וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה גולדה סניף עזריאלי - ליקקנו את האצבעות

בשיתוף גולדה

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 15:02

כחלק ממערכת הבחירות האחרונה, לראש הממשלה בנימין נתניהו יצא להיכנס אל אחד מהסניפים של "גולדה", רשת הגלידריות המדוברת ביותר בישראל

גולדה. יח"צ,
גולדה/יח"צ

לאחר מסע הטעימות, "ביבי" התמוגג מנחת ולא ידע את נפשו בזכות הטעמים המיוחדים, ולנו זה עשה חשק לבדוק מה חדש בגלידרייה המדוברת.

מפיק חבר המערכת קפץ אל הסניף של "גולדה" במגדלי עזריאלי בתל אביב. אלו הם הרשמים שהוא הביאו עימו בחזרה אל שולחן המערכת.

גלידה גולדה סניף עזריאלי - גן עדן של טעמים

לאורך השנים היו לא מעט שמות של גלידריות שעשו חיל בישראל, אולם עושה רושם כי רשת "גולדה", שברה את כל השיאים, כאשר הפופולאריות שלה נסקה לגבהים חדשים.

אני הגעתי אל סניף "גולדה" בקניון עזריאלי בתל אביב, הסניף הזה קיים כבר קרוב לחמש שנים, ולמעשה הוא היה מהראשונים ששברו את הקונספט בקניון המפורסם, כאשר הוא מגיש אוכל גם בקומה הראשונה.

מספר דברים מיד תפסו לי את העין כאשר נכנסתי אל תוככי הסניף. הדבר הראשון היה הניקיון המופתי, עובדי המקום לא נחו לרגע אחד כאשר היה צורך להרים, או לנקות את הסביבה מגלידה שנשפכה על הרצפה ושאר לכלוכים.

הדבר השני הבולט היה האווירה - חמה, ידידותית, נעימה, כך שבסניף הזה לא מוכרים רק גלידה, אלא גם חווית ביקור מהנה. מתחת לויטרינה המצוחצחת מצאתי מגוון גדול של טעמים, ולא יכולתי שלא לשאול את ג'וליאן אלתית, הבעלים של הסניף, מהו הטעם האהוב ביותר על הישראלים, הוא השיב: "הטעם של השוקולד בייגלה הוא הכי חזק, פשוט נמכר בכמויות מטורפות".

גולדה. יח"צ,
גולדה/יח"צ

גלידה גולדה - סוד הקסם

ג'וליאן אלתית, בן 29, פתח את הסניף המדובר לאחר שהחל להתמקצע בתחום לאורך מספר שנים, כאשר עבד בצמוד לאניטה, עדי וניר אביטל, מי שהקימו את האימפריה המשפחתית המקומית.

אל ישראל ג'וליאן עלה בגיל 18 מצרפת על מנת לשרת בצבא, ומיד לאחר מכן החל לצמוח בענף. בשלב הראשון היה מוכר גלידה רגיל, לאחר מכן התמנה להיות מנהל הקופות של הרשת, ולבסוף לקח על עצמו סניף בזכיינות בקניון עזריאלי.

שאלתי את ג'וליאן, מה בעצם הופך את הגלידות שלהם לנחשקות ביותר: "אני חושב שמדובר בשילוב של שני דברים ביחד. הגלידה שלנו מיוצרת בכל יום מחדש מהבסיס הכי איכותי של שמנת, שוקולד וסורבה, מדובר בחומרים טבעיים, בלי צבעי מאכל. מעבר לזה, אני חושב שהצלחנו לפצח את הטעם הישראלי, ולעשות את ההתאמה המושלמת בינו לבין חומרי הגלם השונים".

גולדה. יח"צ,
גולדה/יח"צ

גלידה גולדה סניף עזריאלי - סניף כשר

נכון להיום יש כ-80 סניפים של "גולדה" ברחבי הארץ, והסניף של גלידה "גולדה" בקניון עזריאלי, הוא סניף כשר. זו הסיבה שחלק גדול מהלקוחות שהגיעו למקום היו חובשי כיפה, שוחחתי עם כמה מהם, כדי לקבל חוות דעת נוספת. ארז ש. מגבעת שמואל סיפר לי: "הדבר שאני הכי אוהב בסניף הזה, זו העובדה שהם מעמיסים בשפע בכל הזמנה. זה לא משנה אם אני מזמין גלידה בכוס, בגביע או במארז לקחת הביתה, העובדים מפוצצים עם כמויות של גלידה עד שלא נשארת פיסה קטנה של מקום, וזה לא הולך ברגל הרצון הזה לפנק מכל הלב".

עדינה צ. מרמת גן פירגנה גם כן: "כמו שאומר השיר, הייתי כבר בפריז וגם ברומא, אבל זו הגלידה הכי טובה שטעמתי בחיי. קשה להסביר זאת במילים, אבל משהו בטקסטורה פשוט עושה את ההבדל. מעבר לזה, מדובר בסניף נקי, לא מוצאים פה פיסת פירור מיותרת על הרצפה, והשירות תמיד נעים ואדיב, עושה חשק לחזור שוב ושוב".

גולדה. יח"צ,
גולדה/יח"צ

גלידה גולדה סניף עזריאלי - כל לק הוא חוויה

בין לק אחד לשני, טעמתי גם אני מהטעם של הבייגלה המלוח על בסיס שמנת ומגלידת הסורבה בטעם לימונצ'לו. סיפרתי לג'וליאן על המחמאות שהסניף שלו קיבל, הוא שמח לשמוע וסיפר: "אני מסכים כי יש איזו תפיסה שהגלידה האיטלקית נחשבת לטובה ביותר, אז בתור אחד שגדל באירופה וביקר בהמון גלידריות בכל רחבי היבשת הזו לאורך השנים, אני יכול להגיד בפה מלא, הטעמים של "גולדה" הם הטובים ביותר.

"מאחר ועברתי הכשרה גדולה בתחום בכלל ובגולדה בפרט, ולמדתי על כל חומרי הגלם השונים, וכיצד לייצר מהם את התוצר הסופי, אני יכול להעיד מקרוב על איכות שאין לה מתחרים, על חשיבה לפרטי פרטים, בכל אספקט שניתן לדמיין, כדי להגיע לתוצאה המושלמת בשלל צבעים וטעמים".

גולדה. יח"צ,
גולדה/יח"צ

גלידה גולדה -יום הולדת

בימים אלו רשת "גולדה" חוגגת יום הולדת 10, וכחלק מהחגיגות ישנה מכירה של מארזים מיוחדים והפתעות נוספות בסניפים השונים, כך ששווה לבוא ולראות מקרוב.

גלידה גולדה סניף עזריאלי - גם אני רוצה לטעום

מעבר לקהל הפרטי שמגיע למקום או מבצע הזמנות בטלפון, העובדה שמדובר בסניף כשר קוסמת גם לחברות וארגונים שמבצעים דרכו הזמנות לאירועים גדולים.

אם גם אתם מעוניינים, צרו קשר עכשיו, בטלפון: 03-6960405.

שעות הפעילות של סניף עזריאלי בתל אביב הן:

בימים א' עד ה', בין השעות 08:00 בבוקר ועד 22:00 בערב.

בימי שישי בין השעה 08:00 בבוקר ועד 15:00 בצהריים.

חצי שעה לאחר צאת השבת, ועד לשעה 23:00.

לפרטים נוספים:

אתר

פייסבוק

בשיתוף גולדה
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully