וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימבה טיולי סנפלינג - חוויה מדהימה לכל הגילאים

בשיתוף סימבה טיולי סנפלינג

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 10:28

לאחר שנה קשה בה בעיקר היינו "מקורקעים" בבתים, מזג האוויר האביבי והנעים עושה חשק לצאת ולטייל ברחבי ישראל

סימבה טיולי סנפלינג. יח"צ,
סימבה טיולי סנפלינג/יח"צ

בימים אלו, לכל פינה אליה נגיע, נמצא נחלים זורמים ואת הטבע פורח במלוא הדרו לאחר עונת הגשמים. במדור "הנבחרים", ביקשנו להוציא את חברי המערכת לטיול גיבוש יוצא דופן, ולשם כך ערכנו בירור נרחב אחר מדריכי הטיולים המומלצים ביותר.

לאחר בדיקה מעמיקה עם עשרות מטיילים, בעלי חנויות לציוד מחנאות ואחרים, קיבלנו מידע על חברה אחת שמוציאה לפועל טיולי נופש ואקסטרים יוצאים מגדר הרגיל, "סימבה טיולי סנפלינג" שמה. מפיק חבר המערכת שוחח עם בעלי החברה, ליעם סלמון, לגבי האפשרויות השונות בכל הנוגע לטיולים ברחבי הארץ, על כך ועוד בכתבה הבאה.

סימבה טיולי סנפלינג. יח"צ,
סימבה טיולי סנפלינג/יח"צ

סימבה טיולי סנפלינג - נעים להכיר

"סימבה טיולי סנפלינג" היא חברה שמעניקה חוויה אתגרית ייחודית מותאמת אישית לבודדים, משפחות וחברות, בדמות ימי כיף, אירועים גדולים, פארקי חבלים, אומגות, ימי גיבוש ועוד בכל רחבי ישראל.

החברה הוקמה דווקא בשעה הקשה של משבר הקורונה על ידי ליעם סלמון, חבר במועדוני גלישה ומערנות ובעל ניסיון בהדרכת קבוצות רבות של גולשים מרוצים באתרי סנפלינג בארץ, במטרה לחשוף ולפתח את עולם התיירות המקומי בכל הנוגע לענף גלישת המצוקים בארץ.

ליעם, בן 23, משוחרר טרי משירות קבע ביחידת דובדבן המובחרת, וכמו רבים מחבריו בני גילו, גם הטיול הגדול שלו ברחבי העולם התבטל בעקבות משבר הקורונה. אך הרעב לטייל הוציא אותו לעשרות מקומות ברחבי ישראל. תוך כדי טיולים וטיפוס מאתגר על צוקים, התגבש אצלו הרעיון של הנגשת החוויה האישית שלו גם לאחרים.

"את עולם הטיפוס אני מכיר עוד מגיל 6, אז התחלתי להתחרות בתחום וה"החיידק" הזה תפס אותי לכל החיים. ברגע שהתאפשר לי מבחינת גיל, עברתי קורס מדריכי גלישת מצוקים בארץ, ומאז ידעתי כי זה יהיה העיסוק שלי בחיים, רק חיכיתי לעיתוי הנכון וזה הזמן מבחינתי", סיפר ליעם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סימבה טיולי סנפלינג. יח"צ,
סימבה טיולי סנפלינג/יח"צ

סימבה טיולי סנפלינג - פעילות מגוונות לכל הגילאים

בחוכמה רבה, ליעם סלומן בנה מספר גדול של אפשרויות בכל הנוגע טיולים ופעילות מאתגרת לכל הגילאים, בין היתר זו כוללת:

* מסלולי סנפילינג.
* טיולי מערות.
* טיולי ג'יפים.
* טיולי נחלים.
*טיולי שטח מיוחדים, כולל לינה בחיק הטבע.

מגוון הטיולים מתאימים לחופשה של משפחות וחברים, ימי גיבוש וכיף לחברות ועובדים, כאשר ניתן להגיע לכל פינה בישראל, החל מצוק מנרה שבצפון, ועד מכתש רמון בדרום.

"הייתי כבר בכל המקומות, ועשיתי את כל הטרקים והמסלולים השונים, וביחד עם צוות של עשרות מדריכים שעובדים איתי, אנחנו ערוכים לאירועים וטיולים של בודדים, זוגות וגם קבוצות של עשרות אנשים", הסביר ליעם.

סימבה טיולי סנפלינג - טיול הדגל

למדתי כי הטיול הפופולרי ביותר של "סימבה" נקרא מסלול לאור ירח. מדובר בטיול במדבר יהודה, במסלול הכולל בין היתר שלוש גלישות של סנפלינג של עד 45 מטר כל אחת.

מדובר בטיול קצר יחסית של שלושה קילומטרים, כשבסופו מתמקמים ללינה באוהלים, מתעוררים לקפה אסלי לאור הזריחה, אוכלים ארוחת בוקר הכוללת פיתות בטבון עם ממרחים שונים, וממשיכים לטיול חוויתי באחת ממערות ים המלח.

סימבה טיולי סנפלינג. יח"צ,
סימבה טיולי סנפלינג/יח"צ

טיולי סנפלינג - לא רק לעשירים

אם חשבתם כי טיולי סנפלינג הם עניין יקר, תפיסת העולם של ליעם מנפצת את הסטיגמה הזו, על כך הוא הרחיב: "השאלה הכי שכיחה ששואלים אותי המתעניינים לצאת למסע טיפוס וסנפלינג, היא כמה זה עולה ולאחר מכן, עד כמה זה בטוח. גיבשתי עם עצמי קו מנחה שאומר כי סנפלינג זה לא רק לעשירים, ולכן המחירון שלנו שווה לכל כיס.

"בכל הנוגע לבטיחות, בניתי מערכת שמורכבת ממדריכים מקצועיים, שעברו את כל ההסמכות הנדרשות, כל אחד מהם מוסמך גם להגיש עזרה ראשונה במקרה הצורך, ואנחנו עובדים תחת הנהלים הכי מחמירים שיש בתחום מבחינת בטיחות. ציוד הגלישה בו אנו משתמשים עשוי מערכת כפולה שיכולה להחזיק עד משקל של 5 טון במצטבר, וגם הביטוח שלנו הוא ביטוח אקסטרים בהתאם".

סימבה טיולי סנפלינג - היעד הנחשק ביותר

היעד הכי נחשק בימים אלו הוא אזור מצדה והצפון כולו, בזכות הפריחה המדהימה שלו לאחר החורף האחרון. ביקשתי מליעם לספר לי על אזורים ומסלולים נוספים שהוא אוהב במיוחד, והוא פירט זאת עבורי בהרחבה:

מסלולי סנפלינג במים זורמים בצפון בנקיק השחור (הזוויתן)

"במהלך המסלול, אנחנו גולשים בשלושה מפלים שונים בתוך מים זורמים,בגבהים של עד 25 מטר. מסלול נוסף הוא גלישה בג'ילבון בשני מפלים שונים בגבהים של 15 ו45 מטר, גם הוא עם סנפלינג בתוך מים זורמים".

טיול נחלים בנחל רחף

"הנחל הזה נמצא שלושה קילומטרים דרומית למצדה, ומדובר במסלול הקניונינג היפה ביותר בארץ. המסלול מעגלי וכולל מעבר בתשעה מפלים מלאים מים וגבים גדולים. ישנה אפשרות לעשות רק את החלק התחתון והקצר יותר של הנחל, ולכן מדובר במסלול ברמת קושי קל עד בינוני, שנמשך בין חמש לעשר שעות, והוא מתאים וממולץ לקבוצות ולמשפחות".

מסלול "הויה פראטה" היחיד מסוגו בארץ

"מסלול מעגלי שכולל הליכה ב"ויה פראטה" (דרך הברזל, באיטלקית) באורך של 200 מטר עם תחנות אתגריות בדרך, ואפשרות להגיע לעמדות של טיפוס הרים או סנפלינג. המסלול קליל ומתאים לכל המשפחה, ונמשך בין 2-4 שעות המסלול נמצא ברכס רמים ליד קיבוץ מנרה בצפון, ליד קרית שמונה".

סימבה טיולי סנפלינג - יצירת קשר

על הטיול שלנו, חברי מערכת "הנבחרים" נכתוב בהמשך, עד אז אם גם אתם מעוניינים לצאת ולטייל בצורה מתאגרת ושונה ברחבי ישראל, צרו קשר עם החבר'ה של "סימבה טיולי סנפלינג".

טלפון: 050-535-5890

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סימבה טיולי סנפלינג
  • עוד באותו נושא:
  • סנפלינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully