וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם SWANET כל הלקוחות יכירו אתכם

בשיתוף SWANET

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 12:06

כל חברה ועסק יודעים כיום שבעולם הדיגיטלי, במיוחד זה של הקורונה והיום שאחריה, הם חייבים להיות פעילים אונליין. כדי לעשות זאת בהצלחה, אתם חייבים מומחים לתחום וזה בדיוק הרגע להכיר את SWANET, חברה לשיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים לעסקים

רותם קרמין, SWANET/אולפן הנבחרים

הכירו את רותם קרמין, בתחילת הקריירה המקצועית שלה עבדה כשנתיים בתפקיד מאתגר בלשכת הקונסול בארצות הברית, ניהלה את ביקורי ראש הממשלה ושרים בכירים, מסיבות עיתונאים ואירועי השגרירות. העבודה המרתקת והמפגשים עם אנשים מכל העולם, גרמה לה להבין שהיא רוצה להתפתח ולהתקדם בעולמות השיווק בחברות גלובאליות. כשחזרה לארץ וסיימה את לימודיה האקדמאיים החלה לעבוד במחלקות השיווק של החברות המובילות בישראל. לאחר מכן התמקצעה בתחום הדיגיטל והקימה את SWANET.

שאלנו את רותם, מה היתרון שלה בתחום?

"כיום מרבית השיווק של עסקים מתמקד בדיגיטל - העובדה שאני מתמחה גם בשיווק וגם בדיגיטל באופן ספציפי מעניקה כלים לשלב בין שתי ההתמחויות ולהעניק שירות שיווק דיגיטלי מיטבי ללקוחות".

מהו ה"אני מאמין שלך" בתחום?

"אני דוגלת בבנייה אסטרטגיה שיווקית נכונה בהתאמה אישית לכל עסק, לאחר מכן אני מבצעת ליווי מלא להטמעת התוכנית בעסק ומסייעת בכל מה שנדרש לכל אורך התהליך - לעולם לא נוטשת את הלקוחות".

מהו חשיבותו של השיווק הדיגיטלי בעידן הקורונה?

"השיווק הדיגיטלי היה כאן הרבה לפני הקורונה, אך הוא התעצם במהלכה. העובדה שהשיווק הדיגיטלי מאפשר לבעלי העסקים להיות רלוונטיים גם בתקופות קשות באמצעות פנייה לקהל יעד רחב מאוד (גם בחו''ל) הופכת את העסק לאטרקטיבי יותר. כיום, נוכחות דיגיטלית של עסק היא ערובה להצלחתו".

ספרי לנו על התוכנית שפיתחת ועל ההבדל בין שיווק מסורתי לשיווק דיגיטלי?

"בשיווק מסורתי יש קשר מאוד ישיר עם הלקוחות, בעוד שבדיגיטל כמעט ולא פוגשים את הלקוחות. בשל כך, פיתחתי שיטת שיווק חדשנית בוואטצאפ בה אני מלמדת בעלי עסקים כיצד להוביל לקוחות ישירות לוואטצאפ. מי שלומד לעבוד נכון עם הוואטצאפ יכול להשתמש בו ככלי לפיתוח קשר אישי עם הלקוחות שלו".

העולם המודרני שלנו לא מפסיק לנוע קדימה ואם אתם רוצים שהעסק שלכם יתקדם יחד איתו וישגשג, אתם זקוקים לשיווק נכון. SWANET כאן בשבילכם. רק צרו קשר ותרוויחו.


אסטרטגיית שיווק

שיווק בוואטסאפ

בשיתוף SWANET
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully