וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן של ציוד ספורט - הכירו את New Star

בשיתוף New Star

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 11:07

השנה האחרונה הביאה רבים מאיתנו לישיבה ממושכת בבית, אך אחד היתרונות המשמעותיים מהתקופה הזו, הוא המודעות לספורט ולכושר גופני שהתעוררה בעקבות הסגרים. אנשים רבים מצאו עצמם מחפשים לרכוש ולהתחדש בציוד ספורט לענפים שונים... אז איך עושים את זה נכון?

New Star – sport & more. יח"צ,
New Star – sport & more/יח"צ

במערכת מדור הנבחרים ישבנו לשיחה מרתקת עם מקסים ואורנה שחף, הבעלים והמקימים של החנות "New Star" בקיסריה, אשר בעקבות האהבה הגדולה שלהם לריצה, הקימו את המקום האולטימטיבי לרכישת ציוד למגוון ענפי ספורט שיותאם לכם באופן אישי. בין אם אתם קופצים למים בפעם הראשונה, או כבר שוחים בעמוקים, זה המקום לרוץ איתו על השביל לחיים בריאים.

מה הוביל אתכם לפתוח את העסק?

"שירתי כסגן אלוף בצה"ל, כמה שנים לפני השחרור התחלתי לעסוק בספורט והרגשתי שזה הייעוד שלי", מספר מקסים. "קצת לפני השחרור, עברתי הכשרות של מאמן ופתחתי מועדון שנקרא "TriMax" שהינו עד היום בית ספורטיבי למתאמנים רבים. אורנה עבדה אז כמנהלת בבנק לאומי, ובהמשך הצטרפה אליי כספורטאית מן המניין. עסקנו בריצה וטריאתלון - הובלנו אנשים לעבר החלומות שלהם ובעצמנו השתתפנו באין ספור תחרויות ריצה, מרתונים, טריאתלון ואיש ברזל. אורנה השתתפה באיש הברזל 5 פעמים ואני 14 פעמים. חזון הקבוצות שלנו הוא לתת שירות של 360 מעלות ללקוח - אימון, ציוד מקצועי , תזונה ועוד".

מה אתם בעצם מוכרים בחנות? איזה ציוד ניתן למצוא אצלכם?

"אנחנו מחברים בין ציוד ספורט לאנשים - ציוד שקשור למגוון מקצועות ספורטיביים, בעיקר עבור אנשים פרטיים, והוא כולל את הציוד הדרוש לשחייה, ריצה, רכיבה על אופניים, יוגה, פילאטיס, וספורט לייפסטייל" משתפת אורנה. "יש פה ריכוז של מיטב המוצרים ממותגים נבחרים מהחברות המובילות בארץ ובעולם. משרוכים מקצועיים לטריאתלון, ועד לתזונת ספורט, נעל ריצה וקסדה. בחנות שלנו תוכלו למצוא כל מה שקשור לציוד כושר באופן כללי כמו משקולות, מכשירים כושר ביתיים, מסלולי ריצה, ציוד לאימון פונקציונלי לחיטוב הגוף, מזרן יוגה - כל ציוד הכושר לבית".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

למי הציוד בחנות מתאים, למעשה?

"אנחנו מתאימים את הציוד בחנות לכל קהל הספורטאים - הן הספורטאים המתחילים מהצעד הראשון, ועד הספורטאים המתקדמים העובדים על מטרות כמו מרתון, איש ברזל או אימוני סטודיו, כל אחד יכול למצוא בחנות, משהו שיתמוך בספורט שלו, אפילו סתם טייץ נוח ואופנתי".

האם ישנו מוצר ייחודי שבשבילו אנשים מגיעים מכל הארץ?

"אנחנו גאים להיות אחת משלוש חנויות היבואן של נעלי הריצה HOKA ONE ONE - מותג עולה בארץ ובעולם", מסביר מקסים, "למעשה, החברה שמייבאת את המותג, בחרה בנו כבית להציג בו את הנעליים, מתוך אמונה ביכולות שלנו לחשוף את המוצר ולהתאים אותו בצורה מקצועית".

New Star – sport & more. יח"צ,
New Star – sport & more/יח"צ

ומה מיוחד בנעליים האלו?

"הנעליים מיוצרות עם בולמי זעזועים ייחודים שנרשם עליהם פטנט", מנמק מקסים, "וכמובן שיש מגוון עצום של דגמים שמתאימים לקהל רחב מאד ולצרכים השונים. מספורטאים ורצים מתחילים ועד לאנשים מבוגרים שזקוקים לנעל טובה עם תמיכה, אפילו כחלופה לנעל אורתופדית. בעזרת הנעליים הללו המון אנשים עם בעיות ייחודיות בברכיים ובגב כדוגמא, מוצאים פתרון לנעל איכותית ובריאה".

היכן ניתן למצוא אתכם בארץ?

"במהלך השנים התרחבנו, וכיום מועדון הריצה והטריאתלון שלנו פועל באזור הקריות, חיפה, וקיסריה" אומרת אורנה, "האימונים שאנו מציעים מתנהלים באוויר הפתוח, למעט אימוני שחייה בבריכה או ים. החנות עצמה ממוקמת בקיסריה היפהפייה, כך שניתן לשלב יום טיול באזור עם קפיצה לחנות וקניות, וכמובן אנו מתחזקים אתר נוח וזמין של החנות שניתן לבצע בו הזמנות. בימים אלו, האתר עובר שיפוץ - בעקבות הקורונה, הביקוש היה גבוה מהרגיל והאתר עבד היטב, אז החלטנו להשקיע גם בו".

למה להגיע דווקא אליכם?

"אנחנו לא "סתם" מוכרים בחנות, אנחנו ספורטאים ומאמנים ומתוקף זה מביני עניין - הצוות שלנו מורכב מהמשפחה שלנו. אני מאמן ריצה, רכיבה ושחייה כבר שנים רבות, אורנה מדריכת פילאטיס, חגית אחות של אורנה ועומר הבן שלנו הם חלק מהצוות", מספר מקסים, "כשנכנס לפה לקוח, הוא מגיע לעסק משפחתי של ספורטאים. אנחנו מזהים את הצורך שלו מנקודת מבטנו המקצועית, וזה שונה מכל חנות שמציעה שירות מכירות. אנחנו מבצעים התאמת נעלים מקצועית הכוללת בדיקה על הליכון, עם טלוויזיה ומצלמה, ובשילוב עם מבנה הרגל אנו מכוונים להתאמה מושלמת של הנעל הנכונה ביותר עבורו - כך אנו פועלים גם בקטגוריות השונות של שלל המוצרים".

New Star – sport & more. יח"צ,
New Star – sport & more/יח"צ

האם הציוד שאתם מציעים למכירה עובר סינון כלשהו?

"כל הציוד שמוצע פה למכירה, נבחר בקפידה. מוצר לא עולה על המדף לפני שבדקנו אותו בעצמנו - אנחנו יודעם איך כל מוצר פועל, מה החסרונות והיתרונות שלו ולמי הכי נכון להתאים אותו", מסכמת אורנה, "אנחנו שואפים להתאים את המוצר ללקוח בדיוק רב, על מנת שאותו מוצר ישמור עליו וישרת אותו בדרך, להנאה מהאימון ולתוצאות טובות. בכל מכירה, הידע המקצועי והניסיון הרחב שלנו בא לידי ביטוי. בנוסף, אם לקוח מבקש מוצר שאין לנו, אנו יודעים להתחבר לספקים הנכונים ולשלוח לו את המוצר עד הבית, תוך מספר ימים. השירות שלנו הוא מקיף והקו המנחה אותנו הוא לספק ללקוח את כל הצרכים עבור האימון הספורטיבי שלו, כמו גם למשל תיקון אופניים".


New Star - sport & more

כתובת: הרקיע 1 קיסריה

טלפון: 04-9923855

נייד מקסים - 054-4557767

אתר: www.newstar.co.il

בשיתוף New Star
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully