וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון נרקיס - הפנינה שליד החרמון

בשיתוף מלון נרקיס

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 13:08

מזג האוויר הנעים ביחד עם התו הירוק מאפשרים לנו לקחת פסק זמן מהמרתון של חיי היום יום השוחקים, ולהחליף אווירה בדמות חופשה שתחמם את הלב והנשמה

מלון נרקיס. יח"צ,
מלון נרקיס/יח"צ

ברחבי ישראל יש לא מעט מקומות שניתן להתארח בהם: בתי מלון יוקרתיים, צימרים קטנים, אתרי קמפינג עם אוהלים ועוד, לכן במערכת "הנבחרים" בחרנו להציג בפניכם מספר מקומות שמצאנו כמעניינים, נוחים ונעימים במיוחד. המקום הראשון הוא מלון נרקיס במג'דל שמס, מלון בוטיק שמכיל נכון להיום כ-18 חדרים.

מפיק חבר המערכת שבילה במלון המדובר עם בני משפחתו, בחר לכתוב ולהמליץ על האטרקציות השונות של המלון והאזור כולו. על כך ועוד בכתבה הבאה.

מלון נרקיס. יח"צ,
מלון נרקיס/יח"צ

מלון נרקיס - נעים להכיר

מלון נרקיס הוא מלון צומח ביישוב הדרוזי מג'דל שמס, השוכן צפונית לרמת הגולן, במורדות הר חרמון, ולכן כבר מהרגע הראשון האווירה שמרגישים במקום היא של חוץ לארץ. מי שמנהלים את המלון כבר כעשור הם אבא ובן, ג'סאן ומאג'ד רבאח, כאשר נכון להיום ישנם 18 חדרי אירוח שונים אשר מותאמים לבודדים, זוגות ומשפחות עם ילדים, כאשר יש גם חדרי אירוח דה לוקס עם ג'קוזי מפנק בפנים.

כל החדרים מרושתים באינטרנט אלחוטי חינם, וניתן להזמין מראש עיסויים, טיפולי יופי שונים ועיצוב שיער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מלון נרקיס. יח"צ,
מלון נרקיס/יח"צ

מלון נרקיס - מיקום מנצח

היתרון הגדול כאשר מתארחים במלון נרקיס, זו העובדה של צריך לזוז לשום מקום רחוק, אלא שכל הפינוקים ונופים מדהימים נמצאים בקרבת מקום.

למשל, מדובר במקום הכי קרוב לחרמון, נסיעה של 3-4 דקות, כך שבפעם הבאה שאתם מבקשים ליהנות עם הילדים לאחר שיורד שלג, קחו בחשבון את הלוקסוס הזה עבור סוף שבוע חלומי, בלי הצורך לבזבז שעות בפקקים. בנוסף, מהיישוב עצמו ניתן להביט על עמק החולה, כך שניתן לצאת לטיולים רגליים בעשרות שבילים ואתרים נוספים באזור, ולהריח מקרוב את הטבע בשיא תפארתו.

אנשי צוות המלון עצמו מנוסים בארגון של סיורים אל עבר שמורת החרמון, נהר הבניאס, מצודת נמרוד, או אל עבר מטעים וקטיף של תפוחים ודובדבנים בקרבת מקום.

מלון נרקיס - גם המחיר אטרקטיבי

נכון להיום מי שעושים שימוש רחב בהגעה למלון מעבר ללינה בו, אלו הם המטיילים השונים שמגיעים לאזור, מאחר ויש בו צרכנייה שניתן למצוא בה כל מה שמטייל מבקש לעצמו. בסופו של דבר יש גם את המחיר, בכל הנוגע להזמנה של חדרים או רכישה של המוצרים השונים בצרכנייה, אלו נמוכים בצורה משמעותית מהמלונות במרכז הארץ ומקומות נוספים בצפון.

הדבר נכון גם בכל הנוגע לאטרקציות שיש במג'דל שמס עצמה, בברים, במסעדות ובחנויות שמסביב.

מלון נרקיס. יח"צ,
מלון נרקיס/יח"צ

מלון נרקיס - לקוחות ממליצים

ברחבי האינטרנט ניתן למצוא עשרות חוות דעת של מי שביקרו ושהו במלון הבוטיק, רובן הגדול החמיאו ובגדול, בין היתר, שמעון.ב כתב:

"הצוות של המלון היה אדיב ונעים, המיקום מעולה, המחיר מצויין והוגן. מאוד ממליץ להגיע לבקר גם בקיץ ולא רק בחורף לסקי, כי אפשר להגיע משם בקלות לחרמון, לקלעת נמרוד, יקב הר אודם ועוד, לנו היה מעולה".

עופרה.ש תושבת ראשון לציון החמיאה גם כן: "הצוות ידידותי מאוד ורגיש, המסעדות ברובע ברמה גבוהה, יש חניה מול הלובי של מלון, והמיקום שלו הוא נקודת מוצא מאוד נוחה לחרמון, שווה ביותר".

מלון נרקיס - תוכניות לעתיד

שוחחתי עם מאג'ד, אחד מבעלי המלון, הוא סיפר לי על התוכניות שלהם לעתיד: "אנחנו חושבים על בנייה של בריכה וסאונה. בנוסף, יש בבעלותנו שטח אדמה בסמוך לבריכת רם, זו נמצאת בקצה הצפוני-מערבי של צפון רמת הגולן על מדרונות החרמון, הנוף ממנו הוא מהיפים בעולם. התכנון שלנו הוא לבנות שם פארק שבו ניתן יהיה לארח מסיבות משפחתיות, ועבור ימי גיבוש של חברות וארגונים, לעשות על האש בחיק הטבע, ויהיו שם אטרקציות נוספות".

מלון נרקיס - יצירת קשר

לפרטים נוספים והזמנות, חייגו עכשיו: 04-698-2961

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מלון נרקיס
  • עוד באותו נושא:
  • רמת הגולן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully