וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגאם ביוטי: כל טיפולי היופי במקום אחד

בשיתוף נגאם ביוטי

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 10:51

כל אישה יודעת שיום טיפול אצל קוסמטיקאית הוא יום חג. כמה כיף להגיע למכון היופי האהוב עלייך ולהתפנק בטיפולים שיגרמו לך להרגיש כמו מלכה. במכון היופי של נגאם ביוטי תוכלי למצוא את כל שירותי היופי שאת צריכה מכף רגל ועד ראש, תרתי משמע

נגאם ביוטי. Vlad limer,
נגאם ביוטי/Vlad limer

המודעות לטיפוח והדגשת יופי באמצעים קוסמטיים הולך ומתעצם בקרב נשים רבות. טיפולים קוסמטיים מתאימים לנשים שרוצות להיראות במיטבן בכל שעה, לצאת בבוקר מהבית ללא איפור, להיראות נפלא באימון או בים, לשמור על עור הפנים והשיער בשגרה ולטפל בבעיות עור שונות כולל אקנה, בעיות פיגמנטציה ועוד.

כדי לקבל תוצאות מרשימות באמת שכולם יחמיאו עליהן ועל הדרך יסובבו גם כמה ראשים, צריך קודם כל לבחור במכון היופי המקצועי ביותר. בארץ קיימים לא מעט מספרות ומכוני קוסמטיקה, אך אף אחד מהם לא משלב את כל מה שאת צריכה במקום אחד. זה הזמן להכיר את מכון היופי נגאם ביוטי שמשלב בתוכו מספרה וטיפולים קוסמטיים - כל מה שאישה זקוקה לו כדי להרגיש הכי יפה בעולם. בנוסף, במכון קיימת מחלקה שלמה שמוקדשת לאיפור ועיצוב שיער עבור כלות, שיקבלו ביום המיוחד שלהן פינוק מעל ומעבר.

הבעלים של המכון היא נגאם אבו סלאח, בעלת ניסיון של 15 שנה בתחום היופי והכוכבת הראשית של עולם האסתטיקה באזור הצפון. במכון היופי של נגאם תוכלי להתפנק במגוון רחב של טיפולים כמו איפור, תסרוקות, הרמה ושזירת ריסים, טיפולי פנים ועוד. בנוסף, תוכלו לקבל טיפולים קוסמטיים להמסת שומן, הסרת שיער ושיזוף באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם.

צוות המכון כולל נשות מקצוע מנוסות ומיומנות, כאשר כל אחת מהן מתמקדת בתחום שונה בהתאם להתמחות שלה. בנגאם ביוטי קיימת מחלקה שלמה גם עבור הגברים המטופחים שמבקשים לשדרג את עצמם באמצעות טיפולי שיזוף והסרת שיער בלייזר בהפרדה מוחלטת מהנשים בקליניקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נגאם ביוטי. יח"צ,
נגאם ביוטי/יח"צ

מומחית בתחומה

נגאם תמיד ידעה שהיא רוצה להגשים את החלום שלה לעזור לאנשים דרך הטיפולים הקוסמטיים. כשנכנסה לעולם הקוסמטיקה והטיפוח, היא ראתה כיצד ניתן לטפל בעור הפנים ובשיער, ולתת לאנשים תקווה שיש סיכוי לשנות את מה שהם לא אוהבים בעצמם. הידע והמקצועיות שלה הולכים לפניה וכל לקוחה שמגיעה למכון היופי יודעת שתזכה לטיפול רגיש ומקצועי שיותאם לצרכים המיוחדים לה.

כיום היא ידועה בכל אזור הצפון בזכות תוצאותיה במגוון הטיפולים שאותם מעניקה. היא טיפלה בעשרות מטופלים עם בעיות קוסמטיות שונות והצליחה להביא לתוצאות טובות בשיפור המראה החיצוני שלהם ועל הדרך שיפור הביטחון העצמי. עם הזמן, היכולות המדהימות שלה ושל צוות העובדות במכון היופי עברו מפה לאוזן, והיום מטופלים מגיעים אליה מכל רחבי הארץ.

נגאם ביוטי. יח"צ,
נגאם ביוטי/יח"צ

סדרת מוצרים באיכות גבוהה

נגאם פיתחה סדרת מוצרים לטיפוח השיער במסגרת המותג האישי שלה. בין המוצרים ניתן למצוא שמפו, מסיכות, אמפולות, קרמים לקשקשים, בשמים לשיער, מוצרי גלייז לשיער מתולתל וקרמים שמעניקים לשיער מראה זוהר ומלא ברק. את המוצרים ניתן לרכוש בחנות המקוונת והמושקעת שהקימה, ולקבלם במשלוח לכל חלקי הארץ.

נגאם ביוטי. Vlad limer,
נגאם ביוטי/Vlad limer

מכון יופי באווירה אחרת

כבר מגיל צעיר התחברה נגאם לתחום הביוטי והקוסמטיקה, וחלמה תמיד להקים מרכז שיאגד את כל טיפולי היופי לאישה. לאחר שלמדה את התחום והתמקצעה מספיק, החליטה להגשים את החלום והקימה את אחד ממתחמי היופי הגדולים בישראל.

סוד ההצלחה של נגאם טמון בשילוב של מקצועיות ויחס ייחודי ואישי, בתוספת אווירה צעירה, משפחתית ומהנה. היתרון שלה נובע מהחיבור שבין ניסיון רב-שנים וגישה מקצועית. בנגאם ביוטי ניתן ליהנות מהמכשור הכי מתקדם בארץ, כך למשל יש ברשותה מכשיר להמסת שומן ייחודי המעניק תוצאות נהדרות כבר לאחר הטיפול הראשון. היא מזמינה אתכן להתפנק במכון יופי בוטיקי המעוצב בסגנון רך עם אווירה חמימה מכל עבר שנותנת חוויה נעימה של בית והכי חשוב, עוצמה נשית.

אז אם אתן מחפשות את המקום הנכון שיעניק לכן טיפולים קוסמטיים ויגרום לכן להרגיש הכי בטוחות בעצמכן ויפות, זה הזמן לפנות לנגאם ביוטי שתקפיד לסייע לכן להיראות ולהרגיש במיטבכן בכל רגע שתבחרו.

כתובת: מג'דל שמס

טלפון: 052-2246852

אתר:

אינסטגרם

בשיתוף נגאם ביוטי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully