וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיית התותי פרוטי

בשיתוף BERRY FAIRY

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 7:53

שרית מיכאלי, הקימה את BERRY FAIRY מתוך אידיאולוגיה להזין את הגוף באוכל בריא ולא מעובד. בלי בשר, גלוטן וסוכר, החיים שלה מעולם לא נראו יותר צבעוניים, טעימים ומלאים בפרי. עכשיו, כל הטוב הזה, זמין גם לכם במשלוח עד הבית

BERRY FAIRY. יח"צ,
BERRY FAIRY/יח"צ

בחנות האון ליין של BERRY FAIRY תמצאו מגוון עצום של פירות מפתים, צבעוניים, מזינים וטריים שהוקפאו לצד שלל מוצרים נלווים לשייקים, סמודיז ופינוקים בריאים. גם למי שלא ממש מקפידה על הבריאות, כמוני, מתחשק פתאום לפתוח את היום בשייק מזין.

אם אתם נוטים לפתח חשק לאבטיח דווקא באמצע החורף או לתותים בקיץ, BERRY FAIRY כמו קסם תביא אליכם פירות איכותיים, בעלי כל הסגולות התזונתיות, וויטמינים ומינרלים, כמו בפירות הטריים, כל השנה ובלי קשר לעונה.

פירות כמעט לכל מטרה

פירות קפואים יכולים לשמש לדברים נוספים, כמו אפייה, בישול ואכילה היישר מהשקית. "הפעם הראשונה הייתה במסיבת רווקות לחברה, הכנתי מגש של פירות קפואים, הם נחטפו." אפשר להגיש את הפירות כפי שהם, קפואים, "קובייה של פסיפלורה קפואה זה כמו חטיף קרטיב מהטבע. לילדים, צלחת של פירות יער או אוכמניות קפואות, יכולה להיות הפתרון הבריא לחטיף".

הם ניתנים לבישול, אפייה הכנת קוקטיילים ועוד, "הרבה מהלקוחות הן קונדיטוריות שבאופן קבוע מקשטות את העוגות עם פירות יער, אוכמניות ועוד. לא כל הפירות הקפואים נראים טוב לאחר הפשרה, אוכמניות למשל, כן". מספרת שרית מיכאלי, נשואה, אמא לשתי בנות והאישה שמחוללת את הקסם המזין הזה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

להציל את הבריאות

מיכאלי, עורכת דין שניהלה במשך 5 שנים קריירה בתחום הנדל"ן, עם שעות ארוכות ואורח חיים תובעני, חיפשה נתיב אחר, "בעקבות חוויות אישיות שעברתי, הבנתי שעליי לשלוט בבריאות שלי ושחשוב לפעול עכשיו, אי אפשר לדחות את הבריאות שלנו לכשיתאפשר או יהיה זמן.

"תמיד אהבתי את המטבח, אני לומדת על תזונה בריאה בלי סוף, זה לא מפסיק לרתק אותי, עדיין מעשירה את הידע כל הזמן באופן אוטודידקטי. הפכתי צמחונית מתוך אידיאולוגיה, ויתרתי על גלוטן וסוכר מעובד. הבנתי את היכולת שלי לקחת את המושכות על הגוף שלי, את ההשפעה על ה-well being שלי, מצב הרוח, האנרגיה, הכל מתחיל מהתזונה. הגוף הוא מכונה מבריקה, אבל הוא זקוק לדלק הנכון והרגשתי שזו אחריות לא רק כלפיי אלא גם לבנות שלי".

BERRY FAIRY. יח"צ,
BERRY FAIRY/יח"צ

הדרך אל חיים בריאים

"עשיתי שינויים בתזונת הבית. זה לא היה פשוט, אצלנו במשפחה אוכל הוא עניין מרכזי. חיפשתי תחליפים בריאים לקמח וסוכר, בדקתי לעומק את האותיות הקטנות על כל מוצר שקניתי וביררתי מה משמעותו.

"החלטתי גם לעזוב את המקצוע, הבנתי שהמתח והסחרור לא בשבילי. ישבתי בבית ושאלתי את עצמי, מה עכשיו? בעלי בא עם ההברקה על פיית הפירות. הוא מגיע מהתחום, אבל לא ממש התעניינתי עד שעניין התזונה הבריאה החל להעסיק אותי".

הסוד לבריאות: איכות מוקפדת וזמינות

"הרבה נטורופטיות שהכרתי המליצו על שייקים וקערות סמודיז כחלק מהתפריט היומי, לדיטוקס או כאורח חיים. במקביל, טרנד השייקים תפס תאוצה, אבל זה לא היה מונגש לצרכן הפרטי אלא בדוכני שייקים שם הבקרה על המרכיבים מוגבלת וכמובן יש את עניין המחיר הגבוה. מי שרצה להפוך את השייק להרגל , נאלץ להסתפק במבחר מאוד קטן, לא קבוע ובאיכות ירודה, של מוצרים שהיו זמינים ברשתות השיווק. בחנתי את המוצרים שהיו קיימים, לא היה לי ברור מה הכילו ומאיפה הפירות מגיעים.

"הבנתי שאת מה שאני רוצה לביתי, ירצו עוד. פתחתי את 'הפייה' ב-2017 במטרה להביא פירות איכותיים כל השנה, המותאמים להקפאה במקפיא הביתי, נגישים וזמינים עד פתח הדלת".

לאכול ישר מהשקית

"המוצרים מגיעים מגולענים, קלופים וחתוכים מוכנים לשימוש מהשקית. זה מוקפא בצורה מיוחדת כך שהפירות לא נדבקים והופכים לגוש, פשוט לפתוח ולהשתמש".

מיכאלי רואה בפירות קפואים מוצר צריכה בסיסי. "אני רוצה שהפירות יהיו זמינים כל הזמן לכולם. לכן יש שירות און ליין, תגובה מהירה בוואטסאפ ובאתר ומשלוח עד הבית".

בהמשך, הוסיפה מוצרים משלימים לסמודיז ושייקים כדי לספק חוויה שלמה ובריאה.

BERRY FAIRY. יח"צ,
BERRY FAIRY/יח"צ

"אני מוכרת רק את מה שאני אוכלת"

"אנחנו לא היצרן, אני עובדת עם מספר ספקים, אין מוצר שאני לא בודקת את הרכיבים שלו מ א' ועד ת'. בכל המוצרים אין גלוטן וסוכר מעובד. אני מחפשת יצרנים עם עדיפות לישראלים. רוב המוצרים היבשים אורגנים. אלו הפירות הכי טובים ואיכותיים שיש. אני לא מוכרת משהו שלא הייתי מכניסה הביתה, ואני מאוד בררנית במה שאני מכניסה הביתה".

ההקפדה ההדוקה מוכיחה את עצמה "המון תזונאיות ונטורופטיות ממליצות עלינו ומפנים אלינו, מאמינים בנו ובמוצרים והשירות הוא חלק גדול מכך".

קשר אישי

"הזמינות היא חלק מהעניין, כל התקשורת מבוססת על הוואטסאפ והמענה מהיר, מאוד. זה אישי ברמה שלקוחות מתייעצים איתי לגבי כמויות, אפשרויות המתקה ועוד. אני מפתחת מתכונים, את המשלוחים אנחנו עושים בעצמנו ברכב הקפאה ובצידניות ייעודיות להקפאה, כדי לוודא שהכל יגיע באיכות הראויה. בנוסף, אנחנו מבינים כמה זה מתסכל לחכות למשלוח יום שלם ולכן קווי החלוקה שלנו מסודרים בצורה כל כך יעילה שהלקוחות מקבלים טווח מצומצם להגעת השליח, וברוב המקרים אנחנו גם מתחשבים בצרכים שלהם. התקשורת האישית עם הלקוחות גורמת להם להיפתח ולשתף בהשפעת שינוי התזונה על בריאותם, יש מקרים מרגשים וזה נוגע ללב".

BERRY FAIRY. יח"צ,
BERRY FAIRY/יח"צ

גלולה מתוקה מהטבע

"אני לא תזונאית, לעולם לא אמליץ על תפריט או מה לאכול. אבל הרבה אנשי מקצוע מפנים חולי סרטן ומחלות אוטואימוניות אחרות, עם המלצות שלהם לתפריט, ואנחנו מספקים בהתאם. למשל, הכנסנו לתפריט גרביולה, כשבדקתי מה זה הכותרת הראשונה שנתקלתי בה היא 'הכימותרפיה של הטבע', אבל התעקשתי לא לשווק כך, כי חשוב לי שלא תהיה הטעייה, שכל לקוח יעשה את המחקר בעצמו. אני מוכרת את הפרי כי אני מאמינה בסגולות שלו, אבל תמיד אמליץ לקרוא ולחקור. אני לא יודעת מה מותר או אסור לכל לקוח ואני לא אקח את האחריות הזאת.

"חשובה לי שקיפות וכנות, אם מוצר מסוים הוא עניין של טרנד ופחות של איכות רכיבים אני אבהיר את זה ללקוח וכך גם לגבי טעם הפירות, אם פרי מסוים הוא חמוץ מאוד וצריך לדעת מה המינונים הנכונים לשימוש, חשוב לי שידעו את זה ולא יתאכזבו. גם באתר בפירוט של כל מוצר הוספתי דגשים לגבי טעם וטיפים אישיים מהפיה, כוכביות קטנות שלי. למשל כבסיס לשייק, לא ממליצה על חלב פרה, ולמי שחיה במציאות ולא חולטת שקדים לחלב שקדים מדי בוקר, חשוב לדעת שבחלב שקדים קנוי יש לרוב ים סוכר ומייצבים, וזה לא אחוז שקדים גבוה. לכן המוצר היחיד שאני מוכרת זה חלב קוקוס שריכוז מוצקי הקוקוס בו גבוה. גם הגרנולה, מצאתי רק יצרן אחד שנבחר בפינצטה שהגרנולה שלו ללא סוכר וללא גלוטן, על בסיס כוסמת מונבטת שמומתק במייפל טהור, או בכלל בלי, וכמובן שהיה חשוב הטעם, שלא ירגיש תחליף אלא שיהיה טעים.

חשוב לי שהלקוחות שלי ידעו שהם בטוחים, אין דברים שיכשילו אותם. לכן גם שהתחלנו להכניס מוצרים נלווים לפירות היה חשוב לי שיהיה לא גלוטן וסוכר מעובד. אנחנו חיים את זה בבית. זו לא קלישאה. אני חסידה של תזונה בריאה, חשוב לי להעלות מודעות, אני מנסה להוביל שינוי בסביבה הקרובה שלי".

יותר מארוחה, זו תרבות

"זה עולם שלם, כשאנשים נדבקים בחיידק השייקים, הם מצטרפים לקהילה. שולחים לי קערות שהם עושים, המלצות לשייקים ועוד. לכן הכנסתי מוצרים להשלמת המנה. כשמזמינים אצלנו, מקבלים את ה- total package, כל מה שצריך לשייק ולקערה מושלמת עם מרכיבים בטוחים, באיכות גבוה, בזמינות ובמהירות".


ברי פרי פירות קפואים בהזמנה אישית, 054-5967670

לאינסטגרם>>

לפייסבוק>>

לאתר>>

להזמנות און ליין>>

בשיתוף BERRY FAIRY
  • עוד באותו נושא:
  • פירות
5
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully