וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון הורנפלד, הסוכן הכי צבעוני בתחום האפור

בשיתוף פרימיום סוכנות לביטוח

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 13:31

דורון הורנפלד, בעלי "פרמיום סוכנות לביטוח" ו-iclaim, הוא יותר מסוכן ביטוח. האיש שמציל תביעות ביטוח מורכבות ואבודות לכאורה, ואפילו בעידודן של חברות הביטוח, שמעדיפות לעבוד מולו

דורון הורנפלד, פרימיום סוכנות לביטוח/אולפן הנבחרים

סוכנות הביטוח "פרמיום", של דורון הורנפלד, לא דומה לשום סוכנות ביטוח שאתם מכירים. ב"פרמיום" עוסקים ביומיום הביטוחי והפנסיוני, כמו כל סוכנות, אבל מתמחים באמת בנישות מיוחדות: ביטוחי נסיעות לחו"ל, תכנוני תיקים ופרישה ובעיקר בתביעות גוף. נשמע מעט אבל זה איכותי ומקצועני. החברה מומחית לתביעות אלה ומציעה פתרונות יצירתיים ולא סטנדרטים. זו הסיבה שגם עורכי דין ואפילו סוכני הביטוח עצמם מגיעים ל"פרמיום" כשהם מבקשים תעודת ביטוח להצלחה בתביעות.

Iclaim חברת הבת של "פרמיום", מטפלת לא רק במבוטחי החברה עצמה אלא גם, ובעיקר, בלקוחות של סוכנים אחרים, או של עו"ד, הזקוקים לסיוע מול חברות הביטוח בתביעות מורכבות וקשות. אם מגיע לכם כסף מחברת הביטוח, הורנפלד הוא האיש שידע להישג אותו עבורכם ובמהירות.

מדוע גם עורכי דין וסוכני ביטוח זקוקים לשירותך?

"אנחנו מטפלים בכולם. גם במבוטחים שהם לא שלנו. סוכנים מפנים אלינו לקוחות שלהם כשהם לא מצליחים לתבוע, אנשים פרטיים המבוטחים בסוכנויות אחרות ושמעו עלינו ועורכי דין.

"סוכן ביטוח תובע בגין נזקי גוף לעיתים נדירות יחסית. אנחנו מטפלים בכמויות גדולות של תביעות כאלה בחודש, ולכן, מאוד מיומנים בטיפול. כמו ההבדל בין שחקן כדורגל מאומן, לאחד שמתאמן פחות. אנחנו לא מטפלים בכל תחומי הביטוח כמו רוב הסוכנויות, אבל בעיסוקינו, התמחינו לעומק. תביעות גוף, כולל בריאות, סיעוד, אי כושר, מחלות קשות ועוד. בזכות המקצועיות והמיומנות הרבה שרכשנו, מגיעים ל Iclaim סוכנים שהתביעות שלהם נעשות מורכבות, או כאלה שנדחו. גם עו"ד מעדיפים לעבוד אתנו, כי כשאנחנו תובעים המקרה מנותב למחלקת תביעות ולא למחלקה המשפטית, וזה טוב לכולם.

"התדמית, כאילו חברות ביטוח רק מנסות לא לשלם, אינה נכונה. למדנו להראות להן למה הן חייבות לשלם, ואנחנו חיים איתן בשלום. אפילו נהנים מהעבודה, כי אנחנו חוסכים להן שעות עבודה יקרות".

מביאים לכם ביטוח באקסטרים

ב"פרמיום" מתמחים בביטוחי הנסיעות שלכם לחו"ל. החל בטיסות סטנדרטיות ועד חופשות מורכבות. במיוחד אם אתם חובבי טיולים מיוחדים, ספורט ואקסטרים, תמצאו מחלקה מיוחדת לביטוח נסיעות לחו"ל ברמות גבוהות - לטיולי אקסטרים, אופניים, מוצ'ילרים, הפלגות ארוכות ובפרט סקי וסנובורד. "אני ה-מומחה בארץ לביטוחי סקי. כי אני גולש בעצמי ויודע לשאול ולהתאים לגולשים את הביטוח הנכון עבורם, וגם נוסע פעמיים בשנה להכרת אתרים שונים".

השנה האחרונה בחסות הקורונה הוכיחה לנו שגם חופשה משפחתית ברודוס עלולה להתברר כטיסת אקסטרים. היום, יותר מתמיד, ברור שביטוח נסיעות לחו"ל, הוא לא עוד פריט ברשימה, זה שעולה "דולר ליום", שעושים רק כדי לסמן צ'ק לקראת הטיסה. מבוטחים שנתקעו בבידוד ולא היה להם כיסוי מתאים, הצטערו שבחרו ביטוחים "זולים" ולא מקיפים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הזמן עובר מהר, תכננו אותו

לרובנו, הפנסיה נדמית כפנטזיה רחוקה. במציאות, הזמן חולף מהר מכפי שנדמה לנו. אף אחד לא רוצה לגלות ביום פקודה שאין לו ממה לחיות, רק כי לא תכנן נכון, או סביר יותר, לא תכנן בכלל. "אנחנו עורכים תכנון פנסיוני ופרישה לשכירים ועצמאיים, עדיף בגילאים צעירים. הרעיון הוא לבנות עבור אדם צעיר מסלול, כך שהפנסיה תאפשר לו את רמת החיים לה הורגל. אני יודע שבשלב הזה בחיים רוב האנשים חושבים שעוד יש להם המון זמן וזה ממש שגוי.

"זה לא אומר שאי אפשר להתכונן לפרישה ולפנסיה גם בשלב מאוחר יותר, אפילו בדיעבד. אבל אני מקווה שכמה שיותר צעירים יקדימו לפנות למתכנן פנסיוני ויבטיחו את עתידם. לאנשים יש נטייה להניח שהעתיד יהיה יותר טוב, אף אחד לא לוקח בחשבון כל מיני צרות שעלולות לצוץ. במציאות, לצערנו, לפעמים יש הפתעות פחות נעימות, וחייבים להתכונן גם לאלה".

הורנפלד, מסביר ללקוחותיו את המשמעות הפשוטה של המהלכים הביטוחים "למשל, שכירים שנמצאו בימי הקורונה בחל"ת, ישלמו על כך לא רק עכשיו, אלא בעיקר בעתיד, כי במהלך התקופה נמנע מהם תשלום לחסכון הפנסיוני".

בדיקת תיק הביטוח באופן בלתי תלוי

"פרמיום" מבצעת בדיקות תיק ביטוחי ופנסיוני. הורנפלד יושב עם לקוחותיו ומסביר בשפה ברורה את המשמעויות של כל שורה בתיק. "אף אחד לא מסביר את זה ככה, בעברית ברורה, בלי ביטויים מקצועיים מורכבים. ב"פרמיום" לא קשורים לחברת ביטוח מסוימת, ולכן הבדיקה נטולת אינטרסים, למעט טובת המבוטח עצמו. אנחנו גובים תשלום על בדיקת תיק ביטוחי קיים. כיוון שאנחנו לא מוטים ואין לי אינטרס סמוי למעט לתת תמונת מצב ראלית ושקופה ללקוח. כשנותנים לך מוצר בחינם, המוצר, זה אתה.

"לאחרונה, התחלנו לטפל דרך iclaim בתביעות בדרך של גישור בין חברות הביטוח למבוטחים. החברות, ולאחרונה גם המבוטחים, מבקשים את הגישור שלנו, שייחודו בכך שאינו מגיע מעולם המשפט, אלא מעולם הביטוח. היו לנו מספיק תביעות שהעדפנו לא להגיש, מכיון שסיכוייהן היו נמוכים. האובייקטיביות שלנו היא חלק חשוב מהעניין".

משרדי "פרמיום" ו- iclaim מטפלים בתביעות בכל רחבי הארץ ובלקוחות מרחבי העולם.

דורון הורנפלד, 0542424444

"פרמיום סוכנות לביטוח": רח' הסיבים 47 פ"ת, 077-2030406

לאתר>>

לפייסבוק>>

Iclaim

לאתר>>

לפייסבוק>>

בשיתוף פרימיום סוכנות לביטוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully