וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

O-tox היחיד שמצליח לעצור את הזמן

בשיתוף O-tox

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 12:27

הדרך הבטוחה והמוכחת להחזיר לפנים את הברק, גמישות העור והעלמת קמטים ללא התערבות כירורגית וללא הזרקות

O-tox. יח"צ,
O-tox/יח"צ

משחר ההיסטוריה בני האדם ניסו לעצור את הזמן ולשמור על מראה צעיר ורענן לנצח. העידן שלנו מציע מגוון פתרונות שהעולם טרם ידע לשימור הנעורים והארכת התקופה בה אנו נראים צעירים וחיוניים. יעילותם של חלק מהם מוטלת בספק, אחרים דורשים התערבות של סכין מנתחים או הזרקת חומרים לפנים.

O-tox ערכת הפנים, מבטיחה לכם את התוצאה של עור מתוח, גמיש, רענן ונטול קמטים בלי צורך בהזרקות.

נוסחה מנצחת, פיתוח ישראלי

ערכת O-tox - לחידוש עור הפנים, מסייעת בטשטוש קמטים ובשימור עור הפנים. הערכה מורכבת משילוב חומרים שפותחו יחד לנוסחה ייחודית, במעבדות ישראליות, תוך התאמה ובדיקה לעור הפנים של נשים בארץ, לרמת החשיפה לשמש ואורח החיים בישראל. תוך פיקוח ואישור של משרד הבריאות הישראלי. ללא חשש ובטוחה לשימוש.

O-tox. יח"צ,
O-tox/יח"צ

התחילו לשמר בשלב מוקדם

הערכה מומלצת לבנות 35 ומעלה. בעבר נהגו לחשוב כי אנטיאיג'יינג מיועד לנשים מבוגרות, אולם ערכת O-Tox, בנוסף לשיקום, אף מעכבת הזדקנות ומשמרת את המצב בו העור גמיש ומתחדש ולכן מומלץ להקדים ערכה להזרקות ולהשתמש בה עוד בשלב מוקדם יחסית.

הנוסחה משלבת חומרים איכותיים ששולבו יחד בהרכב ייחודי המבטיח הגנה מרבית על עור הפנים מפגעי הגיל. בין השאר החומרים הפעילים כוללים שמן חוחובה טהור, תמציות אתריות, תמצית אלוורה ועוד.

טשטוש והחלקת קמטים

ערכת O-tox מחדשת את פעילות התאים ובכך מחזירה לעור את הגמישות שאבדה לו, מטשטשת קמטים ואף מעלימה את חלקם. על ידי הגברת ייצור האלסטין. כך תקבלי מראה צעיר, טבעי, לא פלסטי ומלאכותי שמותאם באמת לעור שלך. ללא פגיעה בהבעה, באופי שלך וכמובן בטוח לשימוש ובריא. O-tox הנוסחה המנצחת להגנה על עורך.

לרכישה במחיר הכרות, כאן>>

למידע נוסף ופרטים, באתר>>

בשיתוף O-tox
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully