וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה פרלה - מתכון סודי וטעם ייחודי

בשיתוף עם פיצה פרלה

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 9:54

הפיצה הפכה כבר מזמן למאכל הפופולרי ביותר בעולם. השילוב הפשוט כל כך, של גבינה ורוטב עגבניות מונחים על בצק דק או עבה, מעורר אצל כל אחד מאתנו את התיאבון. אחת הפיצריות המיוחדות בישראל היא ''פיצה פרלה'', השומרת על מתכון סודי עתיק יומין שמשגע את קהל לקוחותיה

פיצה פרלה/אולפן הנבחרים

פיצה פרלה היא פיצה כשרה למהדרין, פיצה עם אווירה משפחתית בה כל לקוח הוא כמו משפחה, עם יחס חם ואוהב. בפיצה פרלה נמצאים מגוון של פיצות אשר הבצק מיוצר במקום מרכיבים איכותיים בלבד ומיוצר במקום כל יום טרי מחדש במנות קטנות במקום על מנת לשמור על הטריות של הפיצה ועל מנת לא לאבד מיטיב המוצר. המתכון מיוצר על פי מתכון ייחודי של ארז אליהו. כשרות בד"צ העדה החרדית.

בפיצה פרלה הלקוח מרוויח פעמיים בזמן הכנת הפיצה עם הגבינה. הלקוח מקבל גבינת מוצרלה וגבינה צהובה ביחד באופן אוטומטי ללא תוספת תשלום. הגבינות כשרות בד"צ בית יוסף חת"ם יוסף כשר למהדרין.

הרוטב, מיוצר בפיצה פרלה באמצעות מתכון אשר פותח עם השנים ויוחדי לטעם של ילדים ומשפחות. כאשר הדגש בכל הרכיבים בפיצה הבצק, הרוטב והגבינות לשמור על המרכיב הבריאותי ככל הניתן. הרוטב מגיע כשר מהדרין בד"צ העדה החרדית

בפיצה פרלה ניתן למצוא 3 גדלים של פיצה ועליהם ניתן לשים את כל התוספות על פי דרישת הלקוח (כ- 13 תוספות).

פיצה פרלה הוקמה לפני שבע שנים ע"י ארז אליהו, 44, אוהב מושבע של פיצות, שהקים את הפיצה מתוך אהבה גדולה לעולם הפיצות וידע רב שצבר בתחום הפיצות כבר מילדות. בפיצרייה מיוחדת זו ניתן לבחור את גודל הפיצה, התוספות ואת הסגנון, והיא הותאמה במיוחד גם לטעמם של הילדים. יש גם שליחויות לאזור עמק הירדן וניתן לבצע הזמנות לאירועים רבים ומגוונים כמו: חתונות, ימי הולדת, בר מצווה, והיא מעניקה שירותיה גם בימי קורונה, תחת הנחיות התו הסגול.

"הקמתי את פיצה פרלה מתוך אהבה גדולה לפיצות על כל הסוגים שלהן והתוספות ולעולם האפייה והבצקים. בניגוד לפיצות אחרות אני לא מחליט ללקוח מה לשים אלא מייעץ לו על השילוב הנכון כדי לקלוע לטעמו כי הטעם הוא ערך עליון אצלי" מספר ארז.

פיצה פרלה - מחיר מתאים לכל כיס

פיצה פרלה חרטה על דגלה שמחיר הפיצות יהיה נגיש לכל אחד, מחיר הולם המתאים לכל לקוח "המחירים שלנו הם לא בשמיים למרות שכל הפיצות הן פיצות בוטיק, ונטו עבודת יד שלי על פי מתכון סודי. אני מכין לבד את הבצק והרוטב ודואג שרוב המוצרים מיוצרים בישראל כחול לבן וכך תורם לכלכלה הישראלית. כי חשוב לי לפרגן לבתי עסק ויצרנים ישראלים אז הכל תוצרת הארץ, הפיצה שלי היא ישראלית ולא איטלקית.

שירות לקוחות זה הדבר הכי חשוב לי ואני דואג לתת שירות ללקוח הכי טוב שיש, 90% הן לקוחות קבועים שאני מכיר את כל סיפור חייהם, יש גם חברי קיבוץ וגם לקוחות ששמעו עלי מפה לאוזן".
פיצות הן חלק מה-DNA של ארז אליהו.

"הכנת פיצות היא חלק מהנשמה והקיום שלי" אומר ארז שמכין פיצות ובצקים כבר מגיל צעיר לאחר שלמד את מלאכת אפיית הבצק אצל אמא וסבתא פרלה ז"ל "אני אוהב מושבע של פיצות מהרגע שאני זוכר את עצמי. בתור ילד אמא שלי וסבתא פרלה לימדו אותי להכין סוגי בצקים ופיצות, בגיל 11 התחלתי אפייה מתוחכמת יותר, התנסיתי בסוגים רבים של פיצות מכל סוג אפשרי. בהמשך עשיתי תחקיר מעמיק על עולם הפיצות כי חלמתי להקים פיצריה משלי. פתחתי את העסק שלי שישלב בין טעם מנצח למחיר הגון לפיצות בוטיק בעבודות יד" מספר ארז "ובזמן שלמדתי לימודי הנדסאי- תעשיה וניהול, הקמתי את העסק על שמה של סבתא פרלה ז"ל, אישה אדירה ואהובה והיה ביננו חיבור חזק והיא זו שהטמיעה בי את האהבה לפיצות".

פיצה פרלה כשרה למהדרין

ארז אליהו, בן קיבוץ אפיקים, הוא אדם צנוע שמייצר פיצות עם טעם של עוד, הבצק, הרוטב והתוספות יוצרים פיצה מיוחדת עם טעמים שלא תמצאו במקום אחר. ולשמחתם של לקוחות רבים הפיצה הייחודית שלו כשרה למהדרין "אני בא מבית דתי ולכן חשוב לי ביותר שהפיצה תהיה כשרה למהדרין ושהיא תשרת גם לקוחות דתיים שיוכלו לבוא ולהנות מהטעם שלה" מספר ארז "אנחנו פיצה של משפחה, אני מכיר את כל הלקוחות שלי וחשוב לי שיהיו לי גם לקוחות דתיים. אני מעניק יחס אישי וחם לכל אחד שמגיע לכאן וכמובן שעושה שליחויות באזור עמק הירדן, אם אין שליח אז אני בעצמי מביא את הפיצה ללקוח באהבה למעוז חפצו" מספר ארז.

פיצה פרלה גם בימי קורונה

בפיצת פרלה יש הקפדה רבה על שמירת התו הסגול, הפיצות נמסרות לידי הלקוחות תך שמירת מרחק וארז מוודא שגם המתקשים לצאת מביתם יקבלו את הפיצה " אנחנו שומרים על כל הנחיות התו הסגול, מנקים, מחטאים כל הזמן. וגם בימי קורונה אני עושה שליחויות, היו מקרים של אמהות שהן ביקשו שנשלח פיצה לילדים שבבית כי הם רעבים ומיד דאגתי לשלוח שליח שימסור לילד את הפיצה החמה. יש מי שמתקשה במיוחד בימי קורונה להגיע אלינו אז אנחנו מגיעים אליו, אם זה לקוח ששבר רגל, מבוגרים וכל מי שרק ירצה כי הלקוח מעל הכל בשבילי, אני דואג קודם ללב ואח"כ לכסף, העיקר שהפיצות שאני אופה באהבה גדולה ישמחו את האנשים ויהיה להם הכי טעים שיש" מסכם ארז.


אתר

04-675-4565

בשיתוף עם פיצה פרלה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully