפרסקים. כל החדרים מכילים מטבח מאובזר ואפשר להכין אוכל ולהרגיש כמו בבית. המטבחים מכילים: כיריים חשמליות, קומקום, טוסטר, מקרר גדול עם פריזר, כך שאפשר להביא בשר ולעשות ברביקיו בחצר. כמו כן, יש שולחן, כיסאות ולול לתינוק. בחוץ יש חניה מרווחת. אנחנו דואגים לכך שהלקוחות שלנו יקבלו כל מה שהם רוצים - הם לא צריכים לצאת מהחדר. חשוב לציין שהמקום מבודד היטב - כך שגם כשיורד שלג חמים ונעים בפנים".

Ornena Suites. יח"צ,
Ornena Suites/יח"צ

הזכרת מקודם את החרמון שנמצא במרחק 5 דקות מהצימרים - שזה תענוג, יש עוד אטרקציות כיפיות באזור?

"כן, כמו שאמרתי - אנחנו נמצאים 5 דקות נסיעה מהשער של החרמון. בנוסף, יכולים המבקרים לצאת למסעדות, פאבים וברים שנמצאים במרחק של 2 דקות נסיעה. יש גם חוות סוסים ואפשר לצאת לטיולי שטח בג'יפים ולבקר בשוק ירקות ופירות".

Ornena Suites. יח"צ,
Ornena Suites/יח"צ

מה אתה חושב שמייחד אתכם - כמשפחה שמארחת בצימרים?

"מעבר לנוף הנפלא, מזג האוויר המיוחד והצימרים עצמם, אני חושב שהיחס שאנו מעניקים לכל מבקר ומבקרת מאוד אישי. אנחנו מקפידים לענות על הצרכים של כולם ולאפשר לאורחים שלנו להירגע בחופשה שלהם. מצד אחד אני כל הזמן שם - תמיד יש למתארחים למי לפנות, תמיד יש בן או בת משפחה שמספקים מענה ומצד שני יש למתארחים הרבה פרטיות. כשאנשים מגיעים אלינו אנו מקבלים אותם עם כוס קפה וגורמים להם להרגיש כמו בבית".

עומאר ספדי מזמין אתכם להתארח בצימרים הנפלאים שלו.

אתם מוזמנים להגיע בכל עונות השנה וליהנות מהייחוד של כל עונה ומהיחס האישי שמשפחת ספדי מעניקה לאורחיה.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

waze: ornena suites

מספר טלפון:

קאסם ספדי: 0507635697
עומר ספדי 0528051949

מגדל שמס, רמת הגולן

Ornena Suites. יח"צ,
Ornena Suites/יח"צ

המלצות

nadav nussbaum:

"יחידת דיור מרווחות מאוד חדשות ומודרניות באיזור השקט של הכפר אך עם זאת לא רחוקות ממרכז הכפר יש חניה ונוף מהמם של ברכת רם והחקלאות".


שאדי עמאשה:

"clean place huge room stunning view properly heated recommended".

lama moaddi:

"fascinating view ,a so very beautiful garden by a professional handsome guy , the hostel owner is a cool family that make you feel at home ,they offer a comfortable suites for a pampering vacation."

בשיתוף Ornena Suites
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully