וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבים מאושרים יותר עם פט סטייל בוטיק

בשיתוף פט סטייל בוטיק

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 11:56

עוד מגיל צעיר נהנתה ענבל גבאי מקשר עמוק עם בעלי חיים ולכן, אין זה פלא שכיום היא הבעלים של "פט סטייל בוטיק", חנות המציעה תספורות, טיפולי ספא ופנסיון לכלבים בגדרה

פט סטייל בוטיק/אולפן הנבחרים

הכירו את פט סטייל בוטיק, ספא לכלבים בבעלותה של ענבל גבאי. כבר מגיל קטן ענבל, נחשפה לתחום כיוון שאמא שלה עובדת במחלקה וטרינרית. תמיד היה לה קשר מיוחד לבעלי חיים וכשגדלה רצתה לעסוק בתחום ולכן זה היה טבעי מבחינתה לטפל בכלבים במסגרת בוטיק חדשני שפתחה.

שאלנו את ענבל, האם כל תספורת מתאימה לכל סוגי הכלבים?

"לכל גזע יש את התספורות הייחודית עבורו לפי התקן המקובל. אם כלב מגזע מסוים מקבל תספורת שלא לפי התקן של הגזע שלו עלולים להיווצר נזקים משמעותיים על העור".

מהי חשיבות הטיפוח עבור הכלבים?

"הכלב חי איתנו בבית, לרוב ישן עם בעלי הבית וההיגיינה שלו מאוד חשובה גם לנו ולבריאות שלנו. אנחנו מעניקים שירותי פינוק לכל כלב שמגיע לתספורת - משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר שיש במסגרת התספורת, בנוסף אני מבצעת עיסוי תוך כדי המקלחת כך שהכלב יוצא מפינוק שלם ומקיף".

מהי השיטה הטובה ביותר לתספורת של כלבים?

"ברוב המספרות בארץ ובעולם קושרים את הכלבים שהם מגיעים לתספורות - אני דוגלת בשיטה שונה: שיטה הכוללת הכלה, תקשורת והרגעה של הכלבים ללא קשירות כלל. אני גורמת לכלב להיות מובל יחד איתי לכל מקום שהיא רוצה בצורה עדינה".

ספרי לנו על הפנסיון לכלבים?

"הפנסיון של הוא פנסיון חמישה כוכבים בוטיק- אני לא מחזיקה יותר משני כלבים יחד. הכלבים חיים איתי בבית והופכים למעשה להיות חלק מהמשפחה. אני שומרת על קשר רציף עם בעל הכלב לאורך כל תקופת הפנסיון לעדכונים שוטפים ותמונות".

אז אם הכלב הוא אכן הידיד הטוב ביותר שלכם, בוודאי תרצו לפנק אותו. אין מקום טוב מ-"פט סטייל בוטיק" כדי לעשות זאת.


אתר

0502226899

אינסטגרם

בשיתוף פט סטייל בוטיק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully