וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרים קובעים: גג-כל איטום היא מהחברות המובילות בישראל בתחום האיטום

בשיתוף גג-כל איטום

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 14:26

בעיות רטיבות ונזילות הן מהבעיות מתסכלות ביותר איתן מתמודדים בעלי בתים. ששון מחברת גג-כל איטום מסביר על הדרכים השונות לאטום את המבנה כהלכה

בדק גג. יח"צ,
בדק גג/יח"צ

מי מאיתנו אשר מחזיק דירה בבעלותו, יודע שאחת הבעיות המרכזיות והמתסכלות בתחזוקת הנכס, קשורות לבעיות איטום בבית: נזילות מים מן הגג או מהמרפסת, רטיבות בקירות, ומים שהצטברו בפיר המעלית או במקלט. במצב כזה מחפשים קבלן איטום שאולי מבטיח לפתור את הבעיה, אולם לרוב לא מצליח במשימה, וכך חולפים להם חודשים ולעתים שנים בהם הבעיה אינה נפתרת, וזאת לאחר תסכולים והוצאות מיותרות. הדרך לפתור את הבעיה, מתחילה ביצירת קשר עם ששון מחברת גג-כל איטום, שנמצא בתחום משנת 1977, וכבר ראה הכל מהכל בתחום.

מדור הנבחרים החליט לפנות למר ששון, בהיותו בעל מקצוע מוביל בתחום האיטום, כדי להבין כיצד עובד התחום של איטום גגות, אילו פתרונות מתקדמים יש כיום, והכי חשוב, כיצד נוכל לחסוך לעצמנו הוצאות וכאבי ראש מיותרים כאשר ניצבת בפנינו בעיית איטום כזאת או אחרת. להלן ניתוח של כמה מצבים שונים באיטום לפי מר ששון.

איטום גגות

"כאשר אנו בוחנים את מצב הגג לאיטום", אומר ששון, "ישנם כמה פרמטרים אשר יש לקחת בחשבון. ראשית, מצב השיפועים בגג. שנית, מספר המרזבים וגודלם, סוג האיטום האחרון ומתי בוצע. אם מדובר ביריעות ביטומניות לדוגמה, אז בודקים את מצבן, האם היריעות מוצמדות לגג, האם יש התנפחויות והאם הגמישות והאלסטיות אינן קיימות ביריעות וכדומה.

"לאחר שאנו מנתחים את המצב, אנו יכולים לחסוך ללקוח הוצאות רבות על ידי ביצוע 'בדק גג', שכולל טיפול והלחמה מחדש של התפרים בין היריעות, החלפת יריעות מנופחות או פגומות, פתיחת מרזבים והרחבתם במידת הצורך, וכמובן טיפול מיוחד בסדקים אם קיימים. לחילופין, במידה ומצב הגג גרוע, מפרקים את היריעות הביטומניות מן הגג, ומתקינים יריעות חדשות במקומן. אפשרות נוספת היא מריחה של הגג בזפת חמה, או לחילופין התזה של חומר פוליאוריטיני או אקרילי וכדומה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יציקת בט-קל לשיפועי גג. יח"צ,
יציקת בט-קל לשיפועי גג/יח"צ

יצירת שיפועים בגג

"בבואנו לבדוק את השיפועים בגג", אומר ששון, "במידה ואנו מזהים שיש נקודות רבות בהן ישנם מים עומדים, בין אם כתוצאה מחוסר אחידות של שכבות האיטום ובין אם שקיעה של הבטון וכדומה, אנו ממליצים על יצירת שיפועים חדשים, שיביאו לזרימה טובה יותר של מים לכיוון המרזבים. שיפועים אלו נעשים על ידי חומר בשם בט-קל, אשר עשוי מתערובת של מלט, חול ומים, ומוזרם לגג על ידי משאבה מיוחדת שבעזרתה מנפחים את החומר, ויוצרים נקבוביות בבטון, מה שמקטין את המשקל המרחבי של החומר, וכן יוצר בידוד תרמי נגד חום בקיץ. הבט-קל תופס בעצם שתי ציפורים במכה: גם שיפועים משופרים, וגם בידוד תרמי נגד חום וקור".

איטום מרפסת פתוחה. יח"צ,
איטום מרפסת פתוחה/יח"צ

איטום מרפסת

"הפרמטר העיקרי הקובע באיטום מרפסת", אומר ששון, "הוא כמה מזמין העבודה מוכן להשקיע. מדוע? משום שהמצב האידיאלי לפתרון הבעיה הוא בהרמה של הריצוף, בדיקת שיפועים, התקנת איטום והרכבת הריצוף מחדש. הטיפול הזה בוודאות מביא לפתרון מושלם, מדובר בטיפול יקר יחסית. אפשרות חלופית שעלותה נמוכה יותר, היא פתיחה של הפוגות בין המרצפות, על ידי דיסק יהלום, ומילוי חומר אפוקסי בהזרקה בין המרווחים (ללא פירוק הריצוף). אפשרות נוספת, שעלותה נמוכה אף יותר, היא מריחה של חומר שקוף על המרצפות, מה שיביא כנראה לאיטום של שנה-שנתיים בלבד".

גג-כל איטום. יח"צ,
איטום קירות בצבע/יח"צ

איטום קירות

לפי ששון, פעולה זו נעשית על ידי התזה של חומר בשם "ננו סטון ST-1". "מדובר בחומר שקוף וידידותי לסביבה", אומר ששון. "ההתזה נעשית על ידי מכשיר ואגנר (Wagner) בלחץ גבוה, והיא מחזקת את שכבת הטיח והצבע, וכן מצפה את הקיר בחומר מוצק, שמונע רטיבות למשך מספר שנים. בנוסף, מבצעים איטום סדקים ונימים בקירות להשלמת התוצאה".

איטום פיר מעלית. יח"צ,
איטום פיר מעלית/יח"צ

איטום מעליות, מרתפים ומבנים תת-קרקעיים

ששון: "בבואנו לאטום מקומות שהגישה אליהם מוגבלת, או שמקום חדירת המים בהם הוא תת קרקעי, הפתרון המתאים הוא מה שמכונה "איטום שלילי", כלומר איטום מבפנים לבחוץ. התהליך של איטום שלילי מתחיל ראשית משאיבת המים המיותרים, ולאחר מכן שיקום הבטון, על ידי קידוח והחדרת פטמות ייעודיות להזרקה של חומר איטום פוליאוריטני בעזרת משאבת "ואגנר" בלחץ גבוה. החומר מצליח להיכנס לסדקים ולנימים בתוך הבטון, וברגע שיש ריאקציה עם מים, החומר מתקשה ומתנפח ויוצר איטום מוחלט".

איטום נקודתי

כמו כן חברתנו מעניקה איטום נקודתי כולל אחריות לגג למקלחות לאמבטיות למרפסות וגגות רעפים ולכל הבעיות המורכבות במיוחד שלכאורה אינן ניתנות לפתרון.

אודות החברה

חברת גג-כל איטום קיימת משנת 1977, כלומר יותר מ-44 שנים בתחום האיטום. הניסיון הרב שנצבר בחברה, הן כתוצאה מביצוע עבודות והן על ידי מעבר השתלמויות רבות, תעודות הצטיינות אותן קיבלה החברה על פעילותה, והלקוחות המרוצים הרבים שהצטברו לאורך השנים, יוצרים עדיפות לחברת גג-כל איטום על פני שאר החברות בענף.

לקוחות אשר התייאשו מניסיונות רבים לפתור את בעיית האיטום שלהם, ששמעו על חברת גג-כל איטום והחליטו לפנות אליה, הרגישו שהם הגיעו לנחלה מבחינת מציאת פתרון לבעיה שלהם. בחברת גג-כל איטום ניגשים לבעיה בביטחון רב, ומצליחים במהרה להגיע לפתרון הבעיה. במשך השנים, מר ששון זכה לכינוי "הקוסם", היות והוא פתר בעיות שאף קבלן לא הצליח לפתור לפני כן.

גג-כל איטום נחשבת לחברה יציבה ואמינה, אשר נותנת טיפים גם לארגונים, ועדים ציבוריים, וכן ייעוץ מקצועי לקבלני איטום שונים. לקוחות רבים בחרו לחזור ולהיעזר בשירותי החברה גם לנכסים אחרים בבעלותיהם, וכן הפנו אלינו לקוחות רבים כאות תודה על שירותנו הטוב לאורך שנים רבות.

משרדי גג-כל איטום נמצאים ביוסף לוי 26, חיפה. החברה מבצעת עבודות בכל הארץ. מספר הטלפון הינו 04-872-2166. ניתן לקרוא חוות דעת על גג-כל איטום באתר: https://www.gagkolitum.com/, וכן בפייסבוק, Tov-Toda ,B144 או בדף העסק בגוגל.

בשיתוף גג-כל איטום
  • עוד באותו נושא:
  • איטום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully