וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RECALM - כי אין דבר מרגיע יותר מהטבע

בשיתוף RECALM

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 11:56

RECALM הוא תוסף טבעי להרגעה והפגת מתחים, בטוח לשימוש, המגייס את יתרונות הטבע לחיים שלווים, רגועים ונטולי חרדות

ריקלם. יח"צ,
RECALM/יח"צ

העידן המודרני בכלל והתקופה האחרונה בפרט העלתה את סף החרדה אצל רבים. מתח, לחץ ואי שקט הם היסודות לרוב המחלות שמאפיינות את התקופה שלנו. חוסר מנוחה פוגע באיכות השינה, בתפקוד היום יומי, ביכולת הקוגניטיבית שלנו ובעיקר מעלה לחץ דם, פוגעת בלב ומעוררת מחלות שונות.

כל מי שחווה תחושה של מתח או חרדה על בסיס קבוע או באופן פרטני למשל לפני בחינות, טיסות ועוד, מבין עד כמה החרדה הזאת פוגעת באיכות החיים.

Recalm, הכי טבעי, הכי בטוח

רבים מהאנשים הסובלים מחרדה, חוסר שקט ובעיות בשינה היא התלות בכדורים. ישנו חשש מהתמכרות לכדורי שינה וכו. Recalm מבוסס על מרכיבים מהטבע בלבד, ללא כימיקלים, לא חומרים ממכרים או תרופות. ההשפעה של תרכובות הצמחים מדויקת וממוקדת, ללא השלכות ארוכות טווח. גייסנו את יתרונות הטבע לבקבוק המאפשר את הנוסחה המושלמת לחיים שקטים ורגועים.

ריקלם. יח"צ,
RECALM/יח"צ

שימוש לפי הצורך

הנוסחה כוללת מרכיבים מהטבע ולכן אפשר לצרוך את המוצר על פי הצורך, כבר היום, כבר עכשיו ולחוש מידית בשיפור. זה הזמן לחיות את החיים להם אתם ראויים, ללא חרדות ומתחים. שפרו עוד הלילה את איכות השינה שלכם ותקומו רעננים ורגועים ליום חדש.

טבע במקום תרופות

Recalm הוא החלופה הטבעית הטובה ביותר לתרופות הרגעה, הוא בטוח לשימוש ומאפשר שינה ערבה בלי חשש להתמכרות, מפיג מתחים, חוסר מנוחה כללי ואי שקט. Recalm כי אין דבר מרגיע יותר מהטבע.

לאתר Recalm>>

בשיתוף RECALM
  • עוד באותו נושא:
  • חרדות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully