וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל רכב נטוש שים לב - הקנס בדרך אליך

בשיתוף פירוק רכבים דוד קאר

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 10:41

בישראל ישנו חוק חד וברור בכל הנוגע לרכבים נטושים. כל רכב שאין לו טסט ונשאר עומד במקום כזה או אחר מעל ל-60 ימים, נחשב לרכב נטוש

פירוק רכבים דוד קאר. יח"צ,
פירוק רכבים דוד קאר/יח"צ

הבעיה מתחילה כאשר אותם רכבים נשארים עומדים במקום, תופסים חנייה, מעלים אבק, הצמיגים מאבדים את האוויר, ולאט לאט יוצרים מפגע בטיחותי של ממש. כך יוצא שהעירייה המקומית מתריעה ומבקשת מבעל הרכב לפנות אותו מהמקום תוך זמן קצר, ואם הדבר לא נעשה מגיע הקנס הראשון, ולאחר מכן גם הוצאות של גרירה.

כל זה יכול היה להימנע, לו בעלי הרכבים היו נעזרים יותר במי שמחפשים לקנות את אותם הרכבים שכבר אין בהם שימוש. במערכת הנבחרים ביקשנו לשוחח עם דוד סלומון, הבעלים של "פירוק רכבים דוד קאר", על מנת לשמוע ממנו כיצד כדאי לפעול כשהרכב שלכם כבר לא כשיר לנסיעה. אתם יכולים להרוויח מזה לא מעט כסף גם כן.

פירוק רכבים דוד קאר. יח"צ,
פירוק רכבים דוד קאר/יח"צ

המדריך לפינוי כלי רכב לפירוק

סוחרי הרכבים הנטושים מעוניינים לרכוש את הרכבים שיצאו משימוש בגלל שתי סיבות עיקריות. הראשונה: קניית הרכב לצורך פירוק, כאשר הם מוכרים את החלקים השונים לבעלי עניין, מוסכים ואפילו לאנשים פרטיים.

הסיבה השנייה: קניית רכב לצורך גריטה, במידה ואין ברכב חלקי חילוף תקינים (בעיקר לאחר תאונה או שריפה), אז הם עושים שימוש ברכב על מנת למכור את מוצרי הברזל או המתכת.

דוד סלומון, בן 40, הבעלים של "פירוק רכבים דוד קאר", סיפר לנו כי הוא גם מוכר את הרכבים ללוחמי האש השונים, לצורכי אימון של חילוץ פצועים במקרה חירום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פירוק רכבים דוד קאר. יח"צ,
פירוק רכבים דוד קאר/יח"צ

כדאי לדעת

שאלנו את דוד סלומון מה עוד בעל הרכב צריך לדעת ולהקפיד לעשות, כאשר הוא מוכר את רכבו לפירוק. הוא הסביר: "ראשית כל יש לבטל את תעודת הרישוי של הרכב, אפשר לעשות זאת באמצעות הגשת טופס ביטול רישוי במשרד הרישוי. כאשר עושים זאת חשוב להיות מצויידים בתעודת זהות ואת לוחיות הרישוי של הרכב. אגב, אם נותר פרק זמן מסוים עד לסיום הטסט שכבר שולם, אפשר לבקש החזר יחסי".

פירוק רכבים דוד קאר - תהליך העבודה

"אני מגיע לכל מקום בארץ, על מנת לבדוק את המכוניות השונות שמיועדות לפירוק. במידה והרכב מתאים לי ויש הסכמה על המחיר, אני מתאם הגעה נוספת עם גרר ומשם ממשיך לדרכי. בדרך כלל אני מוכר 30% מתכולת הרכב, מדובר בחלקי חילוף שונים שניתן לעשות בהם שימוש, מיד או לאחר שיפוץ ותיקון. כל השאר הולך למכירה של ברזל. לכן אני מעוניין בכל סוג של רכב, ישן, חדש, לאחר תאונה, שריפה או נזקי מזג אוויר", סיפר דוד סלומון על הפעולות שמבצע מול מי שמבקשים לפנות את רכבם ולקבל על כך סכום כסף מסוים.

שאלנו את דוד מתי כדאי למכור רכב לפירוק? הוא השיב: "אם לא מדובר ברכב שעבר תאונת של טוטאל לוס, אז האפשרות השנייה היא שמדובר ברכב שפשוט כבר אינו תקין, כזה שעושה בעיות שוב ושוב, נכשל בטסטים, ולכן ההוצאה הכספית עליו כבר לא משתלמת יותר".

פירוק רכבים דוד קאר. יח"צ,
פירוק רכבים דוד קאר/יח"צ

פירוק רכבים דוד קאר - יצירת קשר

אם גם לכם יש רכש נטוש, או כזה שעושה בעיות ואתם מוציאים עליו כסף מיותר, דוד סלומון יגיע אליכם במהירות האפשרית על מנת לעשות סוף לעניין.

לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 050-290-0028

אתר

בשיתוף פירוק רכבים דוד קאר
  • עוד באותו נושא:
  • גריטה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully