וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטפרו - מעצבים עבורכם את הבית בהתאם לצרכים החדשים

בשיתוף ארטפרו

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 16:27

נתונים חדשים שפורסמו לאחרונה מצביעים על רצון עז של אלפי בתי אב בישראל לערוך שינוי מהותי בסביבת המגורים שלהם. על כך ועוד בכתבה הבאה עם קובי חליפה, בעלי חברת "ארטפרו"

קובי חליפה, ארטפרו/אולפן הנבחרים

היה זה רק עניין של זמן עד שהיינו אמורים לראות כיצד השנה האחרונה, שנת הקורונה, תחל לתת את אותותיה גם בכל הנוגע לעולם העיצוב. בימים אלו, כאשר הבית הפך להיות לא רק מקום למגורים, אלא משמש גם כאזור עבודה ולימודים עבור מרבית האוכלוסיה, מדובר בצורך ממשי.

על מנת לעזור לכם, הקוראים, אשר מבקשים לשנות את האווירה והלוק של הבית שלכם, במערכת וואלה, מדור "הנבחרים", בחרנו להציג בפניכם את הפתרונות המתקדמים ביותר כיום לעיצוב. לאחר בדיקה מקיפה של עשרות מוצרים ונותני שירות, בראש הרשימה שלנו עמדה חברת "ארטפרו".
מדובר בחברה בעלת ותק של למעלה מ 20 שנה, כאשר המומחיות הגדולה שלה באה לידי ביטוי בפתרונות של עיצובים מברזל.

ארטפרו - דברים יפים ושימושיים מברזל

נציג המערכת שוחח עם בעלי חברת "ארטפרו", ממנו הוא שמע על מוצר הדגל שלהם: "עיקר הבידול שלנו בתחום בא לידי ביטוי בעיצוב, ייצור והתקנת חלונות ודלתות מפרופיל בלגי. זה כולל בין היתר דלתות כניסה, חלונות בכל חדרי הבית, מעקות למדרגות, שערים לכניסה, סבכות לחצרות ופרגולות".

ארטפרו - מתאימים את עצמם למציאות החדשה

בעקבות ימי הבידוד והסגר, ובכלל הצורך לבלות יותר בסביבת הבית, ומאחר וזה הפך להיות מקום העבודה או לימודים של רובנו, ביקשתי לגלות כיצד מוצרי החברה משמשים לעזר בכל הנוגע לצרכים הללו. "למען האמת עוד לפני שפרצה המגפה, חדרי שמש, מרפסות ופרגולות סגורות, השלימו בצורה מושלמת משרדים ובתים. ארונות, ספריות, שולחנות, מנורות והכל עבודת יד של אומן מברזל, שיודע לשלב את כל אלו ביחד עם חומרים משלימים, כגון זכוכית ועץ", סיפר לי בעלי החברה והוסיף: "כך שמדובר לא רק ברהיטים פרקטיים, למשל עבור אחסון, אלא הרהיטים שלנו מעניקים גם תחושה הרבה יותר רעננה ומודרנית, והופכים את חווית העבודה או למידה מהבית, לחוויה נעימה ומרגשת".

ארטפרו - הרמוניה של צבע, צורות ונראות מדהימה

בדיוק כפי שהביאה למהפכה בקרב חברות הייטק רבות, מרפאות ומשרדים דוגמת: מיקרוסופט, פאלו אלטו, נובה, ויה, פייסבוק ואחרים, חברת "ארטפרו" משנה כיום את הסביבה הביתית. חדרים רגילים עשו הסבה למשרדים לכל דבר, על ידי מחיצה ויצירת סביבת עבודה בתוך הבית, בזכות היכולת לשחק בפרופיל בלגי, וברגע אחד חדרים קטנים, צפופים וחשוכים, הופכים לחללים מרהיבים ביופיים.

"אחת התכונות שמאפיינות את הברזל, הוא שאין לו גבול בכל הנוגע לאפשרות לשחק איתו, אף רעיון לא מופרך, כי הוא יכול לעשות הכל, בין אם נשאר בצבעו הטבעי, או אם מבקשים לצבוע אותו בכל אחד מגווני הקשת.

אני יכול להעיד כי בדיוק כפי שעשינו במשרדים, היום יש ביקוש גדול מאוד להביא אל הבתים, החל מסלון הבית, חצרות וחדרים פנימיים, מחיצות מברזל חתוכות בצורות גאומטריות שונות, מחיצות רחבות עם אדניות עדינות לשתילת צמחים ועוד שלל מוצרים אחרים שהופכים את הנראות מסביב לחגיגה אחת גדולה", הסביר בעלי החברה.

ככל הנראה אחת הבעיות העתידיות שיהיו לבעלי חברות ועסקים, לאחר שנקבל אישור לחזור לשגרה המיוחלת, תהיה כיצד לשכנע את כלל העובדים, לעזוב את הנוחות והיופי של חדרי העבודה בבתים, ולחזור למקומות העבודה הרגילים. המשימה תהיה קשה שבעתיים כשיהיה מדובר במי ששידרגו את חייהם בזכות הריהוט והמוצרים המשלימים של "ארטפרו".


אתר

אינסטגרם

פייסבוק

פינטרסט

בשיתוף ארטפרו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully